Sporťák Alpine A120 s motorem uprostřed v prvním oficiálním videu

Francouzská značka připravuje svůj velkolepý návrat. Teď nám zatím nabízí první oficiální video modelu A120.
Sporťák Alpine A120 s motorem uprostřed v prvním oficiálním videu

Podle dostupných informací má mít sériově vyráběný model motor umístěn uprostřed a pohon zadních kol. Konkrétně by se pod kapotou měl skrývat 1,8litrový čtyřválec

Slavnostní premiéru by měla novinka zažit příští rok. 

Výkon by se podle dohadů měl pohybovat kolem 186 kW. Mluví se také o ještě silnější verzi, která by mohla mít výkon až 224 kW. Akceleraci z nuly na sto by pak vůz mohl zvládnout za 4,5 vteřiny. 

Renault-Alpine nebude dělat jen sportovní kupé. Chystá se i SUV

Renault-Alpine nebude dělat jen sportovní kupé. Chystá se i SUV

Premiérová edice bude limitována 1 955 kusy. Toto číslo není vybrané náhodně, označuje rok vzniku automobilky. Zájemci o vůz musí složit zálohu přibližně 54 000 korun. Celková cena automobilu se šplhá téměř k milionu a půl. 

Francouzskou automobilku vyrábějící závodní a sportovní vozy založil v roce 1955 závodník Jean Rédélé. V roce 1973 koupila značku Alpine další automobilka z Francie - Renault. Produkce skončila v roce 1995. Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

dnes | Petr Schnagl | 16 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků