SRT Viper v edici Time Attack pro 33 šťastlivců

Oddělení SRT představí za několik dní na autosalonu v New Yorku speciální sérii své nové Zmije.
SRT Viper v edici Time Attack pro 33 šťastlivců

Je jasné, že tato edice s názvem Time Attack má být opět především ukázkou toho, co nabízí široký katalog příplatkového příslušenství, ale na těchto vozech najdeme také řadu specifických prvků. SRT Viper Time Attack se na první pohled vyznačuje především výrazným oranžovým lakem v odstínu Crusher a vznikne jen 33 vozů v tomto provedení. Ceny novinky začínají v přepočtu na 2,39 mil. Kč, takže je dražší než standardní SRT Viper (2,03 mil. Kč), ale také levnější než špičkový Viper GTS (2,48 mil. Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
SRT Viper Time Attack vznikne v počtu pouhých 33 exemplářů

Pod kapotou se nic nezměnilo. Trůní tam mohutný vidlicový desetiválec s objemem 8,4 l, atmosférickým plněním, výkonem 649 koní (477 kW) a točivým momentem 814 Nm. Upraveno bylo pérování, jež se dočkalo adaptivních tlumičů Bilstein Damptronic s dvěma provozními režimy, hliníková křížová výztuha v motorovém prostoru byla nahrazena lehčím dílem z uhlíkových kompozitů a posílená brzdová soustava má větší kotouče Brembo.

Dodge | Video | Sportovní auta

SRT Viper: poslechněte si desetiválec

Lité ráfky Sidewinder II obouvají pneumatiky Pirelli P Zero Corsa, na první pohled si na SRT Viperu Time Attack všimneme také dodatečných spoilerů pod předním nárazníkem a na víku zavazadlového prostoru. Standardní emblémy SRT Viper byly nahrazeny nálepkami, což údajně přispělo ke snížení hmotnosti. A když už o ní hovoříme, pak vězte, že novinka váží 1 518 kg, což je o 3 kg méně než u Viperu (asi ta loga…) a o 12 kg méně než u Viperu SRT.

Dodge | Americká auta | Premiéry | Kupé

SRT Viper: 48 fotek a 3 videa

V interiéru vozu zůstává vše při starém, za zmínku stojí jen kontrastní oranžové stehování sedadel, středové konzole a dalších čalounických a obkladových prvků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků