SRT Viper: čtvrtá, poslední ochutnávka před premiérou

Již pouze hodiny nás dělí od premiéry zcela nové Zmije a značka Chrysler nás ještě před ní hodlá navnadit čtvrtým náznakovým snímkem…

Zcela nový SRT Viper, který po vzoru konkurenční Corvette již bude ve svém jméně postrádat jméno Dodge a dočká se zároveň zcela nového loga, oslaví svoji oficiální premiéru před veřejností na autosalonu v New Yorku, který bude zahájen již zítra. Čtvrtý obrázek nám nabízí dosud (pokud o tom lze vůbec hovořit) nejkomplexnější pohled na přední část připravovaného vozu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vzhled třetí generace modelu Viper dosud Chrysler naznačoval pouze velmi mesměle

Vynikají na něm bohatě členěná přední kapota a rozměrné otvory pro přístup vzduchu k chladičům, zároveň se zdá, že se do hry vrací střecha s dvojicí „bublin“ z první generace modelu Dodge Viper Coupé. Možná je to nedostatkem světla, možná převahou rudé barvy, ale nám zatím SRT Viper připadá z estetického hlediska jako dosti „italský“, což však i s ohledem na vlastnictví značky Chrysler koncernem Fiat nepůsobí nijak skandálně.

Stryker a SRT Viper: jedovaté logo pro novou Zmiji

Stryker a SRT Viper: jedovaté logo pro novou Zmiji

Vůbec první snímek naznačující podobu nového SRT Viperu jsme vám ukázali na počátku letošního února a patrné z něj byly nejen tvary předních svítilen, ale také již výše zmíněná střecha s dvojicí „bublin“ a ventilační otvor v přední části kapoty svým tvarem připomínající vzpřímenou hadí hlavu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
SRT Viper přijede s novým logem a "italštějšími" tvary

Z dalších připojených náznakových snímků jsou dále vidět také jeden z ventilačních otvorů na straně karoserie a náhled do interiéru v podobě detailu středové konzole s madlem manuálně řazené, šestistupňové převodovky. Podle všeho to zatím vypadá tak, že nový SRT Viper zřejmě poněkud ztratí z robustnosti a jakési utilitárnosti svých dvou předchůdců, ale osloví spíše ušlechtilými tvary ovlivněnými nově nabytými italskými geny.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků