Sporťák Peugeot 206 RC na českém trhu

Základem verze 206 RC je samozřejmě motor. Jde o dvoulitr s výkonem 130 kW při 7000 otáčkách a točivým momentem 202 Nm při 4750 otáčkách; zkrátka pravý, „vyhoněný“ atmosférický motor, který pohladí duši sportovně založené řidiče milující otáčky od šesti tisíc nahoru. Od běžné produkce se RC odlišuje zvenku především 17palcovými koly z lehké slitiny, širokým aerodynamickým zadním spoilerem a dvojitou chromovananou koncovkou výfuku. Karoserie je celá lakovaná včetně nárazníků a doplněná karbonovým dekorem; celkem se RC nabízí v pěti barvách.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  

Uvnitř najdete anatomické sedačky s dobrým bočním vedením. Sedadla jsou čalouněna kůží – alcantra a pletenina v tónech šedé a černé. Vyladěny jsou i „drobnosti“ jako přístroje a ovládací prvky, sdružený přístroj, kožený volant, sportovní hliníkové pedály a hlavice řadicí páky. V základní bezpečnostní výbavě je RC vybaven airbagem řidiče a spolujezdce a dvojitými bočními airbagy. Nechybí rovněž ABS a elektronický rozdělovač brzdných sil, funkce ESP a funkce protiprokluzu ASR, systém podpory brždění v kritických situacích (EVA) a samočinná aktivace výstražných světlometů.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Funkční výbava „ercéčka“ pak zahrnuje automatickou klimatizaci, reflexní čelní sklo, automatické stěrače se snímačem deště, samočinnou aktivaci světlometů, vyhřívaná sedadla či elektricky sklopná zpětná zrcátka. Součástí základní výbavy je rovněž rádio s CD přehrávačem, které může být doplněno CD changerem. V nabídce prvků výbavy na přání nechybí navigační systém. Základní cena modelu 206 RC na českém trhu je stanovena na 669 000 Kč

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků