SRT Viper v edici Time Attack pro 33 šťastlivců

Oddělení SRT představí za několik dní na autosalonu v New Yorku speciální sérii své nové Zmije.
SRT Viper v edici Time Attack pro 33 šťastlivců

Je jasné, že tato edice s názvem Time Attack má být opět především ukázkou toho, co nabízí široký katalog příplatkového příslušenství, ale na těchto vozech najdeme také řadu specifických prvků. SRT Viper Time Attack se na první pohled vyznačuje především výrazným oranžovým lakem v odstínu Crusher a vznikne jen 33 vozů v tomto provedení. Ceny novinky začínají v přepočtu na 2,39 mil. Kč, takže je dražší než standardní SRT Viper (2,03 mil. Kč), ale také levnější než špičkový Viper GTS (2,48 mil. Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
SRT Viper Time Attack vznikne v počtu pouhých 33 exemplářů

Pod kapotou se nic nezměnilo. Trůní tam mohutný vidlicový desetiválec s objemem 8,4 l, atmosférickým plněním, výkonem 649 koní (477 kW) a točivým momentem 814 Nm. Upraveno bylo pérování, jež se dočkalo adaptivních tlumičů Bilstein Damptronic s dvěma provozními režimy, hliníková křížová výztuha v motorovém prostoru byla nahrazena lehčím dílem z uhlíkových kompozitů a posílená brzdová soustava má větší kotouče Brembo.

SRT Viper: poslechněte si desetiválec

SRT Viper: poslechněte si desetiválec

Lité ráfky Sidewinder II obouvají pneumatiky Pirelli P Zero Corsa, na první pohled si na SRT Viperu Time Attack všimneme také dodatečných spoilerů pod předním nárazníkem a na víku zavazadlového prostoru. Standardní emblémy SRT Viper byly nahrazeny nálepkami, což údajně přispělo ke snížení hmotnosti. A když už o ní hovoříme, pak vězte, že novinka váží 1 518 kg, což je o 3 kg méně než u Viperu (asi ta loga…) a o 12 kg méně než u Viperu SRT.

SRT Viper: 48 fotek a 3 videa

SRT Viper: 48 fotek a 3 videa

V interiéru vozu zůstává vše při starém, za zmínku stojí jen kontrastní oranžové stehování sedadel, středové konzole a dalších čalounických a obkladových prvků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků