Sportovní Hyundai i30 N čeká křest ohněm na 24h Nürburgringu

Sportovní Hyundai i30 N čeká křest ohněm na 24h Nürburgringu

Korejská automobilka Hyundai si nenechá ujít letošní čtyřiadvacetihodinovku na Nürburgringu. Vedle modelů, které vycházejí ze sériových verzí aut, se závodu zúčastní také s vývojovým prototypem chystané sportovní verze N

Půjde o Hyundai i30 2.0 Turbo, který dostal do vínku zbrusu nový dvoulitr s výkonem 191 kW (260 koní), přepracovanou převodovku, jiné tlumiče a kola, rychlejší řízení a v neposlední řadě také rozšířenou karoserii. Automobilka tvrdí, že nových dílů je přibližně 40 %.

Test ojetiny Hyundai ix35: Potěší spolehlivými diesely, zklame při jízdě

Test ojetiny Hyundai ix35: Potěší spolehlivými diesely, zklame při jízdě

Hyundai si i vzhledem ke svému opulentnímu vývojovému centru hned vedle Nürburgringu zakládá na tom, že se její sportovní modely budou v Zeleném pekle cítit jako doma. Každý by zde měl najet 480 kol, což v součtu dělá přibližně 10 tisíc kilometrů. V každodenním provozu by to však mělo odpovídat přibližně 150 tisícům kilometrů, které jsou testovací jezdci schopni nasimulovat během několika málo týdnů.

Slavná čtyřiadvacetihodinovka začíná už tuto sobotu, takže budeme mít příležitost vidět, jak dobře svůj sportovní model Hyundai vyladil. Za volant vývojového prototypu se usadí Bruno Beulen, Michael Bohrer, Alexander Köppen a Rory Pentinnen.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků