Sporťák Peugeot 206 RC na českém trhu

26 komentářů

eLzyx
12. listopadu • 22:20

Joooo je to pekna karka. Nevim jestli se mi to zda, ale neprehani to ten peugeot s cenou?

Leonardo Cupranek
13. listopadu • 9:18

Rekl bych, ze predrazenost je u naslaplych miniaut standardem. Me to az zas tak hrozne neprijde, na druhou stranu za tuto cenu pomalu lze koupit trebo Volvo S40 2.0 Turbo, ale to je "vyprodej" pred nastupem noveho modelu. Renault Clio V6 je o dost drazsi. Takovej Seat Leon 2.8 V6 4x4 150kW je drazsi, Leon 1.8Turbo 165kW taky. Zase to je o neco vetsi auto. Takze ta cena Peugeotu je v podstate v relaci.

Svezeni s tou 206 bude jiste zazitek. Jen s tim clovek nesmi v plne rychlosti narazit do stromu. Na takovy veci je fakt lepsi to Volvo )

Ten vykon je ale fakt dobrej. Volvo ma 120kW a to je preplnovane!  Chtel bych od toho peugeotu videt graf. Zajimalo by me, jak je na tom s vykonem ve 2000 a 3000 tisicich. 130kW pri 7000 je prima, ale preci nebudu auto drzet furt v techto otackach! Leda si to fakt koupit jen jako druhe auto na hrani, ale na to je zas mozna lepsi si za tu cenu koupit triletej "opravdovejsi" sportak. Ale asi na kazdodenni jezdeni do prace a na nakupy je toho fakt skoda.

Petr Broža
13. listopadu • 9:29

Právě to vytáčení je skvělé - chci jet svižně, šlapu na plyn. Majitele takových aut zajímá spíše zvuk a pohled na otáčkoměr ocejchovaný do osmi tisíc. Ideální autíčko na „vyřádení“. Je to auto pro radost.

Leonardo Cupranek
13. listopadu • 10:23

No jasne. Ale znamena to asi mit 2 auta. Ale takovych lidi, kteri maji na to, mit 2 auta, moc neni. A ti, kteri na to maji, si zase na hrani nekoupi Peugeot 206, ale treba Nissan 350Z. Ostatne to asi i potvrdi i prodeje. Tipnul bych si, ze se tehle Peugeotu proda mene, nez Nissanu 350Z.

Nevim presne, do jakeho trzniho segmenut, popripade trzni mezery, je ten Peugeot zacilen. Koupi si ho nekdo, kdo by si jinak treba koupil Golf GTI, Leon Cupra ci nejaky nabrouseny Focus? To uz zase jsou vetsi auta. Samozrejme i mala a silna auta (Yaris Turbo, Punto Turbo) si nakonec nekdo koupi, ale ten trzni segment je asi dost maly. Peugeot proste miri do trzni mezirky mezi uplne malymi auty (preplnovane Yarisy a Punto) a o neco vetsimy auty (Golf GTI/Leon Cupra).

Je tedy ten Peugeot primou konkurenci treba pro Seat Ibiza Cupra? To je asi tak nejbliz, ne? Kdyby do Fabie RS dali 1.8T 132kW, nebo neco podobneho (2.0FSI), tak by to asi byla prima konkurence (ale to se zrejme bohuzel nestane).

clk
13. listopadu • 15:20

primou konkurenci je treba Renault Clio Sport 2,0 16V 124 kW, 695 000 kc.
postamble();

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Leonardo Cupranek
13. listopadu • 15:29

Tak to si koleduje o srovnani! 

A Ibiza Cupra R konkurenci neni?

clk
14. listopadu • 10:54

jo Ibiza Cupra urcite taky, akorat je to turbo ... jinak takhle brutalnich modelu v kategorii techto malych vozu je na nasem trhu minimalne, napada me uz snad jen Mini Cooper S (1.6 turbo, 120 kW, sestikvalt, 769 100 kc).
postamble();

Leonardo Cupranek
14. listopadu • 12:41

Ja mam pocit, ze v tomto pripade je ale turbo spise vyhoda. 1.8T ma nastup uz relativne odspodu (nema moc turbodiru) a hlavne 1.8T ma velkou vykonovou rezervu (jde dale ladit, v podstate klidne na 180kW), kdezto atmosfericky peugeot je proste dohnan ke svemu maximu. U takovych dravcu se s dalsim tuningem temer automaticky pocita.

clk
14. listopadu • 14:37

jasny jasny, ja namyslel turbo u Ibizy jako nevyhodu , jen jsem to zminoval jako vcelku velkou odlisnost Ibizy Cupra od 206 RC a Clia Sport v souvislosti s tzv. primou konkurenci.

kazdopadne srovnavaci test techto ostrych minivozu by byl jiste dost zajimavy, treba se nekdy dockame
postamble();

Leonardo Cupranek
14. listopadu • 14:56

Pravda je, ze me by takhle "velke" auto asi v pohode stacilo i jako jedine "rodinne" auto, takze by me takova recenze asi zajimala. I kdyz asi jen teoreticky, protoze vybirat budu nejdrive za 2 roky. I kdyz je pravda, ze prave za ty dva roky by tyhle mali draci mohli byt k mani jako zajimava ojetinka. Na druhou stranu koupit si auto, ktere dva roky travilo s rucickou otackomeru u cislice 7 asi neni zcela bez rizika, ze ?!?!  

clk
14. listopadu • 15:09

asi tak  

z tohodle duvodu bude asi dobra (jako jeta) ta Ibiza Cupra - tu nebude potreba diky turbu tak tyrat vysokyma otackama...ale je jasny, ze i tu lze za 2 roky zhuntovat vic nez dost :)
postamble();

Petr Broža
13. listopadu • 10:33

Přesně tak, chce to druhé, obyčejné rodinné auto. Osobně rád jezdím dlouhé cesty po dálnici s dieselem, který brumlá při 140 ve 2500 ot (musí to ale být 6kvalt, 5kvalty v té rychlosti už točí běžně přes tři tisíce, kdy se hodně zvýší hluk). Po městě a na klikatých silničkách dávám přednost benzínu; zrovna včera jsem "hutnoval" jisté auto s jistým benzínem jízdou mezi 4000-6500 ot. Paráda

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Leonardo Cupranek
13. listopadu • 10:53

No jo, ale ja na 2 auta nemam!  A ani bych je nemel kam dat. Respektive si radeji za souctovou cenu poridim jedno lepsi. Vzdyt cena Toleda TDI + cena sportovniho Peugeota = cena trilitroveho bavoraku! Takze misto techto dvou "poloaut" bych si radeji koupil toho bavoraka, nebo neco obdobneho. Nakonec i AudiTT lze pouzivat jako rodinne auto - male deti se na zadni sedacky vejdou.

Jen tak mimochodem, videls toto? :

http://www.seat.cz/LeonCupraR/default.htm#

To uz mi prijde fakt drsny. Podle me to je reklama na hrane zakona, primo vybizejici k agresivite. Pokud si nekdo na zaklade takove reklamy auto koupi, je jasne, jak to planuje s dodrzovanim dopravnich predpisu.....

 

asimov
14. listopadu • 10:22

Já řešit otázku dvou aut, tak jedno by byla konfekce na normální ježdění, nějakej kombajn s motorem klidně 1.6 a to druhý by určitě nebylo nový, protože na co mi je auto, který najede pár km za rok, blbnout nebudu stále. Známej má libový Quattroporte z roku 1991 za zlomek ceny tohoto pažouta a o jízdních výkonech se nebudeme snad přít

Leonardo Cupranek
14. listopadu • 12:38

Na tom neco je. Ale kdybych mel doma Quattroporte, tak bych ho nakonec pouzival porad, protoze by se mi ani na jizdu do prace nechtelo prelejzat do nejaky chciply sestnactky.

asimov
16. listopadu • 20:26

To ne, já bych si to auto hýčkal a jezdil jen o víkendu na projížďky.

tibor
13. listopadu • 14:12

No jasne auditt je rodinne auto...a moje xsara ma viceprvkove zaveseni zadnich kolnechme fantazirovani,jo?!Ten peugeot je peknej a asi i dobre pojede,ale holt zpracovanim to bude porad peugeot.Za ty penize bych si radsi vzal novou xsaru vts,je to preci jenom trochu vetsi auto a splnou vybavou,ale mam pocit,ze se lidi citrouse boji,asi kvuli jeho neprilis dobre povesti.ale kdyz vezmu tvoje mysleni tak za dvy tyhle peugeoty mam saaba 9-3 viggen a to je strela,ktera za to stoji.

Leonardo Cupranek
13. listopadu • 15:11

AudiTT samozrejme neni rodinne auto, jen rikam, ze me by stacilo i jako rodinne - tedy jako jedine auto v domacnosti. Kdysi davno jsem uvazoval i o Fordu Puma jsko o "rodinnem aute". "Nejvetsi" auto potrebuju, kdyz nahodou jedu s rodinou k mori na dovolenou autem. Vetsinou letime, ale muze se stat, ze na nejakou druhou/treti levnejsi dovolenou bych jel autem treba do Italie. Pod stan nejezdime, takze na ty 2 sportovni tasky, kartacky na zuby a kreditky i to TTcko staci. A dve male deti se dozadu vejdou. Pro me je dostatecne "rodinne" auto cokoli, kam dam dozadu dva prcky a do kufru par tricek. To jsou ale individualni naroky. Kolega prodal Octavii Combi a koupil si VW Sharan, protoze mu ta octavaka byla mala. On proste chce jezdit na dovolenou pod stan a s kolama. To ja radeji do hotelu a kolo si nakonec mohu pujcit az na miste. Nehlede k tomu, ze na kola bych asi tezko jel se svou rodinou, ale stejne bych jel s nejakym kamosem, ktery vetsi auto mit bude. Bohuzel velka cast "opravdovych sportaku" v zadu nema ani nouzovky, cim uz i pro me prestavaji byt "rodinnymi". Mam znameho a ten si kazde 3 roky kupuje Prosche. Ojete - tak petilete.   A  jine auto nema, takze s tim jezdi do prace, na dovolenou, na nakupy. Ale jsou jen dva.

Jinak SAABa bych bral, to se mi libi. Ale bohuzel zakladni model v zakladni vybave se zakladnim motorem stoji melouna. To preci nebyvalo vzdy, ze SAAB je vyrazne drazsi, nez Volvo. Myslim, ze to dokonce kdysi bejvavalo obracene...

Myslim, ze takova premotorovana a zaroven predrazena a zrava auta jako ta 206 jdou s cenou relativne rychle dolu. Takze je mozne si je velmi mirne ojeta fakt koupit jako hracku. Tipne si nekdo, kolik muze tenhle pezotek stat za dejme tomu dva roky s najetymi triceti tisici? Pulku? Ale jelikoz se jich asi moc neproda, i na ojeinu clovek asi narazi jen nahodou...  Ale takova auta zase casto vydrzi v bazaru docela dlouho, nez si je nekdo vezme.

Marek
13. listopadu • 20:59

Asi tak, veľa sa ich nepredá a ako ojetina bude asi dosť ťažko k zohnatiu...

Práve teraz uvažujem o upgrade auta (no, asi tak na jar) a stále mám dilemu, či nejaké "normálne" pohodlné auto (nejaká stredná trieda - M 323 (F ?), Almera, Primera, Civic, Focus a pod.), alebo niečo športové, ale zároveň praktické. No a jeden z favoritov je práve Ford Puma, príp. Mazda MX3. Samozrejme, že ojetina Nové auto som mal, po 3 mesiacoch mi ho ukradli, takže teraz myslím trochu prakticky a radšej niečo staršie, japonské, kde nie je moc veľké riziko, že mi to v noci spred domu zmizne...

Nemáte niekto skúsenosti z tou Pumou ? Počul som na to auto dosť chválu...

asimov
14. listopadu • 10:24

To by si se divil jak rostou krádeže Japonců

Marek
14. listopadu • 13:36

Neviem... čo som videl posledné štatistiky, japonci tam neboli, na prvých miestach klasická zostava - VW, Audi, BMW, Škoda, Peugeot... Presné poradie si už ale nepamatám.

Ale možno sa to už zmenilo, v každom prípade by som si tipol, že pojde v prvom rade o nové (príp. zánovné) autá.

Leonardo Cupranek
13. listopadu • 21:50

Me se zrovna Puma zda dost mala (je to jako fiesta) a uz dost zastarala. Ale zalezi v jakem stavu a za jake penize ji muzete sehnat. Ja bych vam spis doporucil treba lehce jety Golf GTI, nebo nejakou ostrejsi verzi Corolly. Ale u ojetin vzdy zalezi na tom, jak vyhodnou koupi zrovna potkate. Takova trileta Alfa 156 byva take za velmi slusny peniz (vyrazne levnejsi, nez treba stejne stary Passat se stejnou puvodni cenou).

Marek
13. listopadu • 22:18

Hm... lenže ja mám cenovú predstavu tak do 200 tis. Nerád by som totiž na ojetinu bral lízing, zdá sa mi dosť drahý.
Veľkosťou by to nemuselo byť veľké auto, podstatný je priestor vpredu, vzadu stačí pre dieťa a kufor tak na úrovni zhruba 250-300 l. No a najradšej do 1.8l kvoli poisteniu. Aj keď... pri 40 tis. km ročne sa to v podstate stratí.
Ale podstatné je pre mňa aspoň trochu športový charakter, dynamika, dizajn zvonka a zvnútra, solídna výbava...

Je to ťažké, ale do jari mám dosť času Ale mňa to vyberanie baví, už som to párkrát absolvoval, poučil som sa...

Corolla predch. generácie sa mi nepáči dozajnovo. Alfa je fajn, len neviem, ako je to so spoľahlivosťou. Golf... no, tiež ten dizajn a dosť sa kradne

asimov
14. listopadu • 10:31

Jako správný alfista ti doporučím koupit Hondu Civic  budeš jen jezdit a jezdit a nebudeš to furt opravovat. Proto nemaj tyhle auta ti šašci co říkaj: Japonec nakonec, rádi. nevydělaj na opravách to co by chtěli.  Měl sem kdysi stařičký Mitsubishi Galant 1985, moje první auto. koupil sem ho za 29.000,- , do oprav sem dal tak 10.000,- za dva roky a najel sem s tím skoro 60.000,-  všichni mi tu kraksnu záviděli. vevnitř to bylo jak v obýváku, plná výbava samozřejmostí...... teď furt opravuju Alfu

Leonardo Cupranek
14. listopadu • 12:45

Jojo, pred nedavnem jsem nekde videl prodavat rok stary Hyundai Sonata (ten posledni model), najeto 17000km, cena 370000Kc !

Uplne v plny vybave : motor 2.7 V6, kozene calouneni, vyhrivane kozene elektricky stavitelne sedacky, proste vsechno. Za tyhle prachy je tak Fabia, ale Sonata je tak ve tride Passatu. Hyundai samozrejme neni prestizni znacka, ani neni na uplnem technologickem vrcholu (v porovnani treba s BMW), ale na druhou stranu zejmena prave Hyundai za poslednich par let udelal veliky pokrok. Za ty prachy to je dobra volba (az na tu brutalni spotrebu a vysoke ruceni).

pepa
13. listopadu • 15:50

Peugeot pro 2 prcky, poradnej sportak pro 2 sprcky

Doporučujeme

Články odjinud