Ssangyong chce dobývat americký trh s jiným jménem

Ssangyong chce dobývat americký trh s jiným jménem

Čtvrtá největší korejská automobilka hledá cesty, jak kompenzovat výpadky v odbytu na ruském trhu. Ssangyong nyní poprvé oficiálně přiznal snahu vstoupit na extrémně náročný americký trh. Má se tak stát v roce 2019 a automobilka k tomu použije jinou značku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Ssangyong SIV-2 s hybridím pohonem má naznačovat připravované modely pro americký trh. Korejská značka ale použije v USA jiné jméno

Jedná se o velmi důležitý krok, ale zároveň také velmi riskantní. Ssangyong nyní celou záležitost řeší s majoritním vlastníkem Mahindrou. Indická Mahindra koupila 70% podíl v korejské automobilce v roce 2011, čímž ji zachránila od bankrotu. Ssangyong od té doby ale nevydělává.

10 novodobých automobilových propadáků

10 novodobých automobilových propadáků

Bohatý americký trh by mohl pomoci plnit cíl prodávat přes 500 000 aut ročně, ale požadavky zákazníků jsou velmi specifické a hlavně náročné. Ssangyong se tu chce prosadit s cenově dostupnými crossovery, které nabídnou vysokou míru aktivní i pasivní bezpečnosti, široké možnosti konektivity a moderní systémy poloautonomní jízdy.

Americké modely Ssangyongu mají vycházet z konceptu SIV-2. Dostanou tedy i hybridní pohon složený z úsporné patnáctistovky a 10kW elektromotoru, který získává energii z 500Wh akumulátoru. Nové Ssangyongy mají také používat 48V elektrickou síť. Automobilka plánuje investovat v USA zhruba 100 milionů dolarů (2,4 miliardy korun).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků