Sporťák Peugeot 206 RC na českém trhu

Základem verze 206 RC je samozřejmě motor. Jde o dvoulitr s výkonem 130 kW při 7000 otáčkách a točivým momentem 202 Nm při 4750 otáčkách; zkrátka pravý, „vyhoněný“ atmosférický motor, který pohladí duši sportovně založené řidiče milující otáčky od šesti tisíc nahoru. Od běžné produkce se RC odlišuje zvenku především 17palcovými koly z lehké slitiny, širokým aerodynamickým zadním spoilerem a dvojitou chromovananou koncovkou výfuku. Karoserie je celá lakovaná včetně nárazníků a doplněná karbonovým dekorem; celkem se RC nabízí v pěti barvách.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  

Uvnitř najdete anatomické sedačky s dobrým bočním vedením. Sedadla jsou čalouněna kůží – alcantra a pletenina v tónech šedé a černé. Vyladěny jsou i „drobnosti“ jako přístroje a ovládací prvky, sdružený přístroj, kožený volant, sportovní hliníkové pedály a hlavice řadicí páky. V základní bezpečnostní výbavě je RC vybaven airbagem řidiče a spolujezdce a dvojitými bočními airbagy. Nechybí rovněž ABS a elektronický rozdělovač brzdných sil, funkce ESP a funkce protiprokluzu ASR, systém podpory brždění v kritických situacích (EVA) a samočinná aktivace výstražných světlometů.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Funkční výbava „ercéčka“ pak zahrnuje automatickou klimatizaci, reflexní čelní sklo, automatické stěrače se snímačem deště, samočinnou aktivaci světlometů, vyhřívaná sedadla či elektricky sklopná zpětná zrcátka. Součástí základní výbavy je rovněž rádio s CD přehrávačem, které může být doplněno CD changerem. V nabídce prvků výbavy na přání nechybí navigační systém. Základní cena modelu 206 RC na českém trhu je stanovena na 669 000 Kč

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků