SsangYong Actyon XDi: terénní hotrod (test)

16 komentářů

Kodls
29. listopadu • 22:54

Kdy ty recenze bude psát někdo od aut ? Nic jsem se nedozvěděl.

beda
15. října • 18:54

2 roky jsem jezdil se ssangyogem kyron (technikou podobný auto) a větší šunt jsem nevyděl. co se mohlo pokazit to se pokazilo. po zprůměrování vyšlo, že auto jezdilo 11 dní a 12. den stálo v servise a léčilo se.
a přístup generálního dovozce k blití.
ssangyong a emila freye NEBRAT

kyron
7. března • 17:42

Ano, to vi takoví šunti, kteří neumíte jezdit ani s embéčkem, ti mohou kritizovat auta a pranic o nich neví, ba dokonce neví, že pravopis je v českém jazyce neúprosný, jako umět řídit automobil, blbečci.......

aston
20. března • 8:38

alebo lavor by k tomu mali davat zadarmo, ze ked rano otvoris garaz, ked to nahodou vyhras v nejakej sutazi, ze si neozvracias dlazbu. Je to hnus. :-D

ondra
13. března • 23:48

no to je hruuuza... co to je za šílenej design??

Richie
13. března • 22:26

Co dela na fotkach ta tramvaj???

Kodls
29. listopadu • 22:56

Ty víš jak to vypadá , ten tranvaj ?

izhf
14. března • 23:13

a proč je tam ta poslední fotka, kde není žádný auto, jenom jakýsi barák...

lehti
13. března • 22:33

šalina je krutá :-D

Galvanovník
13. března • 19:51

Tak jsem měl možnost se svézt. Zpočátku jsem mu moc nedůvěřoval, ale auto sem si neuvěřitelně oblíbil. Design se mě začal libit až na podruhé, ale interiér mě fascinoval hned. Sice plasty nic moc, jenže ten zvláštní posaz. Zjednodušeně něco jako kupé, ale výš. Zdánlivě připomínající sezení v M-B CLK. Super kára, jen zasloužila by si víc koníků.

Haya
13. března • 19:19

cituji: Actyon je dlouhodobě schopen jet pouze okolo 170 km/h, to zase není tak špatné, co?;-)

Mirko
13. března • 16:48

To zrychlení je na "kupátko" tragické. Měli by tomu přidat pár kW a Nm

Péťa
13. března • 19:14

No stejně těžká SUV se stejným výkonem jsou o poznání rychlejší, tak kde je problém, že :)?

Fanda
13. března • 12:21

........me to pripada jak trosku zvednuty typ stareho modelu Opla.

Hen
13. března • 10:41

Dakujem za clanok, zdvihol mi naladu, uplne ma dostala fotogaleria - modra elektricka s nazvom obrazku SsangYoung pekne zaradena medzi ostatne obrazky, ale moje pozorne oko odhalilo nastrahu autorov a jemnych rozdielov v designu Actyonu a TATRA ČKD - T2 som si po dlhsom skumani vsimol, aj ked sa musim priznat, bolo to tesne.. :-D
Este raz vdaka!

Patrik
13. března • 8:34

Jo s tímhle se bude jezdit po dálnicích za padesát let při kvalitě našich silnic, dvakrát jsem nechal nízkoprofily na Ostravsku.

Doporučujeme

Články odjinud