SsangYong Korando nikdy nebyl výhodnější. Škodě Karoq utíká o 130 tisíc

68 komentářů

Rudolf
8. července • 14:57

Auto tiche prostorné mám najeto 6500 průměr 7.4 spokojen
ale čeština chybí uz 2 roky to maďaři slibují ostuda asi to vedou zabari a náš stát na to sere

Jan
16. února • 17:03

Mam korando automat spotřeba 7.9 pohodlně tiché spokojenost

JK
22. dubna • 15:17

Dejte to pryč, než si někdo vypíchne oči.

brk77
21. dubna • 8:48

Asi bych byl opatrný na tvrzení, že SsangYong někomu utíká o nějakou částku. Co jsem viděl recenze, tak autoři se povětšinou shodli, že to auto je tak trochu jiná liga, než to, co už tu jednou zkoušeli pod svou značkou prodávat, ale taky že minimálně zatím nejsou až tak dobří jako auta, se kterými by se radí poměřovali. Nicméně že nejsou o tolik horší o kolik jsou levnější, takže v této rovině zatím zajímavá nabídka. Pokud má člověk tedy nějak rozumně vyřešený ten servis.Pak si je ale dobré uvědomit, co od toho auta čekám. Teď to je možná pod Karoqem těch titulkových 130, ale klidně se může stát, že ze pár let to na trhu ojetin bude pod Karoqem 250 a to už nepotěší. V AAA vidím jeden SsangYong, ale na sauto.cz 64. Působí to na mě dojmem, že AAA to raději ani nevykupují, ale možná se platu.

bzzz
21. dubna • 13:39

Firmy a majetnejsi auta toci, ale obyc lide auta po par letech obvykle nestridaji a nakupuji casto ojetiny. A vetsina Skodovek na nasich cestach jsou (ex-)sluzebaky. Pokud si obyc auto kupuji treba na 10 let, tak mne zustatkova cena az tolik nezajima.

Michal
21. dubna • 0:29

Každý kdo ušetří při koupi tak zbylé prachy může dát do 3D tiskárny a pak si ND dělat doma.Jinak u nových aut na servis většinou netřeba jezdit max na garančku a olej.

Ralf
20. dubna • 20:21

Pokud chcete Korejce a nechcete Hyundai, Sang má dokonce i charakter, dobrá práce! to auto není vůbec špatné. Pro nenáročného motoristu, který nechce zapadnout do šedi řidičů levných a nevzhledných ítřicítek je to vynikající volba. interiér je překvapivě kvalitní a jízdně nezklame. Dlouho vydrží!

P.
20. dubna • 20:30

Chtěl bych věřit že interiér nebude po roce rozvrzaný. Ale asi bude.Pokud se tedy nepoučili ze samsungú před pár lety které sem vozili.

Mirek
21. dubna • 11:16

Na to se ptej u Renaultu, který je majoritním vlastníkem Renault Samsung Motors. Máš v tom bordel.

P.
22. dubna • 12:20

Ne vždycky byl rencek majoritním vlastníkem. Máš v tom bordel.

Mirek
22. dubna • 16:22

A já snad psal, že byl odjakživa majitel Renault? Ale dvacet let tomu již šéfuje a to je bez pár roků celou historii firmy. Navíc Renault Samsung Motors ani předchůdce neměl nikdy nic společného se SangYongem, když tedy píšeš "Pokud se tedy nepoučili ze samsungú před pár lety které sem vozili." Máš v tom bordel.

šofér
20. dubna • 18:11

Tak dokud nebude prodej/ servis v každém větším městě, jako má konkurence, tak je to passé, i když je to dobré auto. Zatím má ČR prodejců 5, na celé Moravě 1 :(

bobo
14. prosince • 22:29

V republice je prodejců 9 a na moravě3

setr
20. dubna • 19:30

Aha, takže Mercedes je taky passé...:-)

šofér
20. dubna • 22:40

Mercedes má 9 prodejních partnerů a ti mají i více než jeden salon, tak než něco kvákneš, tak se podívej.

petr r. (petrumr)
21. dubna • 16:15

mercedes se více kazí a tak musí být na blízku, ale nejhorší, že započteš aji nákladáky a busy do osobáků.

koncernový antipíčus
20. dubna • 18:06

Takový Kundaj alespoň vypadá, jako že je z té hodnější Koreje, ovšem toto? To je ryzí KLDR! Ty vehikly vypadají, jako že látají chudáci političtí vězni v 18ti hodinových směnách v podzemních pracovních lágrech.

sport2
16. listopadu • 11:49

...Politicky vtipný za každú cenu....ale toto je iná Kórea, ktorá je ako celok "ryze" technologicky aj životnou úrovňou úplne inde ako Čechy (a Slovensko).
K veci: Korando...len zo zvedavosti som prešiel obe verzie a nemám problém ho zaradiť kvalitou spracovania, výkonmi a výbavou na úroveň Karoqu, Tucsona, či Sportage bez akýchkoľvek problémov. Za cenu o 250.000 menšiu. Môžeš si ho nakombinovať vo výbave a motorizácii ako chceš, nikto Ti nič nenúti ako napr. u Škodovky kde si priplácaš za úplné samozrejmosti, ktoré má Korando v štandarde a porovnávať ho s Dusterom s technológiami o generáciu pozadu je trochu mimo. Duster je len a len o cene - o ničom inom. Keď si to vieme zdôvodniť u Dacie, prečo nedáme šancu aj tejto značke...
Ssang Yong má smolu v tom, že to skúša v presýtenom európskom trhu a cez predsudky, či falošný patriotizmus sa tu principiálne nechytí. Pre pár záujemcov tu nikto sieť servisov a patričnú logistiku budovať nebude. To však nemení nič na tom, že je to auto na veľmi slušnej úrovni.

Charouz
21. dubna • 13:42

A měl jsi možnost si to auto prohlídnout i zblízka? Já ano, loni v Ženevě. A když jsem to pak srovnal s novými modely Škody, tak se opravdu nemá za co stydět.

Autotu
20. dubna • 21:15

Co berete?

LOL
21. dubna • 8:45

bere píčodiziaka. :-D

Jozef
20. dubna • 16:55

Mal som toto auto požičané na dovolenke 7 dní a bol som milo prekvapený, fakt dobré auto 👍

PanHajzl
20. dubna • 13:47

myslím, ze predsudky by sly stranou. Videl jsem to na vlastni oci a dost me to prekvapilo (pozitivne). Na relevantni vysledek by to chtelo dlouhodobe pouzivat ,ale kdyz pominu ty chytroliny a placali z diskuze..... myslim, ze realistickeho a objektivniho cloveka by mohla tato nabidka dost zaujmout.

Marek71
20. dubna • 16:05

Schválně... kolik těch objektivních a realistických zákazníků asi tak bude? V ČR i v Evropě? Troufám si tvrdit, že se to prodeji ani nepřiblíží Karoqu, Tucsonu ani Dusteru. Ten Tucson se mi opravdu jeví jako lepší koupě.

Charouz
21. dubna • 13:35

Nejezdí jich zatím tisíce,ale v zahraničí je potkávám dost často. Je to zase jen o tom,že český řidič ví nejlíp.

Marek71
22. dubna • 16:03

OK, tak až budou relevantní prodejní čísla, můžeme srovnat s konkurencí. Já netvrdím, že nejezdí, jenom tvrdím, že se to prodeji v Evropě ani nepřiblíží Tucsonu, Dusteru nebo Karoqu, to je vše. Nebo myslíš, že ano?

petr r. (petrumr)
20. dubna • 16:50

Tucson jde na dračku protože je z moravy(slezska) a adventure nemá konkurenta ani v ceně natož ve výbavě. Ssangyong mají u nás firma co zahradničí a dělá kácení dřevin, kdežto tucsona jsem jako dělníka ještě s navijákem neviděl, možná se diskutuje o nemožném.

Jiří
20. dubna • 19:51

Tuscon jde na dračku? Tak asi proto v Nošovicích propouštějí a dělají už jen na jednu směnu? 😂

petr r. (petrumr)
21. dubna • 16:11

a škodovka nedělá, přestěhovala citigo do bratislavy a superb půjde do turecka. :-))

Vítězslav Jura (Victor z Ovieda)
21. dubna • 7:31

Ty jsi neslyšel o koronavirové krizi?Proto dělají na jednu směnu.Není materiál.Škodovka čeká,až materiál bude.Hyundai to uspěchal a vláda ve své blbosti neoživila dodavatelské firmy,které pořád stojí.

Tom Konečný
21. dubna • 0:32

Tak proto se v Nošovicích vyrábělo, zatímco BOLESLAV stála. K tomu Boleslav v krizi zdražuje, skvělá taktika :-)

T-Rex
20. dubna • 21:47

Tuscon má evropské prodeje zhruba o 30% větší, než Karoq. Tuscon je v rámci třídy líbivý a pohodlný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
21. dubna • 0:22

T-Rex jo tuscon je peknejsi a i levnější ale jezdím po evropě a potkávám spíš karoq.Papír snese všechno i počet prodejů.

Znalec
20. dubna • 14:58

Zaujímavé.Ja som to tiež pozeral a vôbec ma neoslovilo.Vnútri je trochu menej priestranné ako mqb vozidla, po doplnení výbavy na požadovanú úroveň presahuje konkurenciu.Chýbajúca lokalizácia, očakávaný prepad hodnoty, otázny servis.To auto je predražené tak o 3000€.Preto to ich ani nikto nekupuje. Veselé na tom je, že uvedú novú značku na trh, ale neponúknu žiadnu pridanú hodnotu a zároveň žiadajú plnú konkurenčnú cenu., čo si myslia, že koľko toho predaju?Keby ponúkli zaujímavú záruku, bezplatný servis (alebo vopred známe ceny), ale odkúpenie s garantovanou zostatkovu hodnotou, alebo niečo iné - možno by sa pár odvážlivcov našlo.Ale predajcovia neponúkajú NIČ.

LOL
21. dubna • 8:36

LOL, "Znalec" nezná Ssang Yong. :-DPřitom zrovna SY s jeho řekněme "historicky neotřelým designem" (zlý jazyk by řekl "hnus fialovej") zná skoro každý. Mimochodem, pokud se nepletu, tak SY se tu prodával dokonce dřív (začátek devadesátek) než přišla dvojka Hyu/Kia. Před ním tu bylo z Korejců už jen Daewoo s licenčně vyráběným Kadettem prodávaným ještě za bony.

Mirek
20. dubna • 20:23

To je zajímavé, že v testech k porovnatelnému modelu je ten prostor obráceně, cenu chválí, že vlastně nemá konkurenci, a nová značka to vůbec není. SsangYong tady již prodával v době, když ty jsi ještě o autech evidentně nic nevěděl, že si to nepamatuješ.

riči
20. dubna • 20:04

je to šrot !!!

petr r. (petrumr)
20. dubna • 17:02

na korando je u nás 5 let/ 100000Km

Perník
20. dubna • 14:41

Hned první věc co mě napadla je servis. Jak je to se běžným servisováním toho Ting Ťong Korantenga? Jak je to s náhradními díly, atd. Děsí mě představa že z banálního ťukance se můžou stát i 1-2 měsíce bez auta, protože díly, ale hlavně že pořízovačka je v poho. Jinak ne že bych byl nějakým škodovkářem, natož fanatickým, ale objektivně katalogová cena u Karoqu (a vlastně u všech škodovek) je jen číslo na papíře, reálně to auto koupíte nové i o 50 litrů levněji.

Znalec
20. dubna • 14:53

2000€ lacnejšie? Pri skodke?
Myslíš auto do výroby?NereálneTaká zľava je reálna len na predvádzačkách.

P.
20. dubna • 20:22

V roce 2019 jsem kupoval karoq a. 2.0tdi 4x4 dsg 8 procent sleva z částky 860.000.

petr r. (petrumr)
21. dubna • 16:08

dostals k tomu nějaký benefity třeba zimní kola na ráfkách, slevovou tankovací kartu na 5 let, asistenci atd. jak to dělá hyundai čr? Někdo řeší další prodejní hodnotu, ale ta tankovací karta sleva u MOL 0,70 a u ostaních 0.40kč to neřeší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nojono
21. dubna • 22:23

možná nedostal, ale narozdíl on hnůjdaje s kýblem serepetiček dostal slušné auto.

petr r. (petrumr)
22. dubna • 16:13

jak můžeš vědět, že je to slušné auto, znám jednoho co o kodiaga přišel pro ně nezaviněnou havárkou a znovu do něho nešel, šel do mercedesa.

sport2
16. listopadu • 10:59

...a keď MB nezavinene zase nabúra, pôjde do Hummeru?

LOL
21. dubna • 8:31

Tak už vím, kdo dá za auto velikosti Fobije skoro melouna. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
21. dubna • 11:56

Karoq a Fabie, stejná velikost. Stav se na očním, nebudeš tu potom za blba.

LOL
21. dubna • 14:27

Seděl jsem v obou, je to prakticky stejné.

Perník
20. dubna • 15:39

Absolutně běžná věc. Bratranec dostal 12% slevu jen tak. Dealer zařídil

Joe Doe
21. dubna • 10:38

Zaujimave, ze vyhodou v kazdom smere predrazenych skodoviek je na akomkolvek fore argument 'cennikovej a realnej ceny'. Ako keby u inych znaciek z cien nespustali - spustaju, a casto viac ako tu avizovanych 8-10%. Onehdy, akoze davno davno, som na Mazdu dostal 10% dole, metaliza zadarmo, povinna vybava v cene, zlava na prislusenstvo. Podobny deal mi nedavno ponukal Mazda diler na CX-30.Na hybridneho aurisa, sukromna osoba podotykam, 14% bez akcie, na novy FL model. Nebola to skladovka, bol zadany do vyroby, k dispozicii o 2 mesiace. Zimne pneu s diskami a TPMS senzormi so zlavou (oproti trhovej cene asi 40%), prislusenstvo so zlavou alebo zadarmo. Velmi podobny deal dostala kolegyna na novu Corollu asi 6-7 mesiacov dozadu.

