SsangYong Actyon je prý v Evropě populární, zaslouží si nástupce

Jihokorejská automobilka SsangYong hodlá na autosalonu v Ženevě představit studii SUT 1, která má vzdát hold údajnému zájmu Evropanů o její stávající SUV Actyon Sports. SsangYong Actyon Sports jsme pro vás již testovali, a žádná sláva to skutečně nebyla, navíc je třeba přiznat, že vůz tohoto typu zůstává na našich silnicích solitérem. To však nic nemění na tom, že se má v Ženevě ukázat nová studie s prostým názvem SUT 1, jež by se měla záhy proměnit v sériový model dostupný na evropských trzích od počátku příštího roku.

Půjde opět o kombinaci SUV a pick-upu, která má být velikostně srovnatelná se stávajícím Actyonem Sports. Spočine na podvozku s rozvorem náprav 3 060 mm, dlouhá bude 4 985 mm, široká 1 910 mm a vysoká 1 755 mm. O pohon se postará dvoulitrový „turbodiesel“ s výkonem 155 koní (114 kW) a točivým momentem 360 Nm plnící emisní normu Euro V. V sériovém provedení má být k mání s šestistupňovými převodovkami s manuálním a automatickým řazením, jakož i pohonem zadních, nebo všech kol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
SsangYong SUT 1 Concept


 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků