SsangYong Korando: neviditelný facelift

Korejská automobilka SsangYong představila na autosalonu v Ženevě kromě XIV-2 také lehce přepracované Korando. Prakticky neviditelný facelift přehlédl kde kdo, nicméně změny nejsou úplně nezajímavé. Sympatické SUV dostalo novou chromovanou masku chladiče a vylepšenou výbavu, kde se mimo jiné objevuje vyhřívaný volant, automatické stěrače a světlomety, lepší čalounění a zapracovalo se také na odhlučnění interiéru.

SsangYong XIV-2: do Ženevy míří crossover se stahovací střechou

SsangYong XIV-2: do Ženevy míří crossover se stahovací střechou

Největší novinka se ovšem týká nabídky motorizací. Zákazníci mohou nově zvolit motor 2.0 Eco Diesel. Dosud bylo Korando k dispozici pouze s dvoulitrovým dieselem s parametry 175 koní a 360 Nm, nová jednotka nabídne stejnou porci točivého momentu a výkon naladěný na 149 k. Maximální rychlost činí 179 km/h a spotřeba se má v kombinovaném cyklu pohybovat kolem 5,5 l/100 km (5,9 l/100 km s automatem). Zájemci mají na výběr provedení s pohonem všech nebo pouze předních kol. Korando 2.0 Eco Diesel vstoupí do prodeje v létě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků