Sporťák Peugeot 206 RC na českém trhu

Základem verze 206 RC je samozřejmě motor. Jde o dvoulitr s výkonem 130 kW při 7000 otáčkách a točivým momentem 202 Nm při 4750 otáčkách; zkrátka pravý, „vyhoněný“ atmosférický motor, který pohladí duši sportovně založené řidiče milující otáčky od šesti tisíc nahoru. Od běžné produkce se RC odlišuje zvenku především 17palcovými koly z lehké slitiny, širokým aerodynamickým zadním spoilerem a dvojitou chromovananou koncovkou výfuku. Karoserie je celá lakovaná včetně nárazníků a doplněná karbonovým dekorem; celkem se RC nabízí v pěti barvách.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  

Uvnitř najdete anatomické sedačky s dobrým bočním vedením. Sedadla jsou čalouněna kůží – alcantra a pletenina v tónech šedé a černé. Vyladěny jsou i „drobnosti“ jako přístroje a ovládací prvky, sdružený přístroj, kožený volant, sportovní hliníkové pedály a hlavice řadicí páky. V základní bezpečnostní výbavě je RC vybaven airbagem řidiče a spolujezdce a dvojitými bočními airbagy. Nechybí rovněž ABS a elektronický rozdělovač brzdných sil, funkce ESP a funkce protiprokluzu ASR, systém podpory brždění v kritických situacích (EVA) a samočinná aktivace výstražných světlometů.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Funkční výbava „ercéčka“ pak zahrnuje automatickou klimatizaci, reflexní čelní sklo, automatické stěrače se snímačem deště, samočinnou aktivaci světlometů, vyhřívaná sedadla či elektricky sklopná zpětná zrcátka. Součástí základní výbavy je rovněž rádio s CD přehrávačem, které může být doplněno CD changerem. V nabídce prvků výbavy na přání nechybí navigační systém. Základní cena modelu 206 RC na českém trhu je stanovena na 669 000 Kč

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 19 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků