Sportec Cayman S SP380: silniční výtržník

Chcete mít z nového modelu automobilky Porsche pořádné sportovní náčiní? Zajeďte si se svým Caymanem S do Švýcarska, kde sídlí tuner Sportec. Ladičská firma umí dostat pod kapotu vozu šestiválec z větší 911 s naladěným výkonem na 279 kW (380 k).
Sportec Cayman S SP380: silniční výtržník

Šestiválcový agregát o objemu 3,8 l pochází z většího brášky Caymanu, z Porsche 911 Carrera S, ale díky pár úpravám disponuje výkonem 279 kW (380 k) v 6 750 ot/min., oproti sériovým 261 kW (355 k). Maximální kroutící moment je také vyšší, vyladěný model SP380 má 425 Nm. Sprint z nuly na stovku vůz zvládne za 4,4 s a nejvyšší rychlost je 299 km/h. Sportec udává průměrnou spotřebu auta 10,9 l na 100 km.

Pro lepší jízdní vlastnosti a nižší těžiště sportovního vozu je snížena světlá výška vozu o 30 milimetrů. Dále má SP380 nové stabilizátory, tužší odpružení a velká 19palcová kola s pneumatikami 235/35 vpředu a 275/35 vzadu. Sportec vaše Porsche osadí i novým brzdovým systémem, vpředu jsou šestipístkové kotouče o průměru 350 mm, zadní náprava má 322 mm velké kotouče se čtyřpístovými třmeny.

Optický kit pro Caymana je ryze účelný a obsahuje spoiler pod předním nárazníkem, decentní přítlačné křídlo na zádi, nový výfukové potrubí má chromované koncovky a z profilu můžete obdivovat zmiňovaná kola s disky z lehkých slitin. Pro interiér má ladičská firma Sportec připraveny pouze dva doplňky: hliníkový povrch pro pedály a luxusní koberečky s logem tunera.


Sportec Cayman S SP380

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků