Ssangyong chce dobývat americký trh s jiným jménem

Ssangyong chce dobývat americký trh s jiným jménem

Čtvrtá největší korejská automobilka hledá cesty, jak kompenzovat výpadky v odbytu na ruském trhu. Ssangyong nyní poprvé oficiálně přiznal snahu vstoupit na extrémně náročný americký trh. Má se tak stát v roce 2019 a automobilka k tomu použije jinou značku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Ssangyong SIV-2 s hybridím pohonem má naznačovat připravované modely pro americký trh. Korejská značka ale použije v USA jiné jméno

Jedná se o velmi důležitý krok, ale zároveň také velmi riskantní. Ssangyong nyní celou záležitost řeší s majoritním vlastníkem Mahindrou. Indická Mahindra koupila 70% podíl v korejské automobilce v roce 2011, čímž ji zachránila od bankrotu. Ssangyong od té doby ale nevydělává.

10 novodobých automobilových propadáků

10 novodobých automobilových propadáků

Bohatý americký trh by mohl pomoci plnit cíl prodávat přes 500 000 aut ročně, ale požadavky zákazníků jsou velmi specifické a hlavně náročné. Ssangyong se tu chce prosadit s cenově dostupnými crossovery, které nabídnou vysokou míru aktivní i pasivní bezpečnosti, široké možnosti konektivity a moderní systémy poloautonomní jízdy.

Americké modely Ssangyongu mají vycházet z konceptu SIV-2. Dostanou tedy i hybridní pohon složený z úsporné patnáctistovky a 10kW elektromotoru, který získává energii z 500Wh akumulátoru. Nové Ssangyongy mají také používat 48V elektrickou síť. Automobilka plánuje investovat v USA zhruba 100 milionů dolarů (2,4 miliardy korun).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků