Spyker C8 Laviolette LWB bude ještě delší

Nizozemský výrobce sportovních modelů, se rozhodl přijet na autosalon do Ženevy s novou verzí modelu C8 Laviolette.
Spyker C8 Laviolette LWB bude ještě delší

A bude to zároveň jediná novinka, kterou se chystá v Ženevě odhalit. Nové provedení modelu C8 Laviolette s přívlastkem LWB spočívá v prodloužení karoserie o téměř 400 mm, zvětšení palivové nádrže o 25 litrů a větším rozvorem. Díky tímto změnám vzrostl prostor v interiéru, vůz má o něco lepší aerodynamiku a díky širšímu rozvoru i větší stabilitu. Vůz bude představen taky ve verzi soft-top s elektricky stahovatelnou střechu, o kterou se postarala společnost Karmann, ta má podobných úprav na svém kontě již mnoho. 

Na závěr už jen nutno poznamenat, že pod kapotou se nezměnilo vůbec nic, své místo si udržel osmiválec Audi o objemu 4,2 l a s výkonem 298 kW. I navzdory vyšší pohotovostní hmotnosti, která teď činí 1350 kg, má model C8 Laviolette LWB velmi příznivý poměr výkonu a hmotnosti.

Zahájení prodejů je zatím naplánováno na konec tohoto roku, to zas ovšem za předpokladu, že finanční situace automobilky se bude i nadále zlepšovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Spyker C8 Laviolette LWB

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků