SsangYong C200 Aero: snaha z posledního? (první foto)

SsangYong C200 Aero: snaha z posledního? (první foto)

SsangYong i navzdory tomu, že se nachází na pokraji krachu, chce veřejnosti ukázat, že ještě stále počítá s budoucností a právě proto představuje nový koncept C200 Aero, jenž navazuje na obdobnou studii z Paříže 2008. Dynamicky vypadající C200 Aero se veřejnosti poprvé představí příští měsíc na autosalonu v Soulu a oproti svému „koncepčnímu“ předchůdci zaujme zvětšenými nárazníky, novou maskou a většími ráfky.

Kompaktní crossover bude zřejmě disponovat opět přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 128 kW/175 koní a šestistupňovým automatem. Výroba tohoto nebo podobného modelu je však zatím kvůli současné situaci velice nejistá, i když tento koncept k ní bude mít určitě blíž, než C200 z loňska.
Klepněte pro větší obrázek 
SsangYong C200 Aero
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků