SRT Viper: čtvrtá, poslední ochutnávka před premiérou

Již pouze hodiny nás dělí od premiéry zcela nové Zmije a značka Chrysler nás ještě před ní hodlá navnadit čtvrtým náznakovým snímkem…

Zcela nový SRT Viper, který po vzoru konkurenční Corvette již bude ve svém jméně postrádat jméno Dodge a dočká se zároveň zcela nového loga, oslaví svoji oficiální premiéru před veřejností na autosalonu v New Yorku, který bude zahájen již zítra. Čtvrtý obrázek nám nabízí dosud (pokud o tom lze vůbec hovořit) nejkomplexnější pohled na přední část připravovaného vozu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vzhled třetí generace modelu Viper dosud Chrysler naznačoval pouze velmi mesměle

Vynikají na něm bohatě členěná přední kapota a rozměrné otvory pro přístup vzduchu k chladičům, zároveň se zdá, že se do hry vrací střecha s dvojicí „bublin“ z první generace modelu Dodge Viper Coupé. Možná je to nedostatkem světla, možná převahou rudé barvy, ale nám zatím SRT Viper připadá z estetického hlediska jako dosti „italský“, což však i s ohledem na vlastnictví značky Chrysler koncernem Fiat nepůsobí nijak skandálně.

Stryker a SRT Viper: jedovaté logo pro novou Zmiji

Stryker a SRT Viper: jedovaté logo pro novou Zmiji

Vůbec první snímek naznačující podobu nového SRT Viperu jsme vám ukázali na počátku letošního února a patrné z něj byly nejen tvary předních svítilen, ale také již výše zmíněná střecha s dvojicí „bublin“ a ventilační otvor v přední části kapoty svým tvarem připomínající vzpřímenou hadí hlavu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
SRT Viper přijede s novým logem a "italštějšími" tvary

Z dalších připojených náznakových snímků jsou dále vidět také jeden z ventilačních otvorů na straně karoserie a náhled do interiéru v podobě detailu středové konzole s madlem manuálně řazené, šestistupňové převodovky. Podle všeho to zatím vypadá tak, že nový SRT Viper zřejmě poněkud ztratí z robustnosti a jakési utilitárnosti svých dvou předchůdců, ale osloví spíše ušlechtilými tvary ovlivněnými nově nabytými italskými geny.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků