Sports Wheels: bakelitová improvizace na téma Audi

Neuvěřitelné tunerské kreace nevznikají pouze v útrobách vesnických garáží, ale i u některých profesionálních firem.

Společnost Sport Wheels nyní prezentuje svůj nový výrobek, jenž má být „zajímavou alternativou původní masky chladiče“. Novinka je připravena takřka pro kompletní škálu současných vozů Audi od A3 až po Q7, jednotlivé modifikace se přitom liší především počtem svislých elementů, jenž roste úměrně s velikostí auta.

Při pohledu na přiložené snímky jsme se nemohli zbavit dojmu, že kvalitní německý vůz aplikací masky Sport Wheels vypadá spíše jako další čínská kopie. Cena těchto masek se pohybuje od 530 do 630 Euro, za dalších 150 Euro je lakují do barvy karosérie. Nejedná se tedy o nikterak lacinou záležitost. Pokud však přesto máte z nějakého těžko představitelného důvodu pocit, že díky této nové masce bude vaše Audi vypadat lépe, zdržíme se komentářů, jsou to vaše peníze... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Horké letní počasí zjevně zmáhá i designéry...
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků