Spousta karbonu pro McLaren 675LT Spider od speciální divize MSO

Spousta karbonu pro McLaren 675LT Spider od speciální divize MSO

Už samotný McLaren 675LT Spider je se svojí limitovanou sérií pěti set kusů velmi vzácným zbožím. Tovární divize McLaren Special Operations ale představuje ještě exkluzivnější zboží určené skutečně jen pro ty nejmajetnější obyvatele naší planety.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cenu automobilka neuvádí, ale to už je v tento moment asi stejně jedno - všech 25 kusů už má dávno své majitele

Právě oni svými dotazy na ještě speciálnější model přinutili McLaren, aby vyrobil dalších 25 kusů, které budou skutečně výjimečné. Oproti klasickému provedení má limitovaná edice o 40 % více karbonových dílů, což jinými slovy znamená, že z karbonu je tu téměř vše, od střechy, A-sloupků, kapoty a spoilerů po víčko palivové nádrže.

Chtěli byste McLaren F1 s nájezdem pouze 4500 km? Jeden je k mání

Chtěli byste McLaren F1 s nájezdem pouze 4500 km? Jeden je k mání

V útrobách se ukrývá přeplňovaný vidlicový osmiválec, který produkuje nezměněných 496 kW (675 koní) při 7100 otáčkách a točivý moment 700 Nm v rozmezí 5000 až 6500 ot./min. S tím zvládne karbonový McLaren 675LT Spider akcelerovat z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy a rozjede se až na 326 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků