Tohle není géčko, už mě s těmahle dezinformacema začínáte pěkně sr@t !
To se jenom tak stejne jmenuje. Znamena to, ze ze skutecnych offroad uz zbyva akorat Land Rover Defender a Mercedes se rozhodl na offroad market vykaslat a chce konkurovat zejmena LandCruiserum a americkym velkym SUV. Proste auto, ktere neni urcene do terenu, ale jenom na normalni jezdeni do mesta.
Hele, to co si napsal o třídě G, s tím se nedá než souhlasit. Evidentně je nový G namířený proti Range Roveru a možná Touaregu. Ale co sakra máš proti Land Cruiserům? Taky nejsem nadšenej, že Toyota už na EU trh nedodává řadu J7 (nicméně se dá individuálně dovést a přes Dajbycha koupit), nicméně nový Land Cruiser (interně model LC 120) má pořád ještě tuhou zadní nápravu a rámovou konstrukci. Nová generace elektronického protiprokluzu funguje mnohem líp než v LC 100. Taky moc nevěřim elektronice, nicméně (musim zaklepat) mám tohle auto skoro rok a všechno funguje 100% OK. Samozřejmě, šetřim to a do těžšího terénu mám úplně jiný auto, tohle je na běžný ježdění. Nicméně, za 4 roky (až si koupim něco novýho) to dostane rozumnej bodylift, 33" pneu, přední a zadní špéru, pár dalších úprav a hurá s tím do Rumunska. BTW: Myslíš si, že tohle budou moc se svým autem udělat dnešní majitelé Touaregů a podobných hybridů?
tak tak, to uz neni Gecko. G ako galaende
sakra na sucastnom Gcku sa po dunach jazdi uplne super, trosku upustit pneu a frci to .. Mko malo problemy kde Gecko v pohode preslo ...
Jabka s hruškama. Touareg je SUV a ne off-road. MOžná nebude stačit v terénu, ale ty se mu zase budeš dívat na kufr na silnici. Vlastne jen chvilku
inaksie vy si chlapci kupujete suv/offroad auta aby ste zavodili? pretoze aj j120 nie je ziadny lenochod, je jasne ze maximalka cca 170 nikoho neoslni ale kto by s tym jazdil tak rychlo ked povolena maximalka je 130, vsakze :)
Kupodivu, ani v tom nemáš pravdu. Jednak podle Toyoty je nový Land Cruiser taky SUV a praxe ukazuje, že mnoho zákazníků si vybírá právě mezi těmito dvěma auty. Osobně mám LC s benzínovým 4.0 (183 kW/ 380 Nm), což mi i na silnici v pohodě stačí na Touarega s motorem 2,5 TDI i s motorem 3,2 V6. Docela dost jsem jezdil i s Touaregem, vlastnosti těchto aut na silnici i v terénu jsou zhruba stejné (v zatáčkách na silnici je sice trochu znát tuhá zadní náprava LC, Touareg zase v terénu téměř nekříží a elektronika vždy všechno nezachrání). Rozdíl je právě v tom co jsem psal - díky konstrukci je LC vhodnější pro dlouhodobější použití v terénu (ne jenom cesty do lesa na houby).
plis clayton hod mi sem mail, mam j120 a rad by som pokecal o nejakych veciach
clayton@centrum.cz
Touareg v terénu nebude stačit docela určitě. A na té silnici, počkej až se dostaneš do kolony. Jakmile budeš sedět v LC, tak tě každý strachy pustí. Jakmile v Touaregu, tak ti každý, kdo uvidí ten mega znak VW nafuckuje.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.