SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

Pánové z Hennessey Performance pokračují ve zkouškách další své bestiální modifikace Zmije.
SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

Není mnoho ladičských firem, které by se na vylepšování typických amerických sportovních automobilů soustředily tak oddaně jako Hennessey Performance. Jistě, jejich Hennessey Venom GT je zřejmě v současnosti nejpopulárnější, ovšem v nedávné době byly představeny třeba modely SRT700 alias Dodge Challenger nebo Hennessey Viper 650R odvozený z předchozí generace „zmije“. Nyní se k tomuto tématu u Hennesseye vrací, pochopitelně ale v souvislosti s nejnovější generací modelu SRT Viper. Co na tom, že se SRT Viper neprodává moc dobře

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Venom 700R od Hennessey Performance

Na novém videu se můžete podívat, jak probíhají zkoušky této přestavby s označením Venom 700R, jež sice vychází ze sériové verze Viper GTS, ovšem aplikovat ji lze údajně také na základní Viper. Desetiválec s objemem 8,4 l prošel řadou úprav zahrnující především zástavbu upravených hlav válců s nerezovým sáním či nového výfukového traktu s větším průměrem a katalyzátory závodního typu.

SRT Viper v edici Time Attack pro 33 šťastlivců

SRT Viper v edici Time Attack pro 33 šťastlivců

Upravený podvozek Venom 700R dostal stavitelné pružicí jednotky Penske nebo přídavný chladič diferenciálu, na první pohled si na voze všimneme aerodynamických doplňků z uhlíkových kompozitů. A teď to nejlepší. Motor po zásazích dosahuje výkonu 715 koní (526 kW) při 4 400 ot./min. a točivého momentu 941 Nm, výrobce slibuje zrychlení z 0 na 96 km/h za 3,1 s, čtvrtili za 10,7 s s rychlostí 215 km/h a „maximálku“ na hladině 347 km/h.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků