Ssangyong C200: CUV do města i přírody (spy photos)

V poslední době se stále více prosazují vozy kategorie CUV (Compact Urban Vehicle), u kterých se schopnosti proplouvat terénem neberou vůbec jako jedna z priorit. Jejich předností je u mnoha zákazníků vyšší posed za volantem a možnosti občasných výletů do přírody, kde „nechytí“ spodkem na každých sto metrech.

Taková je prostě doba a dobře to ví i u Ssangyongu. Po představení konceptu C200 na pařížském autosalonu v roce 2008 se totiž pustili do jeho testování, které špionážním fotografům opět neuniklo. Nový model má podle předpokladů přijít na trh koncem tohoto roku.

Nevkusné prvky designu z nedávné historie Ssangyongu se zřejmě opakovat nebudou, tvary modelu C200 si vzalo do parády studio ItalDesign. Velikostí půjde o vůz podobný Volkswagenu Tiguan nebo Toyotě RAV4, na délku bude měřit 4,4 metru.

Dle dostupných informací se tvrdě pracuje na vývoji podvozku, jízdní vlastnosti by tak nemusely být vůbec špatné. Prozatím jsou pro model ohlášeny tři motorové variace. U verze C200 Aero budou na výběr dvě jednotky - dvoulitrový turbodiesel s výkonem 175 koní a zážehová osmnáctistovka. Zajímavější ale bude verze C200 Eco, kombinující elektromotor a vznětový agregát - výrobce slibuje snížení emisí CO2 až o 50 %, se spotřebou to pochopitelně nebude příliš jiné.

K dispozici bude šestistupňová manuální i automatická převodovka a kromě toho si zákazníci budou moci zvolit pohon pouze přední nápravy nebo všech čtyř kol. V Evropě to však nový model lehké mít nebude, s většími prodeji se počítá hlavně na asijských trzích.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Ssangyong C200 - šance na vzkříšení?

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků