SsangYong Korando nikdy nebyl výhodnější. Škodě Karoq utíká o 130 tisíc

SsangYong teď dává k určitému Korandu vybranou výbavu zdarma. Slušnou porci příplatků najdete v balíčku pod půl milionu korun.

České zastoupení korejské značky SsangYong připravilo pro model Korando zvýhodněnou úroveň výbavy Style+, která se stala nadstavbou výbavy Style s některými prvky příplatkové výbavy zdarma. Navíc tak dostanete 18“ litá kola, LED přední mlhová světla a chromovanou mřížku chladiče, signalizaci vzdálenosti při parkování vpředu i vzadu, vyhřívání předních sedadel a vyhřívaný volant.

TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

Výbava Style+ tak přidá k výbavě Style příplatkové položky v hodnotě 29.300 Kč. Takto vybavené Korando vyjde na minimálně 489.900 Kč. Základní cena platí pro benzinový motor 1.5 Turbo o výkonu 120 kW s manuální převodovkou. K dispozici je i vznětový motor 1.6 e-XDI o výkonu 100 kW za cenu 574.900 Kč.

Příplatky 40.900 Kč za automatickou převodovku a 44.900 Kč za pohon všech kol zůstávají. Vedle položek z příplatkové výbavy navíc dostanete standardem i LED denní světlomety, zásuvku 220 V, bezdrátové nabíjení telefonu, zástup asistenčních systémů, dvouzónovou automatickou klimatizaci, 8palcový infotainment či tempomat.

Nejsportovnější Hyundai Tucson dorazil do Česka. O moc dráž nevyjde

Nejsportovnější Hyundai Tucson dorazil do Česka. O moc dráž nevyjde

Vážným rivalem pro Korando je například Hyundai Tucson, který v běžné výbavě Comfort koupíte od 479.990 Kč s benzinovým motorem 1.6 GDI/97 kW a za turbodiesel 1.6 CRDi/85 kW dáte 539.990. Akční SsangYong Korando Style+ by však snesl srovnání spíše s akčním Hyundaiem Tucson Adventure, který stojí s atmosférickým benzinovým motorem 1.6 GDI od 499.990 Kč. A třeba taková Škoda Karoq vyjde ve výbavě Ambition na 623.900 Kč s motorem 1.5 TSI (110kW), tedy o 134 tisíc dráž.

SsangYong Korando – technické údaje a české ceny
Motor 1.5 Turbo e-XGI 1.6 e-XDI
Zdvihový objem [cm3] 1497 1597
Převodovka 6M(6A) 6M(6A)
Výkon [kW/min] 120/5000-5500  100/4000
Točivý moment [Nm/min] 280/1500-4000
(260/1500-4000)
300/1500-3000
(324/1500-2500)
Zrychlení 0-100 km/h [s] neuvedeno neuvedeno
Maximální rychlost [km/h] 191(193) 180(181)
Provozní hmotnost [kg] 1405(1435) 1505(1535)
Spotřeba paliva [l/100 km] 6,8(7,1)  5,0-5,1(5,5)
Cena ECO [Kč] 449.900 534.900
Cena Style  [Kč] 489.900 574.900
Cena Style+ [Kč] 489.900 574.900
Cena Clever [Kč] 539.900 624.900
Cena Premium [Kč] 599.900 684.900
údaje v závorce platí pro automatickou převodovku    
Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 12 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků