Sportovní Hyundai i30 N čeká křest ohněm na 24h Nürburgringu

Sportovní Hyundai i30 N čeká křest ohněm na 24h Nürburgringu

Korejská automobilka Hyundai si nenechá ujít letošní čtyřiadvacetihodinovku na Nürburgringu. Vedle modelů, které vycházejí ze sériových verzí aut, se závodu zúčastní také s vývojovým prototypem chystané sportovní verze N

Půjde o Hyundai i30 2.0 Turbo, který dostal do vínku zbrusu nový dvoulitr s výkonem 191 kW (260 koní), přepracovanou převodovku, jiné tlumiče a kola, rychlejší řízení a v neposlední řadě také rozšířenou karoserii. Automobilka tvrdí, že nových dílů je přibližně 40 %.

Test ojetiny Hyundai ix35: Potěší spolehlivými diesely, zklame při jízdě

Test ojetiny Hyundai ix35: Potěší spolehlivými diesely, zklame při jízdě

Hyundai si i vzhledem ke svému opulentnímu vývojovému centru hned vedle Nürburgringu zakládá na tom, že se její sportovní modely budou v Zeleném pekle cítit jako doma. Každý by zde měl najet 480 kol, což v součtu dělá přibližně 10 tisíc kilometrů. V každodenním provozu by to však mělo odpovídat přibližně 150 tisícům kilometrů, které jsou testovací jezdci schopni nasimulovat během několika málo týdnů.

Slavná čtyřiadvacetihodinovka začíná už tuto sobotu, takže budeme mít příležitost vidět, jak dobře svůj sportovní model Hyundai vyladil. Za volant vývojového prototypu se usadí Bruno Beulen, Michael Bohrer, Alexander Köppen a Rory Pentinnen.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků