SRT Viper: 48 fotek a 3 videa

Seznam kapitol
  1. SRT Viper, Video
  2. Fotogalerie

Zřejmě tou vůbec největší novinkou letošního autosalonu v New Yorku se stal nový SRT Viper. Nebudeme zde dlouze natahovat úvody a popisovat design, případně interiér. Vše v tuto chvíli nejlépe řeknou fotografie, kterých najdete v galerii bezmála padesát a aby toho nebylo málo, nabízíme také tři videa.

SRT Viper 2013: první fotografie ještě před premiérou

SRT Viper 2013: první fotografie ještě před premiérou

Nejdůležitější věcí je motor. Žádný downsizing se naštěstí nekonal a pod kapotou SRT Viperu najdeme obří desetiválcovou jednotku o objemu 8,4 l. Její maximum je 649 koní a 813 Nm. Další dobrou zprávou je přítomnost manuální šestistupňové převodovky no a samozřejmě pohon zadní nápravy.

Přesná data ještě výrobce nezveřejnil (maximálka přesáhne 330 km/h), ale díky důrazu na co nejnižší možnou hmotnost bude jízda určitě dost zajímavá. Viper váží 1567 kg, kdo si připlatí za paket Track, ten dostane auto o hmotnosti 1425 kg.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. SRT Viper, Video
  2. Fotogalerie

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 235 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků