SRT Viper v edici Time Attack pro 33 šťastlivců

Oddělení SRT představí za několik dní na autosalonu v New Yorku speciální sérii své nové Zmije.
SRT Viper v edici Time Attack pro 33 šťastlivců

Je jasné, že tato edice s názvem Time Attack má být opět především ukázkou toho, co nabízí široký katalog příplatkového příslušenství, ale na těchto vozech najdeme také řadu specifických prvků. SRT Viper Time Attack se na první pohled vyznačuje především výrazným oranžovým lakem v odstínu Crusher a vznikne jen 33 vozů v tomto provedení. Ceny novinky začínají v přepočtu na 2,39 mil. Kč, takže je dražší než standardní SRT Viper (2,03 mil. Kč), ale také levnější než špičkový Viper GTS (2,48 mil. Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
SRT Viper Time Attack vznikne v počtu pouhých 33 exemplářů

Pod kapotou se nic nezměnilo. Trůní tam mohutný vidlicový desetiválec s objemem 8,4 l, atmosférickým plněním, výkonem 649 koní (477 kW) a točivým momentem 814 Nm. Upraveno bylo pérování, jež se dočkalo adaptivních tlumičů Bilstein Damptronic s dvěma provozními režimy, hliníková křížová výztuha v motorovém prostoru byla nahrazena lehčím dílem z uhlíkových kompozitů a posílená brzdová soustava má větší kotouče Brembo.

SRT Viper: poslechněte si desetiválec

SRT Viper: poslechněte si desetiválec

Lité ráfky Sidewinder II obouvají pneumatiky Pirelli P Zero Corsa, na první pohled si na SRT Viperu Time Attack všimneme také dodatečných spoilerů pod předním nárazníkem a na víku zavazadlového prostoru. Standardní emblémy SRT Viper byly nahrazeny nálepkami, což údajně přispělo ke snížení hmotnosti. A když už o ní hovoříme, pak vězte, že novinka váží 1 518 kg, což je o 3 kg méně než u Viperu (asi ta loga…) a o 12 kg méně než u Viperu SRT.

SRT Viper: 48 fotek a 3 videa

SRT Viper: 48 fotek a 3 videa

V interiéru vozu zůstává vše při starém, za zmínku stojí jen kontrastní oranžové stehování sedadel, středové konzole a dalších čalounických a obkladových prvků.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků