SsangYong Korando: neviditelný facelift

Korejská automobilka SsangYong představila na autosalonu v Ženevě kromě XIV-2 také lehce přepracované Korando. Prakticky neviditelný facelift přehlédl kde kdo, nicméně změny nejsou úplně nezajímavé. Sympatické SUV dostalo novou chromovanou masku chladiče a vylepšenou výbavu, kde se mimo jiné objevuje vyhřívaný volant, automatické stěrače a světlomety, lepší čalounění a zapracovalo se také na odhlučnění interiéru.

SsangYong XIV-2: do Ženevy míří crossover se stahovací střechou

SsangYong XIV-2: do Ženevy míří crossover se stahovací střechou

Největší novinka se ovšem týká nabídky motorizací. Zákazníci mohou nově zvolit motor 2.0 Eco Diesel. Dosud bylo Korando k dispozici pouze s dvoulitrovým dieselem s parametry 175 koní a 360 Nm, nová jednotka nabídne stejnou porci točivého momentu a výkon naladěný na 149 k. Maximální rychlost činí 179 km/h a spotřeba se má v kombinovaném cyklu pohybovat kolem 5,5 l/100 km (5,9 l/100 km s automatem). Zájemci mají na výběr provedení s pohonem všech nebo pouze předních kol. Korando 2.0 Eco Diesel vstoupí do prodeje v létě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků