způsobuje hematomy pravého kolene od plastů sloupku, ----- asistent jízdních pruhů selhává a OPRAVDU MŮŽE vyhodit vozidlo zcela vpravo za krajnici v levotočivé zatáčce, v 80-ti km rychlosti, STALO SE MI TO ! Životu nebezpečný asisten jízdních pruhů v Tucson, oznámeno Dtest. Vyhodil mě od středního pruhu vpravo a selhal a vypnul se. Těsně jsem minul příkop a nezabil se. ---- Na dálnici může DOSLOVA rozvlnit auto, zažil jsem to a selhává tak často, že je lepší na něj nespoléhat vůbec. ---- Lehká karoserie je jako nafouknutá skořápka, s efektem mohutnosti tlustými tvrdými plasty uvnitř. Ale je lehká a na tvrdých pružinách skáče a kymácí se. Po hodině jízdy jsem utahanej jak tělem vyrovnávám to kymácení, v 80 km. V autě za 850.ooo,-Kč ??? Vážně ??? Ano !!! .---- Seznam radio stanic na volantu musíte aktivovat rukou na displeji navigace. Z volantu to nejde. --- Každé vyndání klíčku aktivuje displev ve zpět. zrcátku a v noci to děsně překáží. trvale to vypnout nejde. ---- Hloupá navigace neumí zmenšit ZOOM a ukázat větší přehled krajiny. Přepočítávání trasy po vybočení trvá až do cíle na každé polNačce. Jednou mě dokonce nabídnul 10m objez popelnice abych se vrátil 12 km, když cím byl 4 km nadosah. DEBILNÍ navigace. A NEJDE zabrat větší výřez tak nevíte kam jedete. . Navi nepozná že jste tam přijeli z druhé strany a celou cestu vám nutí otočit zpět.. Otřesné.---- Jízdní kolo do kufru nedáte. Je tak malý, jak je auto z venku obrovské. Je to nafouknutá skořápky s oteklýma tvrdýma plastama uvnitř. Připomíná to nafouknutý Daewoo Matiz. --- Motor 1,7 D s manuální převodovkou a hopsající lehkou karoserií na tvrdém podvozku dává dojem Daewoo Matiz na viagře. Rozzlobený vysavač v plechové krabici na boty, kterou unáší rozbouřený potok. Takový to je na okreskách. ------ Asi volnoběžka,, způsobuje že před zatáčkou si vůz neuklidníte ubráním plynu. Rozzuřený vysavač neumí brzdit ubráním plynu. ----- Na dálnici na maximální točky na 5-ku v kopci bez nákladu 140 km Max. Na 6-ku se to dusí a rychlost klesá. Slabota za 850.000,-Kč. To je drzost chtít za to jako za MB ML nebo BMW. ---- Aktivní tempomat nezabrání rozjet vůz z kopce přes nastavenou MAX. rychlost. ----- A ofuky ventilace lze sklopit JENOM na 80° přibližně. Od poloviny skoro až dolů. Ne uplně. Ne na inteligentních 180°. Takže vám mrznou nohy nebo slzí oči. Od poloviny ke stropu mřížku nevyklopíte. Jen dolů. ---- A podsvícení modrých tlačítek je spojené s podsvícením palubky. Ta oslňuje bíle i na MIN a tlačítku už dávno ani nevidíte.( v noci ). Navi má vlastní nastavení jasu. --- A řidič nemůže ovládat ostatní okénka automatem. Jen to svoje má automatické.--- A repro hrají jako čínské špunty v plechovce. --- BYL JSEM ZKLAMANÝ po 3 dnech testování. Auto na efekt, nafouknutý do velikosti, ale nevyladěný a BEZ DUŠE !!!!!
Křáp za cenu BMW.