SRT Viper se prodává tak špatně, že Chrysler musel omezit jeho výrobu

Model dorazil na trh „po sezóně“ a prodejcům se hromadí neprodané Vipery na skladě. Plánovaný objem 2000 kusů ročně se ukazuje být příliš optimistický.
SRT Viper se prodává tak špatně, že Chrysler musel omezit jeho výrobu

Návrat „zmije“ byl loni velkým tématem – nebo tak alespoň vypadal. Zdá se ale, že zákazníci o svalnaté americké sportovní kupé s obřím desetiválcem nestojí. SRT Viper se hromadí prodejcům na skladě a Chrysler se rozhodl omezit jeho výrobu. Namísto dosavadních devíti kusů vzniknou v detroitské továrně každý den jen tři. Informoval o tom server Autonews

Dodge | Premiéry | Sportovní auta | Zajímavosti | Kupé | Design | Příslušenství

SRT Viper v edici Time Attack pro 33 šťastlivců

Na vině přitom není ani tak samotný produkt jako spíš nevhodné načasování. Chrysler totiž požadoval po prodejcích, kteří chtěli SRT Viper prodávat, kauci 25 000 dolarů, speciální školení a dodržování interních standardů kvality, na které nebyla většina dealerů připravena.

Vipery se ve větším počtu dostaly k prodejcům až v létě, kdy Chrysler svoje požadavky poněkud zmírnil. A to už bylo pozdě, zejména sportovní auta se nejlépe prodávají s příchodem jara.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekSRT Viper zatím nedělá svými výsledky radost Chrysleru ani prodejcům

Šéf značky SRT Ralph Gilles přiznal redakci Autonews, že plán na 2000 ročně prodaných Viperů byl nemístně optimistický. Firma zatím vyrobila 805 Viperů modelového roku 2013, momentálně přechází na verzi 2014. V Americe jich přitom prodala jen 426 – a jinde se nový Viper zatím neprodává, nepočítáme-li země Blízkého Východu. 

Dodge | Video | Sportovní auta

SRT Viper: poslechněte si desetiválec

Podle Gillese může část problému spočívat i v tom, že někteří z potenciálních zákazníků mají z Viperu zbytečný respekt. Původní model si totiž vysloužil pověst fyzicky náročného, nepohodlného a těžko ovladatelného vozu. Firma se proto zaměří i na to, aby se všichni potenciální zájemci mohli s Viperem svézt.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků