I přes reorganizaci vedení a finanční těžkosti, jimiž společnost během loňského roku procházela, podařilo se Spykeru v Ženevě představit nový model. Je jím Aileron, patřící do rodiny C8.
Jedná se o supersportovní vůz s motorem uloženým uprostřed, hliníkovou karosérií a prostorovým, rovněž hliníkovým rámem. Ve srovnání s ostatními typy značky se podařilo konstruktérům zvýšit torzní tuhost karosérie o 40%, a to bez zvýšení hmotnosti. Rozvor náprav narostl o 100 mm a rozchod předních kol byl rozšířen. Aileron se zvenčí vyznačuje leštěnými hliníkovými naběráky vzduchu pro chlazení, širší maskou chladiče, novými hlavními světlomety s xenonovými výbojkami a blinkly tvořenými LED.
Také model Aileron bude poháněn vidlicovým osmiválcem Audi s objemem 4,2 l a výkonem rovných 400 koní. Pracuje s manuálně řazenou šestistupňovou převodovkou Getrag, nebo, u Spykeru poprvé, s „automatem“ ZF. Litá kola mají v průměru 19 palců a připomínají vrtule, pod nimi prosvítají keramické kotouče AP Racing a velké brzdiče. Zavěšení kol bylo důkladně přepracováno a tlumiče jsou uloženy vodorovně.
C8 Aileron na ženevském stánku Spykeru
Spyker C8 Aileron