SsangYong Korando čeká modernizace. Zde jsou první fotky

SsangYong Korando se stal s příchodem aktuální generace suverénně nejhezčím modelem této korejské značky. Není se čemu divit, o vzhled tohoto SUV se postaralo slavné studio Italdesign, respektive Giorgetto Giugiaro. Jenže od doby představení aktuálního Koranda už uplynulo pár let a přišel čas na výraznější facelift.

SsangYong Korando: neviditelný facelift

SsangYong Korando: neviditelný facelift

Konkrétní informace na toto téma chybí, ovšem na světě už jsou první fotografie nemaskovaného vozu. Prohlédnout si tak můžeme pozměněnou přední část, která dostala ostřejší tvary a která designově navazuje na nový Rodius. Další změny jsou evidentní z fotografie interiéru. Palubní deska je kompletně přepracovaná, přičemž se do interiéru dostala také imitace dřeva. Pokud bude realita opravdu taková, jak ji vidíme na neoficiálních fotkách, pak se bude modernizované Korando v interiéru hodně podobat modelům značky Hyundai.

Podle předběžných informací by se tato novinka měla světu představit už velmi brzy. Uvidíme, zda to bude ve Frankfurtu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků