Spyker se vrací. V Ženevě představí model C8 Preliator

Spyker se vrací. V Ženevě představí model C8 Preliator

Už se zdálo, že značka Spyker má své působení na trhu definitivně za sebou, jenže nizozemský výrobce se vrací. A nepůjde jen o nějaký formální návrat, protože Spyker přislíbil pro nadcházející autosalon v Ženevě nový vůz. Jmenuje se C8 Preliator.

Na světě je také první oficiální obrázek a informace o tom, že oficiální odhalení proběhne prvního března přesně v půl čtvrté odpoledne. Zde ale prozatím bohužel informace přímo od Spykeru končí.

Spyker vstává z mrtvých. Spojil se s výrobcem elektrických letadel

Spyker vstává z mrtvých. Spojil se s výrobcem elektrických letadel

Na plno se tak rozjely spekulace na téma, co asi tak Spyker chystá. Mělo by to být sportovní auto, jenže otázkou je, jakou techniku novinka dostane. Někteří na základě označení C8 předpovídají přítomnost osmiválce, což by bylo sympatické, jenže jako reálnější se zdá být druhá možnost. C8 Preliator by totiž mohl být čistokrevný elektromobil. Tomuto tvrzení nahrává fakt, že se Spyker dříve spojil s výrobcem elektrický letadel Volta Volare. Kromě toho jsou teď elektromobily v módě. 

Kde nakonec bude pravda, to se dozvíme přesně za dvacet dnů.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků