Srovnávací test: Škoda Superb 2.0 TDI vs. Volkswagen Passat 2.0 TDI

pet  |  07. 09. 2015 09:41

chtelo by to test obou v combi verzi a 88 kw nafte.. o tom bych uvazoval

Odpovědět  |   | 
Márty  |  07. 09. 2015 20:27

Proč sakra? Pojede to hůř a za míň. Tečka. Co od toho asi čekáš? Ok, do supervu možná narveš o 5? 10? Litrů víc...nevim/něrěsim
Ale ježiš marja! Je to kurva jedno ne? Vyber si podle toho, co se ti víc líbí, co tě vyjde levněji.
A kup si mazdu 6, nebo mondeo :D

Odpovědět  |   | 
Hat  |  07. 09. 2015 10:44

Jak silný plech je použit při výrobě Passatu? Předpokládám že je silnější jak na Superbu, kde je dle vyjádření Auto Škoda požit plech s ohledem k bezpečnosti chodců jen 0,65mm a v ohybech pak pouze 0,62mm!!!!!?????

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  07. 09. 2015 13:43

A jaka je "bezna" tloustka plechu na autech teto velikosti ted, nebo v minulosti?

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  07. 09. 2015 14:30

ten rozdíl na 0-400m je teda kurva velikej

Odpovědět  |   | 
Hat  |  07. 09. 2015 14:57

0,8mm!

Odpovědět  |   | 
seladon  |  07. 09. 2015 15:55

Tloustka plechu udava co? Nic. Kdysi se pouzivaly tluste plechy i proto, ze neexistovaly kvalitnejsi materialy, ktere pri mensi tloustce jsou stejne pevne. Stejne tak kvuli antikorozni ochrane apod.

Plech nema v podstate jinou funkcnost, nez chranit posadku, motor apod. Primarne neslouzi pro polhcovani energie pri narazu, od toho tam jsou jine casti vozu apod. Takze proc vozit o pul tuny vice, kdyz to jde jednoduseji.

A pro Hata by bylo asi vubec nejhorsi zjisteni, ze spousta aut ma dnes a i v minulosti spoustu karosariny z plastu, nedej boze z tenkeho hliniku...

Odpovědět  |   | 
Hat  |  07. 09. 2015 16:14

Jistě to je právě ten rozdíl mezi prémiovou značkou a značkou budgetovou! Předpokládám že si nemyslíš že Škodovky patří právě mezi značky premiové!

Odpovědět  |   | 
seladon  |  07. 09. 2015 16:16

Nevim. Mam docela premiove auto. Kus kastle z plastu, kus z tenkeho hlinku, kus z tenkeho plechu. Nemyslim si, ze to je problem nejake Skody apod. Proste karoserie dnes plni jinou funkci, nez kdysi a zaroven vyvojem materialu se muze pouzivat mensi masa materialu a pritom jako celek ma lepsi vlastnosti.

Ja uprimne nevim jak je na tom konkretne Skoda. ALe spise mam pocit, ze jsi neco objevil, prd tomu rozumis a delas z toho halo, protoze si myslis, jak je to podstatne.

Nicmene muzes to lehce vyvratit. Staci, kdyz napises, jaky typ plechu Skoda a jini pouzivaji a treba srovnat s minulosti ci adekvatni konkurenci ;)

Odpovědět  |   | 
Axl  |  07. 09. 2015 18:10

Kdyyysy jsem mival Vectru C 3.2 V6 GTS
Ta mela karoserii jak s papiru - stacil fakt maly tlak a promacklo se to.
Vedle prisernych jizdnich vlastnosti dalsi nevyhoda.

Odpovědět  |   | 
Hat  |  07. 09. 2015 18:16

Jelikož tomu prd rozumím tak jsem si právě proto koupil jen Čínské Volvo S80! Kde mám zaručeno že motor vydrží minimálně 500tKm, karoserie také aspoň 20let a o kvalitě laku kde je použitá vrchní keramická vrstva laku není také důvod pochybovat! Nechci tvrdit že Volvo je dnes premie, ale bohužel Škodovka se svými budgetovými modely na úrovni Dácie je a bude stále o třídu níž! Bohužel už žádné zinkování, na nástřik karoserie něco kolem 2kg barvy, pouze jednotuchá těsnění dveří na rozdíl od modelů VW, minimálně tlumicích a izolačních hmot a další a další super vychytávky!!!!!

Odpovědět  |   | 
Hat  |  07. 09. 2015 18:33

A jestli sis na tu cinskou mr.ku vydelal stejne jak tu krades nicky....tak je jasny cim se zivis. Tu cinskou trosku sis koupit musel...potreboval jsi totiz auto kam by se vlezla tvoje bachrata baba.

Odpovědět  |   | 
Axl  |  07. 09. 2015 22:44

Proboha a k čemu dnes výdrž 500tKm?

Já zvažuji nabídku FordLeasu, tedy za 8888Kč/měs Mondeo Combi Titanium (+několik výbavových balíčků), 135kW diesel, powerhift ("DSG"), 4x4 - s limitem 40tis km za dva roky. Nebo možná ušetřím a za 7777 vemu to samé bez powershiftu a 4x4, ještě uvidím.

Nejsem obchodní cestující, 20k/rok mi stačí.

Ale i kdybych auto nebral na operák, ale na finanční leasing a po třech letech ho prodával, a i kdybych měl na ježdění náročné povolání, tak najedu třeba 100 či 150km za 3 roky.
Ojeté auto už si pak koupí normální soukromá osoba na soukromé popojíždění. Takže 500tis nenajede ani pátý majitel, to dřív auto skončí ve šrotu. Každopádně mne jako 1.majitele to přeci vůbec nezajímá.

Mne zajímá tak možná rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou - a k tomu právě je Superb, Passat či Mondeo, v slušné výbavě, kombík, s nějakým prostředně výkonným dieselem a s usmlouvanou maximální slevou při nákupu.
Leasingovky vědí, co a proč nabízejí - Mondeo 4x4 Powershift Combi Titanium, ceníková cena milion. Zajdou za Fordem a ukecaj ho na 800tisíc. Na 2 roky ho pronajmou mně, utržej 24x8888=213 tisíc. Něco z toho jsou náklady (pojistka, ručení, servis, zimní gumy, ...), které jsou v ceně leasingu, takže dejme tomu, že jim vlastně zaplatím 180 tisíc.
800-180 je 620 tisíc. Za ty by to museli prodat, aby byli na nule, cokoli nad tuto cenu je jejich zisk. Proto vybírají ty nejžádanější budoucí ojetiny s nejmenším poklesem ceny.
Kdo se na auto dívá ekonomicky, udělá to podobně jako oni, nebo to udělá rovnou s nimi (využije jejich služeb). Ale dívat se dnes na životnost 500tis? Tedy když odmyslím, že to je stejně jen otázka víry, protože jestli dnes vyrobené Volvo vydrží 500k, to je jen dojem.

Odpovědět  |   | 
Bobby Deerfield  |  07. 09. 2015 23:03

Na auto se ale můžeš dívat i jinak než ekonomicky.

Odpovědět  |   | 
Axl  |  08. 09. 2015 09:03

Můžeš.
Můžeš se na něj dívat jako na kultovní předmět k uctívání.
Můžeš se na něj dívat jako na něco, co sousedům ukáže, co jsi za kabrňáka.

Ale pevně věřím, že většina lidí se na auto dívá jako na spotřební předmět, nástroj uspokojující denní potřeby.

Pokud se na auto někdo dívá i jako na zdroj zábavy, tak si samozřejmě může vedle služebně-rodinného diselového kombíku střední třídy koupit třeba ojetý Nissan 350Z. Pokud tedy racionálně dojde k tomu, že mu ta zábava stojí za pořizovací cenu toho auta a za jeho všechny další náklady. Když si řeknu: OK, dám 700tis za 3 roky za to, abych se občas mohl ject vyblbnout na okresky (a pokud s tím manželka souhlasí), pak je to samozřejmě OK. Ale týká se to sotva procenta populace.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  08. 09. 2015 20:05

Udelaji slevu 30 %, ne 20 %.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 09. 2015 20:29

popiš mi, co to je vrchní keramická vrstva laku. Docela rád se nechám poučit. Hlavně napiš, k čemu je to dobré a nezapomeň popsat, že karoserie je pozinkovaný plech, jako u jiných aut, jen vnitřní výztuhy jsou z pevnostních plechů a hlavně se snaž pochopit, že pevnost auta nedělají vnější plechy, ale právě ty vnitřní.

Známý se naboural v 50 km/hod s Volvem V 40, rozletělo se jako každé jiné auto této třídy. Nedala mu baba v křižovatce přednost. Přesněji, byla to totálka. Motory a mnoha dalšího made in Ford.

Odpovědět  |   | 
Hat  |  10. 09. 2015 17:52

To se teda divím že jsi ještě nic neslyšel o vrchní keramické vrstvě laku! Pokud ne tak si to zadej na vyhledávači a dozvíš se víc! Zinkování plechů Škodovek, co bylo to bylo bohužel dnes už to je o něčem jiném! Octávie 2 jsou z hlediska koroze nejhorší co doposud bylo! Zeptej se někde v servisu a dozvíš se také pravdu! A O3 nebudou o nic lepší!! V40 je Ford Fokus! A jinak pětiválce 2,5T a D5 nejsou žádný Ford!!!

Odpovědět  |   | 
Hat  |  10. 09. 2015 18:24

NEXA - Speciální keramický lak používá pro náročné aplikace s vysokým požadavkem na kvalitu a vzhled mimo jiné např. Lexus, Mercedes, Audi, BMW, Volvo, Hundai, Kia, VW a mnoho dalších prémiových značek!!! Bohužel budgetových modelů od Škody se to netýká!!!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 09. 2015 22:02

Samozřejmě, že vím o co se jedná. Ale to není vrchní keramická vrstva, to je to, co nechápeš, je to vždy lak s plnivem. Zkus mi tady vysvětlit, jak bys udělal keramickou vrstvu na laku. A ano, je to designová záležitost pro vytáhnutí dodatečných peněz z kapes kupujících. A pohádka o nepoškrabatelném laku je k tomu hodně dobrá. Vyšší odolnost bude mít, ale nepoškrabatelný rozhodně ne. Ne toto se podívej a hlavně nepiš, že to je budgetový Peugeot, ať nejsi pro smích:
http://autozurnal.ta3.com/motoring-testujeme-peugeo... ...
Tak vím o problematice karoserií a zinkování více než servisáci. Než doposud bylo co? Máš snad na mysli Felicii, jako předchůdce Octavie a Fabie? Neboj pozinkované plechy jsou stále pozinkované, tak jako u první Octavie, jen se požívají pevnější oceli na výztuhy, je méně dílů na svařenou skupinu, ze dvou dílů se stal mnohdy jeden výlisek, a vnější plechy ztratily něco na tloušťku. Někde musíš na hmotnosti ušetřit. Pokud si myslíš, že Volvo bude mít vnější pancíř, opět jsi na omylu, na hmotnosti se u aut šetří hlavně na karoserii, sedadlech....
Já nepsal o 2,5T, nebo to tam někde vidíš? V40 není Ford Focus, jen používá jeho techniku, motory...Nebo snad máš pocit, že je to jen přestříkaný Focus? Kompletní karoserie s čalouněním, sedadly... je Volvo, tedy i výsledek bouračky je výsledek Volva. Tu motorem neovlivníš.

Odpovědět  |   | 
paegas  |  10. 09. 2015 13:33

Mel jsem nove BMW 335i convertible (1,7mil) a několik dílu karoserie je opravdu z plastu - např. blatníky...

Odpovědět  |   | 
q  |  08. 09. 2015 14:29

lada niva mala plechy 7mm hrube

Odpovědět  |   | 
veto  |  09. 09. 2015 11:11

urcite? Teraz si tych 7mm pozri na pravitku a znova zhodnot.

Odpovědět  |   | 
Axl  |  07. 09. 2015 14:46

Přestože by se mi Passat, nebo Superb líbil, tak mám obavy, že zvítězí rozumová volba a to Mondeo Combi 2.0d top výbava Titanium a citelně příznivější výkon 135kW - to vše na oparák za 7777Kč měsíčně (nebo s 4x4 a powershift/DSG za 8888/měs).

Přestože mne Mondeo moc nebere, mám obavy, že Superba s takovou výbavou a motorem za tuto cenu prostě neseženu.

A ještě k té větě, jak Passatama jezděj ředitelé firem. To snad ne. Je to normální fleetové auto, kteým republiku objíždějí obchodní zástupci. Aspoň ve firmách, které znám. Ale to je podružné.

Odpovědět  |   | 
Bobby Deerfield  |  07. 09. 2015 23:05

Tady máš pravdu. Prasák rozhodně není ředitelské auto. Spíš vozítko pro lepšího dealera.

Odpovědět  |   | 

Osobně vím o marketingovém řediteli velké banky, generálním řediteli menší banky, generálním řediteli středně velké továrny a generálním řediteli vydavatelství, kteří mají jako služební auto buď Passat, nebo Superb. A ano, znám také pár obchodních zástupců se Superbem, ale to už musí mít člověk v ČR štěstí na zaměstnavatele s velkorysou flotilovou politikou.

Jiří Červenka, AutoRevue.cz

Odpovědět  |   | 
Axl  |  08. 09. 2015 08:59

Asi jo. Kamarád dělá v jedné pneumatikářské firmě, objíždí pneuservisy po celé ČR a právě dostal nového pašíka.
V nadnárodní firmě na Pašíka člověk musí mít v pracovním titulu "manager", nebo aspoň "analyst" aby ho dostal. Fór je v tom, že v pražském HQ nikdo jiný nesedí a těch pašíků je plná mnohapatrová garáž a vyšší šarže (skuteční manageří, kteří pod sebou fakt někoho maj) mají aspoň pětkové BMW.
Jasně že v nějaké venkovské manufaktuře o 30ti zaměstnancích bude mít pašíka majitel/ředitel. To jsou prostě jiné relace (a taky to jsou jeho peníze a chová se racionálněji).

Nevím, jak je to u těch pašíků, ale když Mondeo Titanium diesel 135kW stojí na operativní leasing 7777Kč/měs (a žádné jiné náklady s tím nejsou, protože vše je v ceně), tak nakonec proč by ho nemohl dostat kdejaký referent. I kdyby mu kvůli tomu měli dát o 4000 menší čistý plat, furt je to pro něj pár peněz a furt je to pro něj lepší, než kdyby si takové auto měl za 900tis koupit ze svého - dokonce je to pro něj stále daleko výhodnější, než kdyby si za 400tis měl koupit nějakou ubohou Octavii Větroň (bez motoru).

Odpovědět  |   | 
seladon  |  08. 09. 2015 09:41

Ano, pak vime o majiteli Ikei, ktery mel 30 roku stare Volvo a ted ma Skodu a muzeme pokracovat dale. Vyjimky budou vzdy ruznymi smery. Znam taky obchodaka, co ma sluzebni M5 od BMW, znam reditele KB pobocky, ktery dostal sluzebni C5 od Citronu apod.

Je to samozrejme primarne u nas takovy postoj, protoze Skoda ma u nas jmeno velmi vysoko a proste Superb je velmi cenene auto. Proto to staci a proc utracet vice za treba A6 kdyz se uspokoji potreba Superbem.

Nicmene v ramci korporaci je to proste auto, ktere je urceno tak max. do nejakeho middle managementu, vyse proste ne. Ze je to auto vyuzivano casto jinde na tom nic nemeni.

Odpovědět  |   | 
Márty  |  08. 09. 2015 21:00

Tyto fráze už fakt nepoužívejte co vidím...tak kdo jezďí služebákem : je to htp fabia..prostě lidi nemaj prachy! Nebudou kupovat lidem pašíka! OK pár se jich najde když bydlíš na sídlišti, ber oktávku...místo Ska, na který máš i tak. Ale většina lidí, jak Vy řikáte ,,manažeři,, tak maj dost na E/S...nebo 5/7 atd...v jakym století žijete?
Podívejte se okolo? Denně potkám 30-50? Pašíků? A to jsou fakt všechno ředitelé firem? Omg? Kolik takovejch firem tu je?

Odpovědět  |   | 

No a pak jsou firmy, kde auto nema nikdo a kdyz se nekam jede, tak je tu auto pujcovna. Zcela bez starosti, auto je rano pristavene pred firmou, tam ho clovek zase necha a veskere starosti jsou nulove. Samozrejme to neplati pro firmy obchodaku, ale proc ma clovek, co vetsinu casu prosedi v kanclu a ma to jen "v necem musim vozit rodinu", mit auto? Ano, jako benefit, ale uz to prinasi dalsi starosti pro firmu.

Odpovědět  |   | 
Hat  |  10. 09. 2015 17:28

JJ i Zeman má tu Hrůzu!!!

Odpovědět  |   | 
paegas  |  10. 09. 2015 13:35

Kde prosimtě za tyhle ceny?

Odpovědět  |   | 
Verny  |  07. 09. 2015 14:48

VW je prakticky u všech modelů v detailech lepší než škoda. Autor přesně vypsal nejdůležitější ale podstatné rozdíly mezi oběma značkami napříč celého portfolia - kvalita sedadel, komfort jízdy a akustická pohoda. Vše ostatní je pro běžného zákazníka nesmírně vyrovnané až téměř totožné, záleží na preferencích, vnímání designu a ceně.

Odpovědět  |   | 
Dingo  |  07. 09. 2015 15:46

Škodu Super jsme měli půjčenou tento víkend, najeto cca 300 km. Suběktivně je nová generace lepší než předchozí. Co mi vadilo: 1, dveře při otevírání se aretují v určitých polohách, tzn poskajují. 2, motor je velmi hlučný především do 2t otáček bole mě z něj hlava 3, zpětné zrcátka jsou designová, ale jsou moc malá 4, vnitřní zpětné zrcátko je umístěno moc nízko, pří 193 cm výšky zrcátko zabírá nejméně 20% viditelné plochy předního skla - toto je věc, kterou nepřekousnu - BEZPEČNOST!!! 5, sedadla špatně drží tělo při ostřejší jízdě 6, málo místa na pravou nohu, na levou naopak zbytečně moc - špatně vyvážené proporce 7, kvalita kůže volantu - hrůza, výplně dvěří - plast, rukojeti - plast, tvar řadící páky 8, řazení, dlouhé dráhy, přesnost průměrná. Celkově si myslím, že je to spíše konkurence pro Octavii, o prémii nebudu mluvit vůbec - stále o jednu až dvě třídy pod A6 nebo BMW5. Passata jsem testoval asi před 2 měsíci, ergonomicky mi vyhovoval mnohem lépe, lepší odhlučnění a cekově lepší pocit z jízdy než v Superbu. Kromě komfotního podvozku v SIII jsem spíše zklamaný, průměr, šeď a nuda snad pro ty co je řídit nebaví, moc neumí a nic s tím ani dělat nechtějí .

Odpovědět  |   | 
seladon  |  07. 09. 2015 16:26

Dle mého hledáš v tom autě něco, co umět z části nemá. Neřeším nyní kvalitu, ale např. to, že "snad pro ty co je řídit nebaví, moc neumí a nic s tím ani dělat nechtějí". Superb je prostě povoz pro lidi, kteří chtějí jet z bodu A do bodu B za určitého pohodlí a nákladů a nic více a to v rámci střední třídy. A takto to auto funguje velmi dobře (v rámci střední třídy). Je logické, že nemá anantomy, které v zatáčce podrží, že to má tupé řízení, že to není sportovně laděné, protože takové ani být nemá. Kdo chce tyto vlastnosti musí jít jinam, třeba k Mazdě apod.
Prostě v rámci střední třídy je to low costové provedení toho, co je ve vyšší střední třeba zmíněná A6. Za poloviční sumu, ale s mnoha ústupky. V rámci třídy je to velmi dobré auto, ale samozřejmě ve srovnání s vyššími vyhoří.

Odpovědět  |   | 
Pilot  |  08. 09. 2015 11:36

Celé to je o tom, že Superb tento dojem oproti Passatu budit má ...

... prostě VW chce, aby se člověk v Passatu cítil lépe .. a zřejmě se jim to daří ...


Odpovědět  |   | 
Márty  |  07. 09. 2015 16:05

1) Sorry, ale fakt hroznej článek od začátku v postatě píšete to, co bylo od začátku zřejmé: auta si jsou více než podobná.
2) ty drobné rozdíly v dynamice můžou Být např: gumy, brzdy, výbavy (váha). Prostě hledáte rozdíly tam kde nejdou najít, dostanete jiný kus a zas to může být všechno jinak
3) ,,Superb bez adaptivních tlumičů je něco, co budeme rozhodně muset vyzkoušet,, to už si snad fakt děláte srandu ne?
Co tam jako chcete psát? Budete doufám zas měrit cm mezi páčkou blinkru a předním oknem?!

Odpovědět  |   | 
Jenyk  |  07. 09. 2015 18:30

Proč je horší auto vítězem testu?

Odpovědět  |   | 
Hat  |  07. 09. 2015 18:39

Koukni kde žiješ!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 09. 2015 19:00

Chápu, že test Škody s čímkoliv je pro lidi zajímavý, ale porovnávání koncernových aut sedan-liftback má výsledek již od začátku jasný. Daleko zajímavější by bylo porovnání kombi. Jo, a až tak nesouhlasím s větou o vládním voze, kde je nejdůležitější možnost přehazování nohou. Pro dlouhou komfortní jízdu je dle mého zajímavější solidní délka sedáku se solidním prostorem pro nohy, než podměrečný sedák s velikánskou mezerou k přednímu opěradlu...

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  07. 09. 2015 21:30

Netřeba testu, výsledek je jasný. Superb je designově hezčí, v Passatu se zas jezdí zřetelně lépe.

Odpovědět  |   | 
jouza  |  08. 09. 2015 10:30

Jen pridam pro ty co nectou ofiko informace
DCC jsou vzdy kombinovany se sportovnima pruzinama (ano, auto je niz)
DCC i v rezimu Comfort v pripade potreby necha tlumice pritvrdit ... Takze se nemusite bat, ze vas auto nepodrzi... A jsou to opravdu rychle reakce ...

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  08. 09. 2015 11:08

co chcete porovnávať rovnaký výrobca rovnaká technika VW skoda vzdy ostane
len derivátom volkswagenu i ked s tými istým technikami a spoločnými dielmi...
VW su tuctové autá ludia si myslias že sú to škodofky hehehehe...iné ani akoby autá rovnakej kvality alebo ešte lepsej...ale aspon dávaju prácu ludom pre výrobu prkotiniek do nich...

Odpovědět  |   | 
RS  |  10. 09. 2015 16:01

Dobrý den. Co myslíte pane Červenko slabým místem "nešťastnou kalibraci adaptivních tlumičů u Superba"?
Co to pro mě jako zákazníka znamená?
Děkuji

Odpovědět  |   | 
Kalandra  |  15. 01. 2016 22:16

Tři roky zpátky jsme měli bazarového Passata, doporučil nám ho prodejce z acek. S výtkama souhlasím, přesto to bylo ale pohodový auto. Rozhodně jedno z těch lepších, co jsem měl, tak jsme letos šli zase do VW.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

dnes | Jan Mička | 25 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

včera | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro