Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

sokar  |  11. 01. 2016 06:38

Asi před měsícem jsem začal řešit rodinný povoz především pro manželku a to především do města. Tak nějak jsem šel prvně do nissanu, neboť jednoho už doma mám.Sice zetko, ale nissan mám rád. Bohužel po prostudování co tento pro mě nový segment nabízí, nissan nechci a to z několika důvodů. Automat pouze s 1,2L motorem a bez 4x4. Ta 1,2 má spotřebu klidně 10L. Tady se to už s downsizingem přehnalo. Kdyby tam byla možnost alespoň jako u tucsonu, kde lze tu 1,6L označit za dostatečnou, ale nissan nic. Neschopnost nissanu přiřadit k 1,6 benzínu automat a 4x4 nechápu. No a u xtrailu je to mega fail. Toto všechno ukazuje, že evropskému řidiči je to podle prodejních čísel totálně jedno. Doufám, že se bude tucsonu dařit. Já si du pořídit něco s adekvátním motorem.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 01. 2016 08:13

Tady jednoznačně Nissan,vítězem je ale Renault Kadjar o tom žádná

Odpovědět  |   | 
kluc  |  31. 01. 2016 09:29

Ber to tak, že je Tuscon domácí značka. Jinde v Evropě nemá šanci. A argumentovat cenou taky zastánci korejců nemůžou. V Evropě se Tuscon prodává za stejnou cenu jako QQ nebo Kadjar. QQ a Kadjar jsou lepší auta a proto mají lepší prodeje než Tuscon. A ve srovnávačkách taky Tuscon nestačí. Ne všude je hyundai doma jako v ČR.
http://www.autoexpress.co.uk/hyundai/tucson/93858/hyun... ...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  31. 01. 2016 09:58

V Tusconu jsme absolvovali předváděcí jízdu..a auto není špatmé , podvozek průměrný , řazení taky ujde , interier fakt ale smrdí , a nepůsobí extra kvalitně.
V QQ jsme v předváděcím voze měli 4*4 1.6 dci a auto jede lépe než Tusco , i podvozek vč.řazení je lepší.
Interier taky působí lépe a nesmrdí..to jsou subjektivní dojmy.
Jinak konkurence je i Mazda CX5 , Toyota RAV4 + Honda CR-V..za podobné peníze větší a lepší auta než Hjondé.
Navíc nový Tiguan má o 100 l větší kufr a vypadá taky moc dobře , interier , řazení i podvozek VW umí skvěle , takže proč jít pro Tuscon?
Jen pro pěknou kastli !?
Za mne TUSCON NE !!

Odpovědět  |   | 
*  |  01. 02. 2016 16:51

Co je to TUSCON? Nic takového neznám a ani nevím, že by se vyrábělo.
Ale takový TUCSON !!!
Za mne ANO !!! Rozhodně ne jen nejhezčí kompaktní SUV na trhu. V testech poráží NISSAN QASHQAI, RENAULT KADJAR,(VW TIGUAN, HONDA CR-V, MAZDA CX-5, (FORD KUGA ...

Odpovědět  |   | 
kluc  |  01. 02. 2016 17:35

Neporáží je ani v prodejích, ani v testech. Leda tak v korejském Českoslovonsku.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  01. 02. 2016 19:33
Bredy  |  11. 03. 2016 00:51

Kecy...jízdně i interierem je nejhorší Tucson..
I nová sesterská KIA Sportage vypadá uvnitř lépe!
V TESTECH PORAZÍ JEDINĚ TAK DUSTER , TAKY LOW COST.

Odpovědět  |   | 
Jindra  |  14. 02. 2016 17:12

Pane Jaroušek,asi vlastníte nějakou krabici od VW!!! Někdy nejde rozeznat Polo od Tiguanu..jak je to strohé a ošklivé!!! Radím vám,přečíst si recenze v Německu,španělsku..kde tu vaší tzv.konkurenci Tucson převálcoval,Za mne Tucson ANO!!!

Odpovědět  |   | 
Ján  |  15. 02. 2016 22:20

Vzhľad autá nieje všetko.Prvorada je technika,ktorá je použitá v aute,hlavne motor ,ktorý Vám zaručí dostatočný výkon vtedy,keď ho najviac potrebujete! Dôležité je aj to,aby ste mali dobrý pocit z riadenia svojho autá.Taktiež auto by malo mať aj primeranú spotrebu,aby Vám nezruinovalo rodinný rozpocet,ale zas netreba lipnut na tom,že musí mať za každú cenu spotrebu pod 5l/100km.

Odpovědět  |   | 
hitaroof  |  10. 07. 2016 02:06

prosím přečtěte si moji zkušenost po 3 dnech testování. Je objektivní.
Srovnával jsem Tucsona 1,7 D s manuální 6-ti st., předokolku,
s vyladěností podvozku a jízdnímy dojmy vozidel, které si bez ostudy za 700 - 850 tisíc,-Kč pořídíte. Mercedes ML ( GL) a BMW, VW,

Odpovědět  |   | 
Fidel666  |  25. 01. 2017 15:37

No a toho Tucsona pořídíte za 538 tis. a má navigaci ,couvací kameru, hlídání pruhů na silnici, vyhřívaný volant, vyhřívané sedačky, automatickou dvouzonovou klimu, LED Zadní světla atd ....

Odpovědět  |   | 
anonym  |  01. 02. 2017 10:13

Blbče tucson je luxus.Nějakej qoaskhai nebo co je holobrk

Odpovědět  |   | 
*  |  01. 02. 2016 16:57

TuCSon !

Odpovědět  |   | 
Franta  |  11. 01. 2016 11:47

Řešíš auto pro manželku, a nakonec ti vadí motor? Dobrý. Jen jestli to nebudou jen předsudky. Já mám v Megane Grandtour 1,2 TCe 97kW a motor jede naprosto výborně.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  11. 01. 2016 13:32

Né každá manželka je pipina co jí stačí hezký autíčko v růžové barvě....
Rodinný vůz má být velký, bezpečný a na určitou dobu.A kvůli motoru je právě nissan nebezpečný. A když chci SUV 4x4 benzín a automat s alespoň 200k tak se výběr velmi zužuje.

Odpovědět  |   | 
petr p  |  01. 02. 2016 09:48

Mazda cx 5 (teda, předpokládám, že stačí 180 koní).

Odpovědět  |   | 
luboš  |  17. 02. 2018 11:06

Máte pravdu ale motor 1.2 na takový auto je slabý a to hlavní je jak dlouho vydrží než se začne sýpat

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 01. 2016 19:49

Pro sokar | 11. 01. 2016 06:38 | [85.71.196.xxx] - Nic ve zlém, jen by bylo zajímavé znát názor Dana Pribáně a jeho kolegů, kteří zdolali trabantem jižní Ameriku (a ostatní zajímavé státy světa), jak je nutné mít velké SUV 4x4 do měst v České republice...
http://amerika.transtrabant.cz/...
Samozřejmě je na každém, co se mu líbí, jak se rozhodne a co si koupí a s čím jezdí. O zábavě za volantem to s těmito auty ale není. A bezpečnost? Kamionů a autobusů je na cestách spoustu, takže SUV jednoznačně spolehlivé řešení není...

Odpovědět  |   | 
Jeff  |  12. 01. 2016 00:11

auto pro manželku, do města musí být přece SUV!
a samozřejmě 4x4 !
aaaach jo.... no comment .......

Odpovědět  |   | 

No a proto existuje takhle kategorie malych mestkych kompaktnich SUV/CUV.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 01. 2016 22:51

Ale zde to je v testu a v diskusi o SUV TUCSON 4x4...

Odpovědět  |   | 
kluc  |  31. 01. 2016 11:21

Evropský řidič kupuje 4x4, benzín a automat jen na diskusích.

Odpovědět  |   | 

Nejvetsi blbost co jsem pri nakupu udelal - koupil manual. Ac s benzinem :).

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  11. 01. 2016 07:45

Dobry duel. Je fakt, ze tady by Qashqai nemohl vyhrat, ani kdyby byl Skodovka.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 01. 2016 08:37

Já se přiznám, že nechápu, kdo ty Kvašáky kupuje. Podle mě je to naprosto tragické auto - ve všem podstatném (vnitřní prostor, motorizace, ergonomie).

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  11. 01. 2016 08:45

Vidíš co dokáže masírka ...

Odpovědět  |   | 
kluc  |  31. 01. 2016 09:42

Místní masírka možná pár ovcí přivede ke koupi Tuscona. Jinde však na QQ nebo Kadjara nestačí.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  11. 01. 2016 08:51

To bude cílovka pro lidi, kteří chtějí SUV a jdou po ceně.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  31. 01. 2016 09:40

QQ nebo Kadjar jsou v Evropě za stejnou cenu jako Tuscon. V ceně ty vyšší prodeje asi nebudou. Smiř se s tím, že to jsou asi lepší auta. A novináři to ve srovnávačkách vidí stejně. Qashqai má v testech vždy skvělé hodnocení a ve srovnávačkách ho je schopen málokdo porazit.
http://www.autoexpress.co.uk/hyundai/tucson/93858/hyun... ...
http://www.whatcar.com/car-news/hyundai-tucson-v... ...

Odpovědět  |   | 
lamal  |  11. 01. 2016 21:04

by ma zaujimalo, ze na ake ergo prehresky si sam pri pouzivani kasky prisiel a v ktorom smere sa stazovala posadka ? tie 3cm u tuscona spravili z octavie superb ?

daj si zrno

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  12. 01. 2016 16:58

Ano, plný souhlas. Jel jsem s tím i s tím (u Hyundaie bohužel v naftě) a v QQ2 jsem si připadal jak na koze. Navíc gumové řazení a ten motor 1,2 DIG-T nejel. A to tak, že vůbec. K tomu ještě typické francouzské gumové řazení. Tuscon oproti tomu naprosto suverénní a jediné, co se mu dá vytknout je mizerné rádio.

QQ2 podle mě nejvíc diskvalifikuje idiotské nastavení motorizací. 4x4 je jen v naftě a v manuálu. 1,6 DIG-T sice možná celkem jede, ale nemá 4x4 ani automat. Cena přitom už skoro na úrovni střední třídy. Aspoň je ale lze pochválit za to, že u většiny verzí od MY16 nahradili archaickou torzku vzadu Multilinkem.

Odpovědět  |   | 
jo  |  11. 01. 2016 09:02

Měl jsem možnost si tucsona vyzkoušet a je to opravdu velký skok od i35. Za mě je to auto které bych rozhodně chtěl, jednak proto jak vypadá a rozhodně proto jak jezdí. 100kw dvoulitr je úžasnej.

Odpovědět  |   | 
Miko  |  11. 01. 2016 12:58

sorry, ja som jazdil ix35 aj pred faceliftom aj po facelifte (ked dostal nove upravy podvozku a 4x4 zo Sportage) a ziadny rapidny skok Tucson oproti faceliftu ix35 rozhodne nie je. Aj tak si ho ale idem kupit - mam objednany lebo nic v danej cene na trhu lepsie nie je ... A tie diesle v novom Tucsone ci uz ten slabsi alebo silnejsi, je jedno ci MT alebo AT su proste pomale, zufale lemry (preto som si objednal ten turbo benzin v automate). Preco asi nepotrebuju diesel AdBlue preto aby plnil E6 ?

Odpovědět  |   | 
Miko  |  11. 01. 2016 13:00

Este som zvazoval novu Sportage, ale ta ma vo vnutri podstatne menej miesta ako Tucson inak je to rovnake ...

Odpovědět  |   | 
fffff  |  11. 01. 2016 16:38

A kde si prosim videl novy Sportage?? Ved sa este nepredava..

Odpovědět  |   | 
Miko  |  11. 01. 2016 17:11

Staci mat kamaratov na spravnych miestach . A to nielen videl, ale aj osahal, preveril navigaciu, a vsetky ostatne ficuriny, povozil sa poriadne na vsetkych 3-ch 4x4 motorizaciach a dokonca uz viem aj ceny a vybavy pre SK trh . Pockajte si, uz len chvilocku ...

Odpovědět  |   | 
řidič  |  11. 01. 2016 09:13

Tak nějal si představuji test auta... jen, pane redaktore, mi chybí věc, kterou sice nikdo nedělá ale pro mne důležitá-jak ty auta svítí?? Ono, kdo jezdí denodenně jako já, tak ví, že škoda, opel, VW Ford, Renaoult svítí skvělě i bez ledek a xenonů, zato japonci-má zkušešnost se Subaru a toyota Avensis -nic moc.... a u Hyundaie prý to dříve také moc nesvítilo.
Takže, můj dotaz- jak se s tím jezdí v noci?

Odpovědět  |   | 
sarin007  |  11. 01. 2016 10:57

Já mam Hyundai a svítí naprosto bez problémů. Měl jsem možnost jezdit víkend s Tucsonem, který měl LED potkávačky a musim říct, že ty potkávačky svítí neskutečně dobře. Byl jsem hooodně překvapenej. V tu chvíli jsem je chtěl mít na autě taky

Jinak za mě Tucson palec nahoru. Test hezky napsanej, jen jedna chybička, Tucson v plný výbavě nejezdí na 17", ale má taky 19" jako Nissan.

Odpovědět  |   | 

19" palcová kola se podle oficiálního ceníku dodávají až v rámci paketu Premium, který je možné k nejvyššímu stupni výbavy Style dokoupit za 50 000 Kč. Výbava Style má opravdu kola sedmnáctipalcová (a mělo je koneckonců i testované auto).

Jiří Červenka, AutoRevue.cz

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  11. 01. 2016 22:25

Ty máš Hyundai? : -D: -D :- D:- D: -D fuj prase, měl jsi raději jezdit autobusem než toto

Odpovědět  |   | 
kulldobyvatel  |  11. 01. 2016 11:03

POZOR mate tam chybu najvyššia výbava je predsa premium! a má aj 19tky kolesá viem to lebo dnes mi také prišlo jupíí

Odpovědět  |   | 
sarin007  |  11. 01. 2016 13:16

V tom článku je matoucí ona věta "Zatímco Tucson v nejvyšší výbavě", protože u auta je nejvyšší výbava vždy to max. co můžu koupit, v tomto případě premium. Čtenář, který čte článek a neví vše o Tucsonu může mít pocit, že lepší než 17" kola nedostane .

Jinak kulldobyvatel gratulace

Odpovědět  |   | 
sda05  |  11. 01. 2016 13:57

Strávil jsem v Tucsonu pár tisíc kilometrů. Užraný auto s gumovým řízením. Navigace je asi nějaká jejich specialitka. Na předchozí ix35 zase několikrát přehrávali software. A už dlouho jsem nezažil auto, kde by v interiéru takhle smrděly levné plasty. Omamné. Celkově navoněná bída.

Odpovědět  |   | 
Jirka Vrbovec  |  11. 01. 2016 22:44

Ten Vámi popisovaný odporný smrad plastů je věc, která musí nutně praštit do nosu každého, kdo nemá těžkou rýmu.
Proto je mi záhadou, že si něčeho takového v žádném "oslavném" testu na vozy Hyundai/Kia nikdo z redaktorů nevšiml.
Proto mám podezření, že snad v autě ani neseděli, jinak by právě ten obtěžující pach musel být zmíněn hned na prvním řádku.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  12. 01. 2016 00:15

Pro nekoho rajska vune noveho auta, pro ojetinare nesnesitelny smrad, chapu...

Odpovědět  |   | 
sda05  |  12. 01. 2016 16:58

To je právě ten rozdíl. Některá nová auta voní novotou a jiná spíš chemicky smrdí. To byl případ hyundaie. Bůhví jaký ftaláty do toho perou. Jak čínský tenisky...

Odpovědět  |   | 
Bredy  |  11. 03. 2016 00:56

Fakt to v něm korejsky smrdí..
KIA tento problém nemá..divné! A hnusné..prostě Hnůjdej...

Odpovědět  |   | 

A opacne :). Nesnesitelny smrad ojetin

Odpovědět  |   | 
petrpan  |  12. 01. 2016 15:36

Manzelkin VW CC strasne smrdel vevnitr taky pekne dlouho (od novoty min 1/2 roku). Byl to takovy nepdijemny (aspon pro me) zapach nejake chemikalie. Kdyz jsem v nem sedel, tak na delsi jizde me vzdy z toho strasne bolela hlava. Pritom vuni noveho auta umim ocenit, ale tu to byla hruza. Zajimave ze manzelce to nevadilo. Pritom doma vyciti vsechno jak policejni pes

Odpovědět  |   | 
sda05  |  12. 01. 2016 16:55

bylo to markantní v létě když se interiér zahřál...

Odpovědět  |   | 
Fidel666  |  25. 01. 2017 15:43

určitě žádna nová Hyundai nesmrdí, dneska jsem byl u dealeru více značek a nejvíce mi přišlo že smrdí škodovka .... ale někdo asi nepozná jak voní nové auto, když to nikdy nezažil

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 01. 2018 17:23

Pfotože v tom autě žádný smrad není. To jen vy si tu vymýšlíte.

Odpovědět  |   | 
Milos  |  11. 01. 2016 16:46

Tak tá spotreba najmä u tucsona podľa mna nič moc. Jazdím na passate kombi 3,6 FSI tiež 4x4 automat a na dlhej trase spotreba 8,5 l/100 bez problémov a to zrýchlenie, lineárnosť, zvuk motora je oproti tucsonu ale úplne inde. Tak sa mi zdá že staré dobre veľkoobjemové atmosféry.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  11. 01. 2016 18:04

To se ti nezdá, to tak prostě je a přesto se najdou pitomci co ti dají mínus. Na obranu tucsona však nutno podotknout že na daný motor je spotřeba dobrá a na dlouhé trase taky nebude špatná. Už si lidi uvědomte,že velký auto má větší spotřebu a s mini motorem až astronomickou. Jen VOLVO umí pod 3 litry i s xc90....

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 01. 2016 20:14

stačí se podívat na čelní profil a objem motoru, aby i pitomci bylo jasné, kde je problém.
Tahle krabice má totiž daleko větší odpor vzduchu než nizoučký pašík.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  11. 01. 2016 21:36

Tady jsou zajímavé grafy ohledně odporu vzduchu.
Srovnání Fiat Panda x Audi Q7, rychlost např. 120km/h, fiat 10kw, audi 25kw.

http://www.zavolantem.cz/jizdni-odpory-sedm-statec... ...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  12. 01. 2016 06:12

Aladin: docela zajímavý článek. Sice obsahuje hrubou chybu v tvrzení že gravitační síla se zvyšuje s rostoucí rychlostí auta, ale jinak je to celkem správné a poučné čtení

Odpovědět  |   | 
Bruno  |  11. 01. 2016 20:15

Tak by mně zajímalo, kdyby se Tucson testoval s Yetim, schválně kdo by vyhrál???? Co, pane redaktore?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 01. 2016 20:52

Ty to nevíš, že se na to musíš ptát? No přece VW Tiguan.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  11. 01. 2016 22:05

Otestujte si Yetiho 1.4 Tsi 110 kw 4x4 a budete milo prekvapení ako sa s ním dobre jazdí.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 01. 2016 06:06

Nikdo se nehádá, že se s ním nejezdi dobře, nebo to tady někde čteš?
Když jsem si do něj sedl, tak mi osobně ihned vadil vzhled interiéru. Tohle opravdu nemusím, necítil jsem se v něm dobře.

Odpovědět  |   | 
Novák Jiřina  |  12. 01. 2016 12:50

Dobrý den já bych raději nějaké Mitsubishi . Výkon 135 KW, spotřeba - není problém pod 6l.

Ve všem lepší než oba dva .

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  12. 01. 2016 13:47

Novák Jiřina: A jaké máte s těmi vozy osobní zkušenosti? Napsat, že je něco lepší nebo horší umí kdejaký jouda, ale nemá to žádnou výpovědní hodnotu, hm?

Odpovědět  |   | 
Novák JIřina  |  12. 01. 2016 17:53

Pane jiří budete se asi divit - máme jich ve firmě 5 , najeto do 70 tis. - do 130 tis . stáří 3 roky .

Všechno 4x 4 - přepínatelné, tiché ., bezpečné, do terénu i na silnici paráda.
A držák, lepší než Toyota RAV - ty jsme měli předtím.

Odpovědět  |   | 
*  |  12. 01. 2016 21:31

A co ta zbylá dvě auta? Hlavně Tucson, v nich jste zřejmě ani neseděl, ani nejel.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 01. 2016 19:24

Za mne hlasuji pro

Subaru Forester, 2,0 ENTRY
Cena:
569 000 Kč

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  31. 01. 2016 09:50

SUBARU je někde jinde , je to o třídu lepší auto , stálý pohon 4*4 , fakt vyjede všude!
Jen možná není tak pohledné..prostě SUBARU!

Odpovědět  |   | 
Bredy  |  11. 03. 2016 00:58

srovnávat Subaru s Hjundajem je jako Mercedes s Dacií..

Odpovědět  |   | 
Jan  |  12. 01. 2016 17:17

YETI 1.4 tis 4x4 110kw mám cca 5mesiacov.najazdil som 7400km a som s ním spokojný.

Odpovědět  |   | 
asd  |  16. 01. 2016 02:01

Sakra nemuzu pochopit, proc to sem vubec pises!!!! Kdybys to aspon lehce (z vlastni zkusenosti) srovnal s testovanyma autama, ale ne, proste ses uplne mimo.

Odpovědět  |   | 
asd  |  16. 01. 2016 02:01

Sakra nemuzu pochopit, proc to sem vubec pises!!!! Kdybys to aspon lehce (z vlastni zkusenosti) srovnal s testovanyma autama, ale ne, proste ses uplne mimo.

Odpovědět  |   | 
Misam  |  05. 02. 2016 11:28

Za kolik jezdíte? Zajímalo by mne to. Mám Yetíka a půjdu i do další generace, jen chci už 4x4 s benzínem.

Odpovědět  |   | 
Ján  |  08. 02. 2016 20:09

Yeti 1.4 Tsi 4x4 mám od konca Júla 2015.Prvú priemernú spotrebu po odjazdeni 100 hodín som mal 7,6 l/100km(spotrebu trochu zvýšila cesta do Chorvátska cca 2000 km - jazda po diaľnici 140 km/h + pohynanie sa v kolonach).Väčšinou používam auto na cestovanie do práce - vzdialenosť cca 12 km ,z toho asi cca 6km rýchlosťou niekedy viac ako 130km/h.V meste sa dá jazdiť bez problémov za 7,5 - 8l/100km.Po okreskach za 6-7l/100km.Na diaľnici pri 130 - 140km/h za 8-8,5 l/100km.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  12. 01. 2016 17:42

Yeti 1.4 Tsi 4x4 110kw je živé ciperne autíčko,dobre drží v zákrutách,ma dobrú trakciu,presne riadenie a rozumnú spotrebu ,v zime sa skoro zohreje motor aj pod mínus 10 stupňov sa zohreje na prevádzkovú teplotu cca po 3 km.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 01. 2016 18:18

Zvláštní. Zrovna v minulém čísle časopisu SM je stížnost čtenáře, že mu jeho Yeti 1,4 TSI pomalu topí.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  12. 01. 2016 19:49

Možno písali o motore 1.4 Tsi 90 resp.92kw , takýto motor som mal v Octavii a ten sa naozaj pomaly zohrieval cca po 12km mal prevádzkovú teplotu.

Odpovědět  |   | 
Mitch  |  13. 01. 2016 10:46

Neotravuj s tou fadni skorapkou pro skodofily. 1,4TSi je nejhorsi motor - oceneni pro nejhorsi motor v Nemecku neziskal prece nahodou.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 01. 2016 16:37

Ktovie na akej haraburde jazdis Ty a robíš tu machra ! Ja píšem fakty,ktoré mám overené a nikomu nevnucujem,aby si kupoval Škodu.

Odpovědět  |   | 
de.zet  |  31. 01. 2016 14:07

Za bolševika jsem dráždil kolegu slovy " Škodovku jsem nikdy neměl, vždycky jsem měl auto" Tak to i zůstalo. MB S 400 CDI-Long na štreku 9,5/100, na pojížďky o litr až dva víc, ale ty jezdím spíš šPuntem za polovic. Nejvíc vzpomínám na časy když jsem měl Nissan SX 200. Motor FJ 20 ET, lehce upravený,(větší turbo a mezichladič) papírová spotřeba 8,5 - 18/100 dle stylu jízdy. Pod 12 se mi nikdy nepodařilo, ale ten adrenalin za to stál. Driftovačka i při běžném odbočení na křižovatce, holt nabušená zadokolka bez nějakých ptákovin jako ESP, ABS, BAS atd. jezděná samozřejmě i v zimě. Rozbil mi ji mechanik. Na suchu...

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 01. 2016 10:14

no právě, "autíčko". Srování Tužkoně s Jetinou je jako postavit vedle tužkoně angličák pro liliputy.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  31. 01. 2016 14:37

Neviem pochpit prečo Vy Česi stále nadavate na svoju vlastnú značku.Ja mám v poradí už šiestu Škodovku a pritom som Slovák.Preto som sa zapojil do diskusie,lebo mám tiež 4x4 a to auto mi dobre slúži.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 01. 2016 19:51

Možná to je jen obrana před nekritickým zbozšťováním střelené slepice. Osobně proti nim nic nemám, ale taky si nemyslím, že to jsou nějaké super káry. A zrovna tohle srovnání Jeťáka s Tužkoněm je přesně to, co být škodovkou, bych nikdy nedovolil, protože na tom vyniká, že Jeťák je pidiauto formátu Fabie postavené na staré a nespolehlivé technologii s naprosto nekonkurenceschopnou cenou.

Mimochodem, není to "naše" značka, ale značka už dávno německá.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 01. 2018 17:20

4x4 a kde se to zapiná? Žádná škoda není 4x4,nemá to uzávěrky nejde to trvale sepnout. I ten Hyundai to má!

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  01. 02. 2016 07:55

Kundai ? ne, diky radeji na kole i v mrazech... ze se jeden model "povede" neznamena, ze delaji kvalitni auta. Az nejaka podelana i30 nebo jakykoliv jiny bude mejt 17 let, muzem se podivat kolik toho odeslo, kolik staly opravy atd., ale neverim ze by vubec nekomu vydrzelo jakekoliv nove auto vyrobene po roce 2010 neuveritelnych 17 let.

Odpovědět  |   | 
*  |  01. 02. 2016 17:52

Mytím po 17. letech se může maximálně trochu odřít lak. A když to budeš mejt v bezkontaktní myčce, tak ani to ne.

Odpovědět  |   | 
Jindra  |  14. 02. 2016 17:45

Kundai..nevim jestli je to vaše přijmění nebo přezdívka....tenhle komentář není o veteránech...ale o něčem jiném....

Odpovědět  |   | 
Kyle  |  02. 02. 2016 15:21

Koupil jsem ženě místo podobné opuchlé obludy Mazdu MX5. Rád se v ní svezu i sám, kdežto do podobné hrůzy by mě nikdo nedostal. Auto je to kouzelné a spokojená je žena, její milenec, syn i já.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  09. 02. 2016 17:59

A kolik vám korejci zaplatili?

Odpovědět  |   | 
sataniak  |  14. 02. 2016 20:49

pred 2 tyzdnami som bol jedneho v ba noveho zobrat vo vybave premium. pre suv pozitivnych to nie je zle auto, ale motor isiel na 130kw dost slabo, zlepsil to len sport rezim, spotreba ba-bb pri 140km/h 9,7l, riadenie priemer, interier priemer, celkovy pocit z auta priemerny. takze ak chcete priemerne auto za 30000,-€ pre zenu do mesta kludne ho kupte(pre chlapa toto auto vobec nie je). jednu pozitivnu vec to ale malo a to ze auto nema system start stop ani v tej najvyssej vybave...

Odpovědět  |   | 
Josef_kd  |  23. 02. 2016 15:12

Diskuze, jakoby placená Nošovicema
Měl jsem tři hyundaie, končil jsem lodí Sonatou. Potom jsem vyzkoušel oktávku. Nesrovnatelný. Ale nikomu to neberu. Hyundai forever

Odpovědět  |   | 
xy  |  05. 07. 2017 10:12

Za mě jedině Hyundai. Měla jsem Lantru, Getze, Elantru, Tucsona, první Santa Fe, druhý Santa Fe. Teď mám hybridní Ioniq. Nikdy jiný auto než Hyundai, bo poměr cena-auto je neuvěřitelně vstřícnej (vždycky jsem měla auto s plnou výbavou - to pro rejpaly, ať nekecaj), záruka 5 let bez omezení kilometrů, po uplynutí záruky jsou servisy cenově super, technická spolehlivost téměř stoprocentní (v mým případě mám zkušenost se všemi modely bez jakýchkoli problémů, nicméně abyste neřekli - spolehlivost 99,9 procent, nechám tam těch 0,1). Najezdím v běžným měsíci kolem 3000 kilometrů, 6x navíc 4000 kilometrů po Evropě. Myslím, že jezdím dost, abych mohla mít reálnej názor. Kdo pindá přes Hyundai, evidentně buď nikdy v žádným neseděl a nebo se nedokáže oprostit od trapnejch předsudků, ačkoli v kapse má Samsunga. Howgh.

Odpovědět  |   | 
hitaroof  |  10. 07. 2016 02:00

způsobuje hematomy pravého kolene od plastů sloupku, ----- asistent jízdních pruhů selhává a OPRAVDU MŮŽE vyhodit vozidlo zcela vpravo za krajnici v levotočivé zatáčce, v 80-ti km rychlosti, STALO SE MI TO ! Životu nebezpečný asisten jízdních pruhů v Tucson, oznámeno Dtest. Vyhodil mě od středního pruhu vpravo a selhal a vypnul se. Těsně jsem minul příkop a nezabil se. ---- Na dálnici může DOSLOVA rozvlnit auto, zažil jsem to a selhává tak často, že je lepší na něj nespoléhat vůbec. ---- Lehká karoserie je jako nafouknutá skořápka, s efektem mohutnosti tlustými tvrdými plasty uvnitř. Ale je lehká a na tvrdých pružinách skáče a kymácí se. Po hodině jízdy jsem utahanej jak tělem vyrovnávám to kymácení, v 80 km. V autě za 850.ooo,-Kč ??? Vážně ??? Ano !!! .---- Seznam radio stanic na volantu musíte aktivovat rukou na displeji navigace. Z volantu to nejde. --- Každé vyndání klíčku aktivuje displev ve zpět. zrcátku a v noci to děsně překáží. trvale to vypnout nejde. ---- Hloupá navigace neumí zmenšit ZOOM a ukázat větší přehled krajiny. Přepočítávání trasy po vybočení trvá až do cíle na každé polNačce. Jednou mě dokonce nabídnul 10m objez popelnice abych se vrátil 12 km, když cím byl 4 km nadosah. DEBILNÍ navigace. A NEJDE zabrat větší výřez tak nevíte kam jedete. . Navi nepozná že jste tam přijeli z druhé strany a celou cestu vám nutí otočit zpět.. Otřesné.---- Jízdní kolo do kufru nedáte. Je tak malý, jak je auto z venku obrovské. Je to nafouknutá skořápky s oteklýma tvrdýma plastama uvnitř. Připomíná to nafouknutý Daewoo Matiz. --- Motor 1,7 D s manuální převodovkou a hopsající lehkou karoserií na tvrdém podvozku dává dojem Daewoo Matiz na viagře. Rozzlobený vysavač v plechové krabici na boty, kterou unáší rozbouřený potok. Takový to je na okreskách. ------ Asi volnoběžka,, způsobuje že před zatáčkou si vůz neuklidníte ubráním plynu. Rozzuřený vysavač neumí brzdit ubráním plynu. ----- Na dálnici na maximální točky na 5-ku v kopci bez nákladu 140 km Max. Na 6-ku se to dusí a rychlost klesá. Slabota za 850.000,-Kč. To je drzost chtít za to jako za MB ML nebo BMW. ---- Aktivní tempomat nezabrání rozjet vůz z kopce přes nastavenou MAX. rychlost. ----- A ofuky ventilace lze sklopit JENOM na 80° přibližně. Od poloviny skoro až dolů. Ne uplně. Ne na inteligentních 180°. Takže vám mrznou nohy nebo slzí oči. Od poloviny ke stropu mřížku nevyklopíte. Jen dolů. ---- A podsvícení modrých tlačítek je spojené s podsvícením palubky. Ta oslňuje bíle i na MIN a tlačítku už dávno ani nevidíte.( v noci ). Navi má vlastní nastavení jasu. --- A řidič nemůže ovládat ostatní okénka automatem. Jen to svoje má automatické.--- A repro hrají jako čínské špunty v plechovce. --- BYL JSEM ZKLAMANÝ po 3 dnech testování. Auto na efekt, nafouknutý do velikosti, ale nevyladěný a BEZ DUŠE !!!!! Křáp za cenu BMW.

Odpovědět  |   | 

No ja nevim, byt za cenu Tucsona X1, tak by si ho asi nikdo nekoupil. Ale tam kde zacina X1 mozna s volantem v zakladu, tam pomalu konci Tucson uplne se vsim, co si clovek dovede v aute predstavit. Ten rozdil pul mega tam bude. Samozrejme za to clovek dostane urcite lepsi auto, ale jestli o tolik, to uz je otazka. A to nad X1 nebo Tucsonem vyhledove premyslim (asi dva nejvetsi favoriti).

Odpovědět  |   | 
xy  |  05. 07. 2017 10:03

Ty jsi zcela evidentně jenom špatnej řidič, tak to nesváděj na auto. U takovejch jako ty je úplně jedno, jestli říděj mercedesa nebo dacii. A ještě se tím chlubíš. Jsi prostě jen debil.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 01. 2018 17:15

Pánové,podle toho co tu čtu,tak nikdo z vás Tuscon nevlastní. Já jo mám,1.6 TGDi a snazim se najit nejake mínusy. Jediný je slabší rádio. Motor jede uplně super oproti 1.2 v Renaultu je to raketa. Spotreba 7.6 dlouhodobá,takže spokojenost. A smrad? V interiéru tedy nic nesmrdí,to vw koncern je mnohem horší.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A