Mirek
20. dubna • 22:36

Soukromý nákup, na fyzickou osobu? Tak to rozhodně běžná věc není, tedy nebyla, uvidí se co s prodeji udělá virus.

Kubino
20. dubna • 14:35

Zadarmo možná jo, ale taky tomu moc neveřím. :-D Raději DUSTER v akci! B-]

Perník
20. dubna • 14:43

Co si budeme povídat, interiér dusteru je "designový skvost a vrchol vkusu" ale užitková hodnota dusteru je neskutečná. A poměr cena/výkon bezkonkurenční

JaSo
20. dubna • 17:23

Duster je nej B-]

Misa
20. dubna • 21:41

Dacia neni nej ale je lepsi nez tahle pikacovina:-O

R
20. dubna • 14:17

Ono je to ale i otázka zustatkove ceny, ale kdo ví co bude za pár let...

LOL
21. dubna • 8:28

zůstatková cena u rejží je naopak docela vysoká, protože se počítá s 5-7 letou zárukou a odpovídajícím servisem. Navíc ta auta jsou stavěna do značné míry americkým způsobem (větší SUV, velké sedany) - aspoň ta prodávaná globálně, takže jsou poměrně odolná a spolehlivá.1,4/1,6CVVT, 1,7CRDI nebo starší 2,0CRDI od H/K jsou známé držáky, které toho najezdí moc a žádné zásadní problémy nemají.

Mirek
20. dubna • 20:13

Nevím, proč všichni řeší zůstatkovou cenu. Ještě jsem neviděl, že by při prodeji byl větší rozdíl, než při koupi mezi těmi auty "lepšími" a těmi "horšími", spíše naopak, rozdíl byl menší. Nebude lepši řešit, jestli to auto za tu cenu stojí? Viděl jsem několik testů a docela to ve všech chválili.
https://youtu.be/x6IBCNWlXEA...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
https://www.autosalon.tv/reportaze/autosalon-13/te... ...

Nojono
21. dubna • 0:24

Nejde jen o cenu(myšleno zbožné přání prodávajícího, vyjádřené publikovanou nabídkovou cenou) ale i o prodejnost.... tam bývá jádro pudla. Zkuste si na trhu ojetin prodat čtyřletý ceed za cenu za kterou do tří dnů prodáte rapida....

Mirek
21. dubna • 15:55

https://www.tipcars.com/kia-ceed/kombi/benzin/...
https://www.tipcars.com/skoda-rapid/hatchback/ben... ... Namátkově, rok 2016, Ceed se prodává za vyšší ceny než Rapid. Ceedu 18 kusů, Rapidů 46, že by nešly na odbyt? Pokud se do tří dnů Rapid prodá, proč jich tam tolik je? Co k tomu dodat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
22. dubna • 11:46

Rapid je o triedu nizsie - rozmermi je to ako Fiesta sedan, Mazda 2 sedan (u nas sa nepredavaju).

Mirek
22. dubna • 16:12

Já to vím. Vysvětlit to musíš chytrákovi "Nojono", ten to tady použil. Musíš číst i to, co je nade mnou.

Nojono
21. dubna • 22:21

vovovotomtoje... prodává ale neprodá.:-D

mpolan
21. dubna • 8:58

Jenže prodejný Rapid stojí při pořízení výrazně více, než ten Ceed. Takže ztráta bude nakonec vyšší u Rapida, než u Ceeda.

Petr Vaněk
20. dubna • 13:38

Takovou lůzu korejskou bych nechtěl ani zadarmo :-D

Vítězslav Jura (Victor z Ovieda)
21. dubna • 7:21

Ty budeš asi Škodovkář,co?Škodovky mají v příplatkové výbavě pomalu i volant,ale zarytí Škodovkáři si ten šrot koupí i za milion.:-D

Nojono
21. dubna • 0:21

hafo šetřilů se chytí, zpravidla ale už svou chybu znovu neopakují... na jejich místa vstanou noví bojovníci a koloběh života pokračuje

Karel Kolmáš
21. dubna • 8:53

Pro šetřílky je tu právě daleko lepší Dacia Duster B-] Která má paradoxně i celkem smysl. Tady tohle jsou korejské pohádky ovčí babičky na způsob Horsta Fuchse z teleshopingu.

Doporučujeme

Články odjinud