Spousta karbonu pro McLaren 675LT Spider od speciální divize MSO

Spousta karbonu pro McLaren 675LT Spider od speciální divize MSO

Už samotný McLaren 675LT Spider je se svojí limitovanou sérií pěti set kusů velmi vzácným zbožím. Tovární divize McLaren Special Operations ale představuje ještě exkluzivnější zboží určené skutečně jen pro ty nejmajetnější obyvatele naší planety.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cenu automobilka neuvádí, ale to už je v tento moment asi stejně jedno - všech 25 kusů už má dávno své majitele

Právě oni svými dotazy na ještě speciálnější model přinutili McLaren, aby vyrobil dalších 25 kusů, které budou skutečně výjimečné. Oproti klasickému provedení má limitovaná edice o 40 % více karbonových dílů, což jinými slovy znamená, že z karbonu je tu téměř vše, od střechy, A-sloupků, kapoty a spoilerů po víčko palivové nádrže.

Chtěli byste McLaren F1 s nájezdem pouze 4500 km? Jeden je k mání

Chtěli byste McLaren F1 s nájezdem pouze 4500 km? Jeden je k mání

V útrobách se ukrývá přeplňovaný vidlicový osmiválec, který produkuje nezměněných 496 kW (675 koní) při 7100 otáčkách a točivý moment 700 Nm v rozmezí 5000 až 6500 ot./min. S tím zvládne karbonový McLaren 675LT Spider akcelerovat z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy a rozjede se až na 326 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků