Spy photos: Mercedes-Benz G nové generace

10 komentářů

DL
15. března • 8:56

Tohle není géčko, už mě s těmahle dezinformacema začínáte pěkně sr@t !

Dusan
14. března • 23:13

To se jenom tak stejne jmenuje. Znamena to, ze ze skutecnych offroad uz zbyva akorat Land Rover Defender a Mercedes se rozhodl na offroad market vykaslat a chce konkurovat zejmena LandCruiserum a americkym velkym SUV. Proste auto, ktere neni urcene do terenu, ale jenom na normalni jezdeni do mesta.

Clayton
15. března • 0:26

Hele, to co si napsal o třídě G, s tím se nedá než souhlasit. Evidentně je nový G namířený proti Range Roveru a možná Touaregu.  Ale co sakra máš proti Land Cruiserům? Taky nejsem nadšenej, že Toyota už na EU trh nedodává řadu J7 (nicméně se dá individuálně dovést a přes Dajbycha koupit), nicméně nový Land Cruiser (interně model LC 120) má pořád ještě tuhou zadní nápravu a rámovou konstrukci. Nová generace elektronického protiprokluzu funguje mnohem líp než v LC 100. Taky moc nevěřim elektronice, nicméně (musim zaklepat) mám tohle auto skoro rok a všechno funguje 100% OK. Samozřejmě, šetřim to a do těžšího terénu mám úplně jiný auto, tohle je na běžný ježdění. Nicméně, za 4 roky (až si koupim něco novýho) to dostane rozumnej bodylift, 33" pneu, přední a zadní špéru, pár dalších úprav a hurá s tím do Rumunska. BTW: Myslíš si, že tohle budou moc se svým autem udělat dnešní majitelé Touaregů a podobných hybridů?

aquila
15. března • 3:23

tak tak, to uz neni Gecko. G ako galaende

sakra na sucastnom Gcku sa po dunach jazdi uplne super, trosku upustit pneu a frci to .. Mko malo problemy kde Gecko v pohode preslo ...

Funcarver
15. března • 1:01

Jabka s hruškama. Touareg je SUV a ne off-road.  MOžná nebude stačit v terénu, ale ty se mu zase budeš dívat na kufr na silnici. Vlastne jen chvilku

skdd
15. března • 11:35

inaksie vy si chlapci kupujete suv/offroad auta aby ste zavodili? pretoze aj j120 nie je ziadny lenochod, je jasne ze maximalka cca 170 nikoho neoslni ale kto by s tym jazdil tak rychlo ked povolena maximalka je 130, vsakze :)

Clayton
15. března • 9:04

Kupodivu, ani v tom nemáš pravdu. Jednak podle Toyoty je nový Land Cruiser taky SUV a praxe ukazuje, že mnoho zákazníků si vybírá právě mezi těmito dvěma auty. Osobně mám LC s benzínovým 4.0 (183 kW/ 380 Nm), což mi i na silnici v pohodě stačí na Touarega s motorem 2,5 TDI i s motorem 3,2 V6. Docela dost jsem jezdil i s Touaregem, vlastnosti těchto aut na silnici i v terénu jsou zhruba stejné (v zatáčkách na silnici je sice trochu znát  tuhá zadní náprava LC, Touareg zase v terénu téměř nekříží a elektronika vždy všechno nezachrání). Rozdíl je právě v tom co jsem psal - díky konstrukci je LC vhodnější pro dlouhodobější použití v terénu (ne jenom cesty do lesa na houby).

skdd
15. března • 11:33

plis clayton hod mi sem mail, mam j120 a rad by som pokecal o nejakych veciach

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Clayton
15. března • 11:54

clayton@centrum.cz

Boris Fedorov
15. března • 9:03

Touareg v terénu nebude stačit docela určitě. A na té silnici, počkej až se dostaneš do kolony. Jakmile budeš sedět v LC, tak tě každý strachy pustí. Jakmile v Touaregu, tak ti každý, kdo uvidí ten mega znak VW nafuckuje.

Doporučujeme

Články odjinud