Sporťák Alpine A120 s motorem uprostřed v prvním oficiálním videu

Francouzská značka připravuje svůj velkolepý návrat. Teď nám zatím nabízí první oficiální video modelu A120.
Sporťák Alpine A120 s motorem uprostřed v prvním oficiálním videu

Podle dostupných informací má mít sériově vyráběný model motor umístěn uprostřed a pohon zadních kol. Konkrétně by se pod kapotou měl skrývat 1,8litrový čtyřválec

Slavnostní premiéru by měla novinka zažit příští rok. 

Výkon by se podle dohadů měl pohybovat kolem 186 kW. Mluví se také o ještě silnější verzi, která by mohla mít výkon až 224 kW. Akceleraci z nuly na sto by pak vůz mohl zvládnout za 4,5 vteřiny. 

Renault-Alpine nebude dělat jen sportovní kupé. Chystá se i SUV

Renault-Alpine nebude dělat jen sportovní kupé. Chystá se i SUV

Premiérová edice bude limitována 1 955 kusy. Toto číslo není vybrané náhodně, označuje rok vzniku automobilky. Zájemci o vůz musí složit zálohu přibližně 54 000 korun. Celková cena automobilu se šplhá téměř k milionu a půl. 

Francouzskou automobilku vyrábějící závodní a sportovní vozy založil v roce 1955 závodník Jean Rédélé. V roce 1973 koupila značku Alpine další automobilka z Francie - Renault. Produkce skončila v roce 1995. Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků