Sportec 911 Turbo SP580: další na řadě

Tunerské firmy asi nikdy nehodlají dát Porsche 911 pokoj. K TechArtu, Rinspeedu nebo Edu se nyní přidal i švýcarský Sportec. Co nabízí?

Vzhledových úprav není mnoho a většina se týkala „vnitřností” vozu. Přesto si designové úpravy v krátkosti shrňme. Švýcarští úpravci se věnovali designu s opatrností, a tak některé změny zevnějšku nemusíte hned na první pohled vůbec poznat. Pro lepší obtékaní vzduchu byl upraven přední nárazník na kterém přibyla dvojice mlhovek. Vzadu pak vůz obdržel nové křídlo a nový nárazník. Od originálu se vše liší minimálně.

Tuner si mimo jiné pohrál s ECU a motor osadil dvojicí turbodmychadel vlastní výroby. To jisté platí i pro nový výfukový systém, sportovní vzduchový filtr a  vylepšenou spojku. Samotný výkon motoru se po úpravě zvýšil na 580 plnokrevníků, maximálka vystoupila na hodnotu 338 km/h a stovku tenhle běžec zvládne za 3,4 s. Svého zástupce Sportec také vybavil i účinnými brzdami se šestipístovými třmeny, novými sportovními nápravami a lepšími tlumiči.

Nutno poznamenat, že oproti svým „vytuněným bráchům“ se tenhle se svým výkonem i zásahy do vzhledz exteriéru zařazuje na konec žebříčku. Nicméně mo(u)dří už dávno vědí, že méně může někdy znamenat více...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Sportec Porsche 911 Turbo SP580
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků