Sportovní Hyundai i30 N čeká křest ohněm na 24h Nürburgringu

Sportovní Hyundai i30 N čeká křest ohněm na 24h Nürburgringu

Korejská automobilka Hyundai si nenechá ujít letošní čtyřiadvacetihodinovku na Nürburgringu. Vedle modelů, které vycházejí ze sériových verzí aut, se závodu zúčastní také s vývojovým prototypem chystané sportovní verze N

Půjde o Hyundai i30 2.0 Turbo, který dostal do vínku zbrusu nový dvoulitr s výkonem 191 kW (260 koní), přepracovanou převodovku, jiné tlumiče a kola, rychlejší řízení a v neposlední řadě také rozšířenou karoserii. Automobilka tvrdí, že nových dílů je přibližně 40 %.

Test ojetiny Hyundai ix35: Potěší spolehlivými diesely, zklame při jízdě

Test ojetiny Hyundai ix35: Potěší spolehlivými diesely, zklame při jízdě

Hyundai si i vzhledem ke svému opulentnímu vývojovému centru hned vedle Nürburgringu zakládá na tom, že se její sportovní modely budou v Zeleném pekle cítit jako doma. Každý by zde měl najet 480 kol, což v součtu dělá přibližně 10 tisíc kilometrů. V každodenním provozu by to však mělo odpovídat přibližně 150 tisícům kilometrů, které jsou testovací jezdci schopni nasimulovat během několika málo týdnů.

Slavná čtyřiadvacetihodinovka začíná už tuto sobotu, takže budeme mít příležitost vidět, jak dobře svůj sportovní model Hyundai vyladil. Za volant vývojového prototypu se usadí Bruno Beulen, Michael Bohrer, Alexander Köppen a Rory Pentinnen.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků