Mám Kiu Ceed SW CRDI v nejvyšší výbavě a za tři roky mám najeto 166 tisíc Je to super auto. Bez jediné závady. Smekám
Ahoj rád bych se chtěl dovědět.jak je na tom 1.4 motor s životností. Kupuju ,Kia ceed 1.4 (?) .SW 2018 Mám totiž 1 Oktavii 2.0 A oprava je v hodnotě vozidla Čekat na zraky u 1.4 ceedu nebudu.Oktevie mi žere Město*kvalt 5"(6.5L) 3-4"(8>9.5L)Normal*90-k/h(7.2L)*150-k/h(12L)Závodně*(4.2 až 5.8 ot/min 18~25L) 2.0/85kw v kombiku neutahám. Teť to bude kia ceed/1.4(?) Bojím se,Je to malý obsah a tahá CombiVydrží víc než 200.000 km?Nerad bych za 10.let kupoval motorČekám spotřebu o 1.0L níže MAXSpíše doufám že ušetřim na údržbě.Rád bych věděl,zda Li mi někdo nastíní co bych měl čekat. Děkuji Vám
Ak ja mam kia ceed sw, nic mu neni uz mam 250 000 km len olej menim s brzdy, som spokojny ;-)
Mám i30 kombi, od 25. 2. motor 1,6/88 kW, najeto přes 1.000 km a v porovnání se Seatem ibiza kombi s tříválcem 1,2/55 kW naprostá spokojenost. Trhač asfaltu to není, ale po Praze jezdím na 1-3-5 se spotřebou 5,9l/100 km a v Německu si to při 190 km/h z Drážďan nahoru na Petrovice vzalo max. 8l na 100 km. Turboflašinet, který je po 120.000 zralý na generálku rozhodně nebrat. A během 14 dnů přejdu na E-85.
Tady se zase seslo expertu. Motor 1.6 GDI je atmosfericky ctyrvalec, s nejvyssim vykonem v 6000ot a s kroutakem nejvys ve 4000 neco. Je jasny, ze nepotahne "ocpodu" jako TDi. Na druhou stranu, pokud s timhle motorem umis jezdit, naucis se ho vytocit k 3,4-4k ot. A pak ma solidni pruznost na bezne silnice a navic bez serepeticek typu turbo, ktere se umi pokazit.Dalsi vec, diky souvislemu vykonu a vysokopolozene spicce mu nedojde dech na dalnici.Presto, ze je to atmosfera, ma solidni pruznosti do mesta a rozhodne na silnici nezaclani.Navic i30ka v soucasny verzi ma velice povedeny podvozek, az jsem nechtel verit, jak sedi v zatacce.Celkove je i30 s 1,6 GFI velmi povedene komfortni auto nizsi stredni tridy.
Musím celkem souhlasit - to auto prostě chce na předjíždění podřadit a podobně do kopce ... nad 3000 ot/min je celkem živé, níže je to líné. Na druhou stranu ho zase moc nešetřím (ale taky nejsem závodník) a dá se jezdit průměr do 6,5l/100 (dle tacho 6.2)- Mohl jsem srovnávat s Toyotou (má ji kolega) tuším 97kW a je to +/- stejné - ani jeden bychom tomu druhému neujeli ... tak bych i těm 99kW věřil.
:D:D to si zabil (s celým komentářem)
Dnes jsem byl projet Hundai i 30 s motorem gdi 99kW, měl najeto cca 30 t km,rok starý, ..krom motoru si nemohu na nic stěžovat, ale ten motor??...žravej a hlavně nesmírně línej...nevím kde je těch 99kW???, trošku jede až někde okolo 4500 tis otáček,ale žádná sláva, ale to žere neskutečně, ..to že už jsem projel aut....naprostý zklamání..čekal jsem o dost víc:-/::-( ,průběh točivého momentu tragédie a předjíždění to musíte kolikrát podřadit až na trojku aby jste se dostali nad 4000 ot, jinak se motor k ničemu moc nemá
Ze ty ses byl jednou projet a delas nejaky zavery, to nikoho nezajima. Prosel jsem snad vsechny testy Ceedu/I30 a nikde si na 1,6 GDI nestezujou, ba naopak. A co si budeme povidat, ty lidi se vyznaji "trochu lip" nez laicka verejnost. Muj Ceed v plny palbe s timhle motorem prave prochazi vyrobou a za par dni ho pristavi k dealerovi. Doporucuju omezit blby kecy na diskuzich, vic pracovat a treba se dostanes do faze, kdy si taky budes moct koupit nejaky novy auto se slusnym motorem.
Co že jsi to prošel? Asi jsi špatně hledal, ale lidí co píšou že ty motory docela dost žerou a výkon 99 kW je tak akorát na papíře, těch je tu parta, dáš- li do korejce lpg tak motor brzy hodíš do hnoje...proč automobilka přestala nabízet origo 1.6 motor s lpg ? no čti zkušenosti těch kteří si to koupili
Predvcerom som bol na skusobnej jazde hyundai i 30 1.6 GDI a tiez som hladal kone :-D Na papiery 99KW ale realne je to velke sklamanie
Souhlasím koně tam nejsou u te 1,6GDI. Mame ho pujceny po dobu opravy stare i30CW 1,4cvvt a také koně marně hledám jenže tam je nečekám. Takže nejde jen o zkušební jízdu. Oba se chovají vzhledem k parametrum dost líně. Navíc ta převodovka na dálnici zbytečně motor na 6 točí u staré 1,4chapu když ma jen 5kvaltů jinak to nejde, ale proč u 1,6 GDI? Asi proto, že ten krouťák tam je asi až při vysokých otáčkách. Vše je hezké, ačkoli technicky se od starého typu moc neliší, dveře, motorový prostor, brzdy, kola, klima, radio vše je stejné jen je nová hezčí. My máme lepší výbavu, než je v půjčovaném tam to je opravdu plasťák ta naše stará vypadá materiálově hodnotněji, ale to jsou jen dojmy. Jasně 1,6 GDI jezdí líp, ale čekal jsem mnohem větší rozdíl. Nespokojen jsem i s 1,4cvvt ale tam jsem to čekal. Máme ještě Octavii II a rozhodně teda plasty u vnitř srovnávat nejde, ale cenu také ne to je fakt. Proto vlastní auto je i30 a služební Octavia.
Tak tohle je na oční:-D
proboha a co ty rozedřený "polokožený" potahy :-/ po 7,5 tis. km. Asi to bude stejná "kůže" jako "kožený" boty z vietnamský tržnice
myslis tie s....ky v golfe alebo rapide ci oktavii ?mam uz 3-tieho ceeda, na FL 85k za 2 roky a ta polokoza je napnuta a po cisten sa leskne jak psovi gule, bez nejakeho kazu ...A to mam 205 cm a 130kg. A Ceedy od 2006 volim prave z dovodu "kvazi velkosti" golf 6 aj predch. oktavia a tento novy rapid su vnutri fakt krpci ... A to co dostanete za tie peniaze ... fuj, hnus ceky vag ...Ale uz aspon vieme preco dovolekari ziju na konzervach - sak maju skodovecku alebo golfika :-)
Asi to bude odemě blbá otázka, ale proč bych si měl za 7let kupovat 3auta a ještě stejný modely??? když za dva roky, pokud jsem to dobře vylouskal to auto najede 85000km? Tak za 7let, by to bylo cca 300000km a to by to auto mohlo dát i s benzínem hned na první pokus ne??? :-)
Až díky tomuto dvojtestu jsem si na snímcích uvědomil, že to jsou dvojčata. Auta jsou tvarově zcela shodná. Liší se jen různými prolisy a maskou. Je pravděpodobné, že mají zcela shodnou mechaniku.
To neni pravdepodobnost, ale jistota. Je to v tom prvnim dile testu.
V tom případě nechápu, proč obě auta nevyrábí na jedné lince např. v nošovkách. Proč se s tím roztahují na dvou místech ?
abys měl na výběr...:-D
Nepřijde nikomu divné, že auto o pohotovostní hmotnosti 1300 kg s výkonem 135 HP má zrychlení 10,5 s???Podle mě si to cucají z prstu a reálná hodnota bude kolem 110 HP. Asi jim nestačila aféra ve Státech s chybně udanou spotřebou...
Rozhodně divné.Kroutící moment a výkon jdou ruku v ruce. Takže 99kw musí dělat 0-100 kolem 8-9 vteřin a maximáku kolem 210km/hStejné parametry jako 99GDI má stará 1.6 MPI ve VW Golf V. Akorát spotřebu má vyšší.Jinak Kia i Hyundai působí plastovým dojmem. Opel Astra nebo VW Golf působí daleko hodnotněji.
souhlasím, oktávka 1.6 mpi 75Kw, žere zhruba stejně a že je to starej motor jak prase žere v kombinaci okolo 7 l, ale je o hodně pružnější , s gdi 99 kW!!! jí rozhodně neujedu ...kdepak ty koně Jsou????
Myslel jsem O1 s tímto motorem, jinak O2 s tím samým motorem je neskutečně líná, své dělá hmotnost a taky emisní norma která ji neuvěřitelně zaškrtila
Hoci po case, dovolim si reagovat na tvoj prispevok na zaklade mojej skusenosti. Planujem kupit kombi nizsej strednej triedy, dlhsiu dobu setrim peniaze, chcem kupit v hotovosti a za ten cas som teda mal moznost preliezt testy, diskusie, rebricky kvality a pod a na zaklade tychto "papierovych" informacii mi vyslo ako optimalne auto Opel Astra. Navyse sa mi to auto naozaj velmi paci a vo vyssich vybavach ten interier posobi skutocne luxusne. Prisiel som do casu, ked som si chcel auto pozicat na dlhsiu skusobnu jazdu, odmietam kupovat auto po najazdenych 20 minutach okolo showroomu. OK, na opel v motorizacii 1.6 85kW som musel dlhsie cakat, tak som zatial skusil i30 1.6 MPI. Presiel som na skusobnej jazde cca 220 km, mal som velmi dobry dojem, sice chaos na pristrojovke, futurizmus moc nemusim, ale auto bolo tiche a mal som pocit, ako keby som ho jazdil 10 rokov. Skratka, sadol som a isiel som. Spotreba podla pocitaca 6.7 l, auto malo najazdenych 1600 km. Na druhy vikend som sa konecne dostal k vytuzenej Astre. Auto krasne, ale v tejto motorizacii som mal pocit pomalsej akceleracie (ak sa nemylim, Astra je najtazsia v segmente), motor sa mi zdal byt hlucnejsi pri vytacani, ale toto vsetko boli veci, ktore som bol ochotny odpustit za to, ze to auto sa mi velmi paci. Co vsak povazujem za velky problem, je v tejto motorizacii u Astry len 5 stupnova prevodovka (na tej istej trase som mal spotrebu vyssiu o 1,5 l - verifikovane podla najazdenych km a tankovania, nakolko pocitac ukazoval momentalnu spotrebu aj 30l v meste, tak som ho prepol, lebo som sa nechcel rozptylovat, Astra mala najazdenych 4000 km) no a co sa tyka tych plastov, tak ano, interier v Astre sa mi velmi paci a posobi skutocne hodnotne. Rozcarovany som zostal potom, co som auto nechal na pol dna na slnku a po prejazde priecnymi nerovnostami v Bratislave interier dost vrzgal, na i30 som nieco take nepocul. Audio sa mi v Astre zdalo byt o dost lepsie. Neskor som vyksusal aj cee´d, najazdil som na tej a inych trasach cez 430km, priemerna spotreba 6.2 l podla pocitaca, motor 1.6 GDI, mal som pocit lepsej stability v zakrutach ako pri i30 (zrejme nastavenim podvozka), oproti i30 sa mi horsie zdalo odhlucnenie od pneumatik, musim vsak podotknut, ze som Kiu jazdil v oktobri uz so zimnymi pneumatikami, pricom cez den bola teplota nejakych cca 20 stupnov. Interier Kie mne osobne vyhovoval viac. Takze moj papierovy top favorit, Opel Astra, sa po skusobnych jazdach a mojich skusensotiach v mojom poradi na posledne miesto. Zatial vedie Kia, pockam na Auris. Kazdy z nas moze mat ine skusenosti, toto su moje s autami, o ktorych sa bavime.
Zdravím, tiež vyberám niečo rodinné kombi. Môžem sa spýtať ako to teraz vyzerá u Tvojho výberu po čase keď už na trh prišiel aj nový Auris? U mňa je to tiež tak, že najskôr som bol pri vizáži Opel Astra, jednoducho sa mi páčil ale keď som v ňom zašiel na skúšobnú jazdu, myslím s 1,4 T motorom tak som bol zhrozený pri jazde do kopca aké je to lenivé. A to sme tam sedeli dvaja dospelí ľudia. Tiež som čakal na nový Auris, zatiaľ som ho nejazdil ale skúsil som predposlednú verziu...1,6 vvti a poviem Vám , radosť z jazdy. Skúsil som aj Kiu aj Hyundai...viac mi sedí Hyundai celkovým dojmom. Myslím 1,6 GDi...ale zálusk mám na Hyundai i30 combi 1,6 Crdi v strednej výbave. To vyzerá veľmi zaujímavo. Skúsim ešte jazdu v novom Auris kombi keď príde na trh a potom sa rozhodnem. Ako ste sa rozhodli vy a čo Vás ovplyvnilo pri Vašom rozhodnutí?
kecáš, nepiš blbosti
Blabolis...B-]
Akokeby kone boli vsetko co rozhoduje o zrychleni. Zabudas na krutiaci moment a pomery prevodov.
Nezapomínám, ale nezdá se mi to. Chtělo by to brzdu...
máš pravdu, je to lenoch , převodama to nebude ani náhodou
Nejde tu editovat, tak doplním, že mě k tomu vede jejich veleslavná 1,4 která měla snad 81kW a když jsem zařadil IV, tak to byl totální chcípák.
Souhlasím. Koupil jsem ceed 1,4 jako dárek pro mámu - muselo to být levné. Dobře, nechci to za tu cenu kritizovat, to auto zastalo svou práci. Ale motor 1,4 viděl těch 81 kW snad jen na papíře. Vůbec netáhne, v kopci a při obsazení více lidmi je vám motoru vyloženě líto. Subjektivně mnohem horší pocit za jízdy než třeba dříve s focusem, který měl jen 74 nebo 77 kW. Myslím, že Korejčíci se moc soustředili, aby vyhnali papírový výkon na líbivých 81 kW, ale v reále to byl chcípáček. Tohle je obecně známá věc.
Takhle se tady verejne priznat, ze neumis jezdit...:-OB-]
keby si s nou vedel jazdit tak by ti nechcipala ... to nie je diesel, kde mozes rozbiehat pri 30km/h aj na stvorkemotor taha od 2000 ot, akonahle sa dostanes nad 3tis otacok, vystreli bez ohladu na zaradeny stupen
Jak je psano vyse... pomer prevou je rozhodujici. Ten motor znam jak sve boty, takze vim, ze jakmile se dostanes na 3 a 4 nad 3,5tis, tak se mu "chce" az do 5,5 nepolevuje... dokonce je citit ta pomyslna spicka :-D
V textu máte chybu. I Hyundai si přisvětluje zatáčky pomoci hlavního světlometu, nikoli mlhovkama. Jinak pěkně napsaná recenze. Já sám mám i30 1.6 GDI ve stejné výbavě a jsem maximálně spokojen, Mám najeto již přes 10 000km a auto bych neměnil.
:-D10 tisíc najednu se služebním Golfem za čtvrt roku a to už má nalítáno 160 tisíc a je to zánovní.Takže 10 tisíc s novou károu, no to je mi teda argument:)
no a..já mám 1,5 roku starého ceed a za tu dobu jsem s ním najel 90tis km a pohoda. Motos 1,6CRDi 85kW a nic se na něm nekazí.
Dočkej času
Hovna dočkej času jde vidět že jsi asi pěkný hlupák. Já přesedlal z superb 1 na hyundai i30 combi crdi 81kw a nemůžu si stěžovat. Když hlupáku ty auta nejezdis tak nemel sračky.
si chuj
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.