Srovnávací test: Hyundai i30 Kombi vs. Kia Cee'd SW - souboj ČR-SR 1/2

27 komentářů

Petr
21. listopadu • 21:13

Fajn recenze, jen mi zase chybí nějaké noční fotky, tj. jak vypadají rozsvícená světla, jak je osvětlený interiér, jak svítí palubní deska, atd. Díky.

Jiří  Duchoň
22. listopadu • 14:54 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, právě pracuji na druhé, závěrečné části tohoto srovnávacího testu. A jsem přesvědčen o tom, že Vás v tomto ohledu nové fotografie potěší ;-) Test vyjde zítra ráno.

Pepaneczek
18. listopadu • 12:21

2 týdny zpět jsem si zamluvil zkušební jízdu u těchto novinek. U mě to na celé čáře vyhrála i30. Sice nemá tak dynamický design jako Ceed, ale "feeling" za volantem byl u i30 ohromující. Naše rodina odjakživa sází na Škodu, ale pro mě momentálně vidím budoucí auta něco z Asie. Důležitým faktorem u mě bude i spolehlivost, ta se však ukáže až statistickým testem po letech.Rapid podle mého subjektivního dojmu má už zastaralý design už teď.

X1
18. listopadu • 14:13

Tiez som si ich bol ohmatat, ale na i30 mi vadia lacnejsie plasty vo vnutri, v plastoch je dost zasadny rozdiel, pozri sa napriklad aj na kluce, nechpem, ze preco k i30 davaju krabicku, ktora vyzera ako pipatko z cinskeho trhu. i30 to zabila plastami, inak v pohode. A je jeste jeden rozdiel, pri i30 nevyklopis kufor tak vysoko ako pri Ceede a vyssi ludia si tam trepnu hlavu.

josef
20. prosince • 22:37

docela me bavi, kdyz nekdo napise lacine plasty, pan je asi znalec, kdyz pozna pohmatem kvalitni plast od lacineho :D
Je fakt ze kvalita plastu v prvni verzi Kie to moc o kvalite nebylo a hlavne vyplne dveri a palubovky ktere ale nejsou plastove ale mekkcena hmota tam byl problem, zadne jine plasty nevykazuji zadne problemy v podobe vrzani ci spatneho licovani.

pale
21. listopadu • 21:06

No nevím, kvalitu plastů v i30 všichni uvádějí jako velice kvalitní, sám jsem měl i30 půjčenou a dostala mě tak, že jsem ji nakonec objednal. Rapida jsem byl také obhlédnout a za ty peníze docela šunt a jen ta kvalita plastů daleko horčí jak u H. Když už jde u Hyundaie o ceny, tak ceník je jen orientační. Bez nějakých známostí jsem měl cenu auta do výroby -53 tis. Kč proti ceníku. V tomto se nechytala žádná, ale vůbec žádná automobika.Poměr cena a co za ni dostanu je u Hyundai stále bezkonkurenční.

Lenka J.
22. listopadu • 1:54

Rapid nás zklamal!Interier je snad minus 10let vývoje.Příšerný socialus!V základní výbavě nenabízí mladé rodině téměř nic!Žlutáci nás bohužel brzy ve všem pohltí!Puberťáci by si klepali na hlavu,co jsme to koupili!

Shimi
15. listopadu • 17:37

Vím, že to sem nepatří, ale nedá mi to.Kia Cee'd SW - 1.4 CVVT 73 kW 6st. - výbava Comfort = 325.000,-
Škoda Rapid - 1.2 TSI 63 kW 5st. - výbava Ambition = 325.000,-Kia Cee'd SW - 1.6 GDI 99 kW 6st. - výbava Comfort = 350.000,-
Škoda Rapid - 1.2 TSI 77 kW 6st. - výbava Ambition = 350.000,-Kia Cee'd SW - 1.6 CRDi 94 kW 6st. - výbava Comfort = 400.000,-
Škoda Rapid - 1.6 TDi 77 kW 5st. - výbava Ambition = 410.000,-Třikrát hurá cenové politice Škodovky.

jj
16. listopadu • 15:17

Tak zatím u nás neregistruji, že by škodvka měla nějaký výrazný problém s odbytem, byli by hloupí, kdyby ceny nevyšponovali co nejvýše to jde. Lidi sice remcaj na takovýchto fórech jak je to proti konkurenci předražený a nakonec to stejně koupí, ta vo co de:-). Třeba zrovna ty, koupil sis někdy nějaký z modelů H/K a využil si tak těch nedozírnejch výhod? Podle mě ne, jezdíš ve škodce nebo v něčem úplně jiným a tady kritizuješ cenovou politiku škodovky.

Player
8. listopadu • 2:58

To jsou kecy, přesně podle logiky takového srovnání jsme před 3 lety koupili Ceed SW. A spokojenost :-) Poměr cena/výkon u škodovky je dost špatný. Navíc ta malá turba mi nesedí.

kolemjdoucí
16. listopadu • 23:29

Už jsem to sem jednou psal - já jsem si korejce koupil. Před třemi lety ceeda SW. Srovnal jsem si tehdy nabídky, prolezl jsem několik autosalonů, projel jsem se a koupil jsem zmíněného ceeda. Není to dokonalé auto, ani zdaleka ne. Je slušné, bezproblémové, prostorné (ve své třídě), dobře vybavené, přijatelně jezdící... Nikde to není špička, ale v té době to byla nejlepší kombinace cena/výbava/spolehlivost.Souhlasím s vámi ohledně cen škodovky - nemá problém s odbytem a je tedy logické, že nasadí takové ceny, kdy bude mít největší zisk. Nevyčítám jim to, přeju jim to, ale já si Škodovku za těchto podmínek nekoupím. Ta cena není adekvátní k tomu, co nabízejí. Ale nebudu nikomu rozmlouvat koupi - spousta lidí chce utrácet více za značku, tak je to jejich problém (netýká se to jen aut - kolik lidí kupuje třeba značkové oblečení, utrácejí za iluzi luxusu či dojem ze značky). Nicméně si myslím, že by potenciální kupci nových aut měli být informováni o skutečných nabídkách a co nejobjektivnějších srovnání poměru ceny a užitné hodnoty, které různé značky nabízejí. Škodovka v tomhle na čele nebude (tedy pokud si nezaplatí inzerci, jak to koneckonců dělá dnes).

KarelAntonin
17. listopadu • 0:46

Naprosto s Vámi souhlasím. Je zajímavé proč v ČR třeba není taková ,,soutěž" jako na Ukrajině kdy právě ve Vámi uváděném poměru auta sotěží.
Kdy sice Octava vyhrála, ale je to Octava vyráběná na Ukrajině v Čopu u Evraz zjistilo se že kvalita je lepší než u té české a cena též lepší.
Je zajímavé co si Škodovka dovolí v ČR kde je plno zákazníků ať již proto že je to tzv. České auto nebo platí za značku mě je to nepochopitelné.

X1
17. listopadu • 14:52

Skoda si dovoli to, co jej dovolia zakaznici. A zial ceske nakupne spravanie je take, ze je to Skoda a ma to velky kufor a to staci:-D Doteraz nechapem, ze co cesi s tym kufrom maju, aj Ochcafka 3 bude mat ten zadny neesteticky natiehnuty previs len preto, aby bol kufor co najvacsi na ukor dizajnu a jazdnych vlastnosti. Ja v kufri nosim maximalne notebook a nakupy, pripadne cestovnu tasku a vytazim ho mozno raz do roka. Na dovolenku autom nechodim, dnes uz je lietadlo lacnejsie. To ste sedlaci, ze tam prevazate vrecia s obilim, ked je v Cesku velkost kufra tak podstatny parameter?:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mh
23. ledna • 11:43

ne obilí nevozíme . mame děti a taky kočárky

Honzish
15. listopadu • 22:32

Já bych řekl, že to sem patří... :-D

KarelAntonin
15. listopadu • 17:24

Mě by spíše zajímalo proč Hundai ČR dodává na trh tak málo modelů chybí mi například Equus, Grandeur, Tuscon, Sonata, aj. to je pro něj ČR tak nezajímavý trh?

pulp
16. listopadu • 8:57

Kolik lidí si v ČR koupí Equus nebo Grandeur? Tucson má nástupce ix35 a Sonata zase i40. Tak nevím, co tu řešíte...

KarelAntonin
16. listopadu • 9:34

Vydáváte za nástupce co je jím jen zdánlivě a pokud jde Equus nebo Grandeur když si tyto autao najdou kupce na Ukrajině proč by si ho nenašli i v ČR.
jen porovnejte nabídku této automobilky na Ukrajině a v ČR http://bogdanauto.com.ua/cars/...

FSH
16. listopadu • 11:28

co sem tak zjišťoval, tak Equus se momentálně zvažuje. Nechme se překvapit v 2013 ;-)

bagr
15. listopadu • 13:44

Majitelé novýho Ceedu by měli platit daň za šíření nevkusu. ;-)

Kia
14. listopadu • 17:43

To auto je snad všecho, jen ne levný....a poměr ceny výkon už taky není co býval.

k22
15. listopadu • 8:29

Tak porovnej cenu Ceeda s Golfem, za základ Golfu mám 1.6 GDi Comfort..

Mirus
14. listopadu • 19:04

No alespoň to nikde nehlásali že je to levný, narozdíl od Rapida, který byl od začátku prezentován jako levná Škodovka a jak to dopadlo.... oproti tomu se může i30 rovnat etalonu třídy a to už za startovacích 290K můžeme nazvat levným.

hugo
14. listopadu • 17:42

ta červená metalíza je dost zvláštní ... Kia v ní vypadá jak rozzuřená rtěnka

vinco
14. listopadu • 17:32

pri novych generaciach je uz uplne jedno ci ceed sw alebo i30 kombi ... su to uplne rovnake auta, rozhoduje len a len dizajnpredchadzajuce generacie sa zasadne lisili a kazde bolo zamerane na iny segment zakaznikov:
i30 cw s dlhym 2700mm razvorom a obrovskym priestorom vzadu, no mensim 420l kufrom pre ludi hladajucich pohodlie vzadu a obcas vyuzijucich kufor kombi
ceed sw s kratsim 2650mm razvorom a standardnym priestorom vzadu, ale pre ludi hladajucich velky 530l kuforpodla mna sa i30 kombi vybrala zlym smerom, auto parametrov starej i30cw uz na trhu nie je

Pilot
14. listopadu • 10:59

... ten uplně první odstavec .... ... co to ku.va je ????? ............ :-D

sargis
14. listopadu • 13:00

Ber to ako rozcvicku :-) Nejako sa autor a klavesnica musia zahriat...inak su to klasicke dristy o tom, ze auto vyjadruje status a imidz majitela :)

Doporučujeme

Články odjinud