Sportovní auta budou zase o něco tišší. Evropskému nařízení se již podřídilo i AMG

neodborník  |  30. 07. 2019 11:38

Čím víc kravál, tím víc sportovnost ? Všechny kraválisty by to chtělo poslat k lékaři na vyšetření, ušnímu a potom pokračovat se zbytkem hlavy.

Odpovědět  |   | 
 |  30. 07. 2019 16:02

Napsal neodbornik

Odpovědět  |   | 

a tebe ubytovat v cigánským ghettu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 07. 2019 18:01

Souhlas!

Odpovědět  |   | 
Arese  |  30. 07. 2019 22:44

Ty seš fakt beznadějný případ, co vůbec děláš na autowebu?

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 07. 2019 11:42

Myslím, že EU se musí rozpadnout a znovu vzniknout na úplně jiných principech. Tohle regulování všeho a všech musí zákonitě postupně nasrat úplně všechny.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 07. 2019 12:03

To si nemyslím. Představ si, že ekonomika bude na takové výši, že každý bude mít svou helikoptéru. Líbilo by se ti poslouchat ve dne i v noci před okny ten kravál? Je třeba hledat takovou cestu, kde se nebudou lidé vzájemně omezovat. Hlučné vozy chápu, ale střílení AMG je na ulici dost nepříjemné. Jeden se náramně baví, dalším 800, které po cestě mine, je to nepříjemné. Pochopitelně, těch amg je tak málo, že jeden průjezd vozu za týden nevadí. Jenže jsou oblasti, kde to vadí a jak to chceš vyřešit? Místní vyhláškou? Neúčinné.

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 07. 2019 14:47

Každý bude mít svou helikoptéru? V téhle upadající Evropě? No to je hodně drsný fór. Většina lidí v Evropě bude brzy ráda, že bude mít na Dacii.

Odpovědět  |   | 
cbf  |  30. 07. 2019 12:03

Dokud to těm u lizu ponese, tak to budou držet zuby, nehty. Dobré myšlenky se vždy nakonec zmocni deprivanti. Ani se moc nedivim angličanům, že už jich polovina chce z toho kocourkova ven.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 07. 2019 12:26

Ohýbáš realitu ke svému přání. Pro výstup hlasovalo jen 37% oprávněných voličů. Zbytek proti nebo jim to bylo jedno a nedostavili se k volbám. A těch 37% bylo pro jen z důvodu naivní myšlenky, že Britská vláda vystaví stopku imigrantům. Teď to vypadá, že Britové si natahají k sobě půl planety, jen to bude méně Poláků a více Pakistánců. Jestli udělali dobře či ne, uvidíme tak za 30let.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  30. 07. 2019 12:45

Všichni chtějí poslouchat výrobu a výrobce zbytečného kraválu ? Zákony a regulace jsou rozdílem mezi lidmi a zvířaty, mezi mezi civilizací a džunglí. Je lepší vždycky mluvit za sebe a neříkat si my.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  30. 07. 2019 13:18

Není jak chodit po cestě, a ztěžovat si, že auta dělají kravál. Je každého volba se přestěhovat tam, kde mu to vyhovuje. Fakt nejde mít klid a supermarkety na jednom místě. Ale lidi už jsou tak poblblí, že by chtěli švýcarské výplaty a české životní náklady.

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 07. 2019 17:59

Píše o zcela zbytečném kraválu! Nevím proč bych se měl stěhovat někam na samotu u lesa jenom proto, že nějací zastydlí puboši mají potřebu exhibovat svými výfuky....

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  30. 07. 2019 13:21

Regulace se mění na buzerace, které omezují svobodu především slušným lidem.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 07. 2019 20:49

Netuším, co je slušného na nesmyslném túrování uřvaného auta třeba v jedenáct v noci, nebo i později... Ale třeba mi to taková poloopice jako ty i vysvětlí.

Odpovědět  |   | 
Arese  |  30. 07. 2019 22:47

Sám seš pošahaný primát!

Odpovědět  |   | 
homer  |  31. 07. 2019 20:46

Me treba vyladenej osmivalec v tunelu zni jako symfonie.

Odpovědět  |   | 
jano  |  31. 07. 2019 17:42

Súhlas. EU debilom nevadí,že do Švajčiarska na dvojdňovú konferenciu o glob. otepľovaní priletí vyše 200 ks lietadiel z celého sveta. Proste DEBILI.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  30. 07. 2019 15:47

ach zase o dalsi reproduktor naviac... tie auta su skutocne a skutocne jazdia po ceste. preco davat posadke virtualne dojmy. to uz fakt mozem doma sediet a jazdit radsej tu forzu. GRCAAAM

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  30. 07. 2019 16:50

No automobilky v USA a Asii si mnou ruce, zase o něco více bude poškozená evropská konkurence. Není nad to si ničit vlastní automobilový průmysl.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 07. 2019 20:49

Jako že ty americké a asijské automobilky budou moci v Evropě prodávat něco, co nebude plnit normy?

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 07. 2019 17:55

Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Tohle odhlučňování interiéru na jednu stranu a pubertální ohlušování okolní kraválem na druhou stranu prostě nechápu. Uživatel samohybu přece sedí uvnitř, tak ať má kravál tam, když to tak miluje, ale zvenku ať je to tiché, jak je to jen technicky možné. Souhlas s EU!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 07. 2019 20:50

No jo, ale tichým autem přeci nikoho nezaujmou, že jo? Musí přeci všem ukázat, že teď jede ten nejlepší...

Odpovědět  |   | 
E15  |  31. 07. 2019 00:46

Tak na závěr jedna rada pro taková individua: Jednou jsem četl jakousi "vědeckou studii" , kde bylo vyzkoumáno, že holky nejvíce vlhnou ze zvuku Masserati

Odpovědět  |   | 
JK  |  31. 07. 2019 11:03

Regulovat hlukové imise je dobrej krok. Bohužel se nedá spoléhat na to, že lidi budou používat hlavu. Ale je škoda, že bič dopadá zrovna na výrobce, kde je ten zvuk ještě "lahodně" protivný. Tohle by se mělo řešit asi nějakou formou STK, kdy by nadměrný hluk nebyl připuštěn do provozu. Protože co si budeme povídat - ono to jedno Ferrari v centru, nebo AMG na semaforech nejsou nic proti všem těm E46kám s rýnou místo výfuku, jejichž řidiči na semaforech pálí gumy a tůrujou ty dieselové zvěrstva jak idioti v obydlených lokalitách.

Odpovědět  |   | 
Albatros  |  31. 07. 2019 12:48

Rasisto! Co máš proti vozovému parku nepůvodních obyvatel Evropy?!

Odpovědět  |   | 
JK  |  31. 07. 2019 15:03

No podle tohoto článku: https://plus.rozhlas.cz/cesi-jsou-vetsinove-prave... ...

to vypadá, že Češi - tedy minimálně v nížinách - jsou tady geneticky už od pravěku. Takže nechápu narážku na nepůvodní obyvatelstvo Evropy.

Odpovědět  |   | 
Albatros  |  31. 07. 2019 15:10

Bazarová prémie v hrozném stavu je v Evropě záležitot většinou Turků, Arabů, Balkánců. Tady se tato specialita přenesla na širší skupinu obyvatel.

Odpovědět  |   | 
JK  |  31. 07. 2019 16:35

Tak zrovna Turci a "Balkán" jsou geograficky Evropa. Arabové samozřejmě ne, nicméně tohle nás v Česku fakt netrápí. Moje poznámka byla lokálního typu, ale ok, mohl sem více specifikovat. Pokud je za volantem "bazarové prémie", patřičně upravené k otravování života ostatním u nás, idiot, tak většinou domorodec.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 10 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 246 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A