SsangYong chce do roku 2019 elektrické SUV s designem od Pininfariny

SsangYong chce do roku 2019 elektrické SUV s designem od Pininfariny

Zatímco ještě před šesti lety se korejská značka SsangYong zmítala na pokraji krachu, pod křídly automobilky Mahindra se jí docela daří. Ono to není moc vidět na českém a potažmo evropském trhu, ale na domácí scéně a v Asii celkově nejsou výsledky špatné. Automobilka navíc připravuje modelovou ofenzívu.

Příští rok se má představit nový crossover či SUV s prozatímním pracovním názvem C300. Dostane upravenou platformu modelu SsangYong Tivoli a co je důležité, připravuje se i plně elektrický model. Ten má přijít v roce 2019 a korejská značka s ním chce dobývat nejen evropský, ale i americký trh.

Tohle je 13 nejhorších aut, tvrdí slavný Top Gear. Souhlasíte?

Tohle je 13 nejhorších aut, tvrdí slavný Top Gear. Souhlasíte?

Design nového modelu by mělo ovlivnit studio Pininfarina, které rovněž vlastní indická značka Mahindra. Ještě před prvním elektrickým SUV této značky ale přijde nová generace SUV Rexton a rovněž stylový pick-up Actyon.

SsangYong zvažuje, že kvůli důležitému americkému trhu vytvoří nové jméno a samostatnou značku, podobně jako se to snaží dělat třeba Hyundai se značkou Genesis. Korejci chtějí také mocně investovat do hybridních pohonů. Pokud jde o autonomní systémy, SsangYong raději počká, až si bude moci koupit hotový a odladěný systém od někoho jiného.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky