Správné sluneční brýle = bezpečné cestování

9 komentářů

Petr
11. srpna • 16:42

dobrá témata pro redaktory, mě by zajímalo, zda pokovení skel (např. nerezem, pokovení, ne folie) opravdu sníží i UV záření pronikající přes sklo?

Dusan
12. srpna • 19:28

Co chcete snizovat? Vzhledem k tomu, ze sklem v podstate zadne UV zareni neprojde, tak dalsi snizovani mne prijde jako trochu zbytecne.

Petr
14. srpna • 2:32

Ahoj! Znám 2 prvovýrobce pokovení skel v ČR a na Moravě:

http://hifiklub.cz/jirmasek-hlinsko/

http://www.astes.cz/

znáte další prvovýrobce s homologací, zejm. v Praze? Inzerují snížení UV záření, tak nevím. Kdyžtak se mi ozvěte přes formulář.

 

JS
11. srpna • 16:04

A víte že když místnost vymalujete bíle, bude působit větší a když černě tak menší?

Né, že by v tom článku byla chyba, ale velice rád bych si přečetl článek, kde bych se něco přiučil. Co třeba napsat něco konkrétního: jaké jsou nové trendy a technologie, co třeba polarizační folie, vhodnost materiálů do auta - čočky plast nebo sklo? (co je třeba bezpečnější v případě nehody ?), jaký materiál obrouček - kov, plast, plast kombinovaný s gumou či silikonem , srovnat různé možnosti a jejich výhody a nevýhody, jaké jsou cenové relace, na co si dát při nákupu pozor, atd., atd.

No nic, asi bych chtěl moc...

Pol
11. srpna • 19:31

Jo, to by me zejimalo, jak dopada interakce airbag-hlava cloveka s brylemi. Strepy v ocich, to neni vubec prijemna predstava.

Kadel
26. srpna • 16:07

Nedávno jsem četl, že nejmodernější airbag nesundal ani brýle z nosu.

Katik
22. srpna • 18:23

V kazdej solidnej optike Ti vysvetlia, ze do auta iba okuliare so sklami z organickeho skla (umele). Normalne sklo by si vobec nemal pouzivat.

xX
12. srpna • 17:28

No to bude asi nejak osetreny - spoustu lidi nosi bryle normalne - to by nemohli pouzivat airbag vubec ...

xyz
11. srpna • 10:23

RFF

Doporučujeme

Články odjinud