Sporťák Alpine A120 s motorem uprostřed v prvním oficiálním videu

Francouzská značka připravuje svůj velkolepý návrat. Teď nám zatím nabízí první oficiální video modelu A120.
Sporťák Alpine A120 s motorem uprostřed v prvním oficiálním videu

Podle dostupných informací má mít sériově vyráběný model motor umístěn uprostřed a pohon zadních kol. Konkrétně by se pod kapotou měl skrývat 1,8litrový čtyřválec

Slavnostní premiéru by měla novinka zažit příští rok. 

Výkon by se podle dohadů měl pohybovat kolem 186 kW. Mluví se také o ještě silnější verzi, která by mohla mít výkon až 224 kW. Akceleraci z nuly na sto by pak vůz mohl zvládnout za 4,5 vteřiny. 

Renault-Alpine nebude dělat jen sportovní kupé. Chystá se i SUV

Renault-Alpine nebude dělat jen sportovní kupé. Chystá se i SUV

Premiérová edice bude limitována 1 955 kusy. Toto číslo není vybrané náhodně, označuje rok vzniku automobilky. Zájemci o vůz musí složit zálohu přibližně 54 000 korun. Celková cena automobilu se šplhá téměř k milionu a půl. 

Francouzskou automobilku vyrábějící závodní a sportovní vozy založil v roce 1955 závodník Jean Rédélé. V roce 1973 koupila značku Alpine další automobilka z Francie - Renault. Produkce skončila v roce 1995. Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Renault Megane 1,9
Rok výroby: 2004
Stav: 168 436 km
Cena: 75 000 Kč
Renault Clio 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 75 153 km
Cena: 91 000 Kč
Renault Scenic 1,6
Rok výroby: 2001
Stav: 117 071 km
Cena: 51 000 Kč
Renault Megane 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 81 355 km
Cena: 152 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků