Ssangyong Chairman: limuzína na bázi medvěda (spy photos)

21 komentářů

Pepa
8. srpna • 17:55

Mercedes pro chudý z Koree :-D

P2M
8. srpna • 16:26

Proč celá auterevue tak moc upadá?:-/

puck
8. srpna • 17:27

prazdniny ?

NovoCZ
8. srpna • 10:38

Když ho budu chtít, vlastně si takhle koupím rovnou veterána!!! :-D

Ráďa
8. srpna • 7:40

Pane Broža,
příznivcům trojcípé hvězdy vstávají z Vašeho článku na hlavě vlasy hrůzou! Mercedes nikdy neměl třídu E-klasse W126!!!!!!!!!!!!! To je asi jako by jste napsal Superb 1.2HTP:-D Navíc máte v článku spleteno několik věcí dohromady :-OProtože interní označení W126 patří Mercedesu S-klasse, který byl představen na autosalónu IAA ve Frankfurtu v září roku 1979 a vyráběl se do roku 1991. Tato W126 neměla s tímto Daewo Chairman nic společného. Pro všecky neználky, je to todle auto http://www.mercedes-classic.cz/w126/index.php.Asiaté částečně okopírovali (částečně měli licenci) na Mercedes W140 neboli S-klasse vyráběná v letech 1991-1998. To je právě to auto, které je inspirací Chairmanu, to je to co máte na mysli!!! Takže Vážený pane autore, žádná E-klasse W126 nýbrž S-klasse W140 http://www.mercedes-classic.cz/w140/index.phpNo a toto byl první Chairman (pod značkou Daewoo) a ten se prodával i u nás a to pouze bílý/stříbrný/černý s motorem R6 3.2 a nesl označení 600 aby evokoval paralelu s M-B S600 nikoli však S320 která mu byla vzorem. Mám i pěkný prospekt, ale nechce se mi to dávat na net. No a vy nám tu představujete nový nebo spíš inovovaný Chairman. Tak je akorát otázkou nakolik je to novinka a nebo spíš pozměněný/vzkříšený Chairman co byl pod Daewoo. Ale každopádně vzorem nebyla E třída ale S třída a ještě k tomu W140. ...Na té novince možná bude i lehká inspirace W220, jinak je to klasika W140Jako příznivce starších větších Mercedesů jsem se musel ozvat no:-P

Lukas
8. srpna • 10:27

no sice tam maji velké chyby, al ei ty v tom tvym maš chybu jak......chairman sice vypadal jako w140, ale byl postaven na podvozku W124!!!!!!!!!!!!!!!!

Lukas
8. srpna • 10:29

sem se přehlíds, že už to tu nekdo napsal....:-D

Ráďa
9. srpna • 2:10

A kdepak je prosím uvedeno že Chairman je podle W124? Mě docela zajímá a rád bych se přiučil. Nevím, Chairman jsem sice na vlastní oči viděl jen asi 3x, ale W140 znám docela dokonale a karoserie+rozvor mi na W124 moc nesedí. Všichni v M-B klubu berou Chairman jako kopii mamuta W140:-/

furgon
9. srpna • 8:17

Rado, to ale vubec neni pravda, ze vsichni na MB foru berou Chairman jako kopii mamuta. Ja tam treba vzdycky, kdyz se to tam objevi (mam tam pochopitelne jinej nick nez na AR) furt dokola opakuju, ze je to z W124, akorat lidi, ktery delali mamuta na to pri vyvoji designu dohlizeli. Jenomze spousta lidi si to furt nechce nejak pripustit a nechaj se klamat telem.A tady mas jak jsi chtel namatkou neco k tomu vztahu ke 124
http://www.drive.com.au/Editorial/ArticleDetail.aspx?ArticleID=9590
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W124
http://experts.about.com/e/m/me/Mercedes-Benz_W124.htm

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
-LK-
9. srpna • 9:23

No a samozřejmě také http://en.wikipedia.org/wiki/SsangYong_Chairman

Petr
8. srpna • 8:02

Já jenom upřesním, že ho nikdy nevyrábělo Daewoo, ale vždy Ssang yong, který byl koupen koncernem Daewoo. Takže pokud jste někdy Chairmana viděli na živo tak měl vždy pod kapotou výrobní štítky Ssang yongu. Navíc nejde o znovuvzkříšení protože se Chairman vyrábí bez přestávky a prodělal už několik modernizací včetně faceliftu od toho modelu co se sem dovážel "jako Daewoo.

Petr
8. srpna • 8:05

Ještě než se do mně někdo pustí ... tak samozřejmě dnes už opět Ssang yong v koncernu není.... v době krize Daewoo byl vyčleněn nebo prodán netuším přesně komu, a vyrobní zavody DAEWOO MOTOR byly prodány koncernu GM

Ráďa
8. srpna • 8:18

My ale neřešíme jestli Ssang young nebo Daewoo, víme že Ss a pak to koupilo Daewoo. My jsme řešili to, že vzorem byl úúúplně jiný Mercedes. Navíc E-klasse W126 fakt ani neexistuje. Ale dobrý, snaha byla, příště se zas zadaří;-)

dall
8. srpna • 8:32

No to jsem se po ránu zasmál a zhrozil zároveň, W126 je stará dobrá čína, tohle je zkopírovaný nástupce číny, mamut, tedy W140 a všechno je to S třída, klasickým Mercedesům zdar... ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dall
8. srpna • 10:38

jo, už jsem si to taky našel, že vychází z W124, tedy E, nicméně rozhodně ne z W126 jak se zde uvádí, s tou nemá nic společného...

-LK-
8. srpna • 7:54

Tak tak, Chairmana jsem měl vloni asi dva týdny k dispozici, takže opravdu to není nic novýho pod sluncem, šlo opravdu o korejského Mamuta (výstražný trojúhelník LC-3 s korejskými nápisy byl fakt super). Snad jen to, že už ten "můj" měl na řadovém šestiválci nápis Ssangyong. Auto celkem pohodlné, ale výbavou celkem zastaralé (absence stabilizace, xenonů apod.)

furgon
8. srpna • 8:34

Chairman vychazi z W124 (E class).

-LK-
8. srpna • 9:29

Tak jsem trochu zapátral a je to tak. Platforma je W124, ale celkovej design má udělanej tak, aby připomínal Mamuta. To mě zmátlo.

furgon
8. srpna • 11:33

Design puvodniho Chairmana mel pod kontrolou dokonce udajne primo sam velky Bruno Sacco.

Ráďa
8. srpna • 8:12

Tak tak, Chairman je méďa mamut B-] B-] B-] jde fakt vidět že novináři neznají normální echtovní auta, pouze své HTP. (JJ Ssangyong to bylo před Daewoo no)

paja
8. srpna • 6:38

Paneboze.....to je hezky ze korejcici upravi starou kastli ecka a zacnou to prodavat jako novy auto...aspon tim davaji najevo ze jsou opravdu krok pozadu.Napripominaji me ty zadni parkovaci svitilny i trochu BMW7?? :-)

Doporučujeme

Články odjinud