Sporťák Peugeot 206 RC na českém trhu

Základem verze 206 RC je samozřejmě motor. Jde o dvoulitr s výkonem 130 kW při 7000 otáčkách a točivým momentem 202 Nm při 4750 otáčkách; zkrátka pravý, „vyhoněný“ atmosférický motor, který pohladí duši sportovně založené řidiče milující otáčky od šesti tisíc nahoru. Od běžné produkce se RC odlišuje zvenku především 17palcovými koly z lehké slitiny, širokým aerodynamickým zadním spoilerem a dvojitou chromovananou koncovkou výfuku. Karoserie je celá lakovaná včetně nárazníků a doplněná karbonovým dekorem; celkem se RC nabízí v pěti barvách.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  

Uvnitř najdete anatomické sedačky s dobrým bočním vedením. Sedadla jsou čalouněna kůží – alcantra a pletenina v tónech šedé a černé. Vyladěny jsou i „drobnosti“ jako přístroje a ovládací prvky, sdružený přístroj, kožený volant, sportovní hliníkové pedály a hlavice řadicí páky. V základní bezpečnostní výbavě je RC vybaven airbagem řidiče a spolujezdce a dvojitými bočními airbagy. Nechybí rovněž ABS a elektronický rozdělovač brzdných sil, funkce ESP a funkce protiprokluzu ASR, systém podpory brždění v kritických situacích (EVA) a samočinná aktivace výstražných světlometů.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Funkční výbava „ercéčka“ pak zahrnuje automatickou klimatizaci, reflexní čelní sklo, automatické stěrače se snímačem deště, samočinnou aktivaci světlometů, vyhřívaná sedadla či elektricky sklopná zpětná zrcátka. Součástí základní výbavy je rovněž rádio s CD přehrávačem, které může být doplněno CD changerem. V nabídce prvků výbavy na přání nechybí navigační systém. Základní cena modelu 206 RC na českém trhu je stanovena na 669 000 Kč

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků