Spy photos: nový model Audi A6 vyjede letos v dubnu

35 komentářů

Dusan
15. ledna • 22:55

Kdyz tak koukam na tu paletu motoru tak mne napadlo, kdy a jestli konecne VW pochopi, ze i vlajkova lod Skody by si zaslouzila nejaky alespon trosku slusnejsi motor.

Tydyt
16. ledna • 10:24

No kdyz vidim tu paletu motoru tak mam pocit, ze se nejakej managor zblaznil. VW na to dojizdi porad a porad to zkousi znova a znova .... V ramci koncernu maji snad 40 ruznejch motoru pro velkoseriova auta ... ad CR v 3.0 TDi zda se, ze v Audi konecne pochopili ze prez PD cesta nevede.

Niemand
17. ledna • 16:46

Nejak nechapu Vase rozhorceni, zda se vam velka nabidka motoru spatna, nebo dobra? Zakaznikum se asi odliseni jejich A6 od Passatu libi. Ohledne PD vs CR, nechci vyvolavat zadne diskuze, ale VW si vybral PD pro jeho technickou stranku a nekterym vyhodam. Berte v potaz, ze CR ma uz dalsi verzi, tedy CR II, ktera PD prekonava. Jde o penize, paklize bude vyvoj PD drahy, pak je asi lepsi koupit CR.

Martin
17. ledna • 18:03

Pokud vím PD první generace má vstřikovací tlaky konstantní a to okolo 2050barů. CR má tlaky v závislosti na otáčkách motoru nejvíšší tlaty u CR první generace byli 1200barů a u druhé generace jsou 1750barů (ovšem CR má velkou výhodu v množství předvstřiků). Jestli příjde také druhá generace PD tak bude mít zajisté ještě větší vsřikovací tlaky.

Petr
15. ledna • 23:20

Minimálně by měla vyhodit ten dvoulitr a TDI 74 kW, vrazit tam místo toho 2.0 TDI 103 kW a 2.0T FSI 147 kW

Z
17. ledna • 14:54

Hlavně by se tam kvůli image hodil benzínový V8.

Šumík
18. ledna • 12:57

Přesně pro Super se W8 hodí víc než pro Passat.....s tím motorem jej nikdo nekupuje, a Superb chudák má směšnej šestiválec 2,8 

Z
19. ledna • 17:58

Do Suberba by se vešel i V8 (klidně by mohli přiškrtit ten 4.2 z S4 nebo nové 4.0 TDI, ale to by teoreticky mohlo dostat pouze posledních 100 kusů díky marketingu VW Group ) a vlajková loď by se hned vyhoupla o půl třídy výš. Nejde ani tak o Pmax, ale o pocit z jízdy. Ten je u většího motoru nebo V8 proti V6 byť se stejným výkonem někde úplně jinde.

PS: můžeme sepsat petici V8 do Suberba.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Leonardo Cupranek
20. ledna • 8:49

Duvodem, proc do SUPERBu nedavaji lepsi motory, nemusi byt jen koncernova politika (aby nekonkuroval Passatu ci A6), ale take kalkulace, ze by si takove auto koupilo jen minimum lidi.

Superb je ve sve tride docela levne auto. Kdyby tam dali 4.2 V8, stal by takovy model tak 2.5x az 3x vice, nez superb se zakladnim motorem. Malokdo si koupi auto, ktere ma motor, ktery zdvojnasobil jci ztrojnasobil jeho cenu. Kolik procent prodanych Golfu je varianta R32? Takove veci se delaji z prestiznich duvodu a neni na tom velky zisk. Superb ale neni prestizni auto, jen auto s dobrym pomerem velikost/cena. Drahy motor by tento pomer vyrazne zhorsil. I nyni se superbu s motorem 2.8 V6 prodava dost malo. Nejvic je tusim 1.9TDI (96 a take 74kW pro taxikare a duchodce), a pak benzinove ctyrvalce (1.8T a 2.0). Odhaduji, ze superbu s 2.8V6 je tak okolo 10%. S motorem 4.2V8 by si ho (vzhledem k cene, spotrebe a uplne stejnemu image jako 2.0 za tretinovou cenu) nekoupilo ani 1% lidi. Takze nutny vyvoj, konstrukcni zmeny a zmeny na lince by se asi nezaplatily.

Šumík
20. ledna • 19:49

Na tom bude něco pravdy, když už někdo má aspoň mega a půl na koupi V8, tak veme raději BMW, prostě neco co má lepší značku Ale i tak mylsím, že to mohli zkusit.....

Leonardo Cupranek
20. ledna • 21:27

Samozrejme ze to mohli zkusit a mozna i zkusi, ale moc bych tomu neveril. Venku se superb neprodava jako luxusni auto, ale jako sluzebni pracant ci taxikarsky vuz. To tady vlastne taky - o tom svedci i dodatecne zavedeni slabeho TDI 74kW. To jasne predurcilo superb pro pujcovny, taxi, hotelove vozy, atd... Ma to samozrejme i vliv na image a nejakou vymakanou V8 variantu by si tudiz asi koupilo jeste mene lidi.

Kdyz uz si nekdo kupuje auto za 2MKc, tak taky (vetsinou) chce, aby to na nem bylo videt a ne, aby kazdemu spolusnobovi na golfu musel vysvetlovat, ze on ma ten superb za 2MKc a ne ten za 600kKc, jako kazdej taxikar (kterej ho ma vlastne jeste levneji).

Funcarver
21. ledna • 1:39

Myslím, že by bylo dobrý přiznat, že Suberb na executive prostě nemá. Vždyť je to jen lehce protáhlý Passat. Passatovi sice W8 dali, ale prodeje by mě zajímali - tipuju, že mizerný.. A to ani Passat není zdaleka vnímán jako executive, ale taky jako pracant a W8 na tom nic nezměnilo a to to je VW. Škoda je přece jen v zahraničí vnímána jako "odpadová" značka a V8 jen pro čeké zákazníky by bylo zbytečný...

Koncern je koncern - na výrobu executive má Audi a i samotný VW se s Phaetonem, jak to vypadá, docela spálil... Smiřme se s tím, že Škoda bude dělat auta pro zákazníky citlivé na cenu, kteří se soustředí na poměr výkon/cena, podle toho nastavuje technologie, motory atd...

Funcarver
21. ledna • 1:44

Ještě jsem chtěl dodat, abychom byli rádi, že VW v praxi příliž neaplikuje proklamované  rozdělení značek, neboť kdyby se tak stalo, v ten moment dá VW příkaz stáhnout  škodovácé WRC, protože "sportovní" značkou koncernu je přece Seat (fakticky to je Audi, které tak dělá executive+sport)...Úspěšná prezentace WRC může Škodě jen pomoci.....

Z
20. ledna • 15:18

Jo, přesně tak to je. Ovšem Superba IMHO od "executive" dělí nejvíc právě absence V8 a tam pracuje ta koncernová politika.

Leonardo Cupranek
20. ledna • 21:29

No jo, ale kdyz udelaj taxikrasko-pujcovnovou verzi 74kW, tak to auto jasne nasmerujou uplne jinam, nez do oblasti executive. Kdo si koupi auto za 2MKc, kdyz vsude jezdi opticky uplne shodne drozky za 600kKc? To vas proste s petkovym BMW nepotka.

Dusan
18. ledna • 13:34

No clovek nesmi byt extremista. ) Mne by v tom Superbu stacil i ten novy trilitr co se dava do Audi A4 (220HP oproti 190HP u Superbu). A to je podle oficialniho razeni do trid A4rka polozena nize nez Superb.

Petrxyz
16. ledna • 9:28

Tak o těchto motorech v Superbu si můžeme nechat jenom snít.  Dokud nebude nový Passat ( předpoklad 2005 ), tak se tam s nějvětší pravděpodobností neobjeví.

Funcarver
15. ledna • 22:53

Jsem zvědavý, jak bude vypadat v reálu, na fotkách je zvláštní.... Aspoň už nikdo nebude moct říkat, že se designově sterilní 

Vlada
15. ledna • 22:41

Zajímalo by mě jak to bude s TDI. Budou používat CR nebo PD?

Niemand
15. ledna • 23:43

Vapada to skutecne na CR. Nechme se prekvapit. Nebo vi skutecne nekdo neco konkretniho uz ted? 

kamil
17. ledna • 18:18

Mám Fiat Stilo 1.9 JTD 115K a pokuď vim tak má common rail. Jedeto to nádherně nemohu si stěžovat Mám najeto přes 80000km a zatim motor si jen pěkně přede. Ale někteří říkají že CR je kultivovanější, ale podle mé zkušenosti Octávie 1.9TDI PD 130k je méně hlučná než moje Stilo přesto že má PD. Vim to protože ji má kamarád a párkrát mi ji pujčil  Tak nevím jak to tedy je

Máte někdo zkušenosti?

Leonardo Cupranek
20. ledna • 8:41

Treba je v Octavii motor lepe ulozen a ma lepsi odhlucneni. Nevim. Ja mam 1.9 TDI PD 150k a kdyz je motor hodne studeny (kdyz je -10 a nezapnu nezavisle topeni), vydava to zvuk horsi, nez traktor - ten zvuk je daleko tvrdsi, az ma clovek pocit, ze motoru strasne ublizuje. Kdyz ale neni zima, nebo je motor uz zahraty, nebo je predehraty topenim predem, je zvuk relativne jemny a tichy.

Šumík
20. ledna • 19:45

Hele a máš ráno s tvým TDI něco podobnýho jako já. Totiž, když teď v zimě každý ráno startuji, tak dělá docela velký mraky bílýho kouře Pak to ještě kouří asi tak deset minut až to pozvolna ustává. Pak už je jen černý kouř při akcleleraci - již teplý motor. Já jenom jestli to není příliš, moc se v tom zas nevyznám, tak mě zajímá jestli nemáš náhodou ráno něco takovýho.....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Leonardo Cupranek
20. ledna • 21:23

Ani nevim, mam pocit, ze ne. Ale ja to startuju uz zahrate (diky Webastu).

Mam ale jiny problem. Pry je to chyba skoro ve vsech PD. Kdyz je motor studenej, startuje i v zime uplne uzasne. Ale kdyz uz je dost zahratej (treba kdyz zastavim u pumpy), odmita pak nekdy nastartovat. Pry je to chyba software a jde updatem odstranit.

Leonardo Cupranek
16. ledna • 8:42

2.0 a a 2.7 V6 asi bude PD a 3.0 asi bude CR.

Alien
16. ledna • 13:54

Šestiválce a výš by měly být CR, čtyřválce PD...

Niemand
17. ledna • 14:32

Tak se zda, ze tolik obhajovana technologie PD asi vezme v budoucnu za sve. Na jednu stranu skoda (mela sva pozivitva, treba vyssi plnici tlak), na druhou stranu je videt, ze CR je asi z pohledu konstrukteru (snad i zakazniku) lepsi. Uvidime.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vlada
17. ledna • 17:58

To: Niemand

PD má vyšší vstřikovací tlak nikoliv plnící tlak. Plnící tlak ovlivňuje turbodmychadlo a ne způsob vstřikování paliva.

Niemand
18. ledna • 10:55

Ano, pardon, nepresne vyjadreni.

Leonardo Cupranek
17. ledna • 14:48

Je to mozne, uvidime. PD ale zatim rozhodne nemizi ze 4valcu a 2.0 TDI PD 16v 136kW je jasne na spici dieselovych dvoulitrovych ctyrvalcu, kde do teto doby kraloval 1.9TDI 110kW a 2.0D 110kW od BMW.

Otazka ale je, jestli investice do vyvoje novych lepsich dieselu nebudou lehce priskrceny, pokud v EU casem bude nafta drazsi, nez benzin.

Alien
15. ledna • 22:28

Oficialni predstaveni pro verejnost je planovano opravdu na Zenevu, ale pro dealery je predstaveni uz snad pristi tyden v Ingolstadtu, takze pokud budete bystry a vlezly, tak by jste mohl vice informaci obdrzet od nejakeho dealera uz za tyden, pane Broza.

Ohledne zminky o hlinikove karoserii si nejsem docela jisty... Hlinik ma jen to nejvetsi a to nejmensi Audi...

Petr Broža
15. ledna • 23:20

O hliníku psal Autobild, uvidíme.

empi
15. ledna • 21:52

Tomu 4.0 TDI s takovym vykonem neverim - je to dost malo, porovname-li jej napr. s 3.0 TDI.

PB
15. ledna • 23:49

Když chceš traktor kupuj FENDT. Jinak předek s novou maskou je bomba. Ale už se těším na cenu.

Vlada
15. ledna • 22:38

Taky nevěřm že by tam dali nějakej "přiškrcenej" 4.0 TDi z A8

Doporučujeme

Články odjinud