Sporťák Alpine A120 s motorem uprostřed v prvním oficiálním videu

Francouzská značka připravuje svůj velkolepý návrat. Teď nám zatím nabízí první oficiální video modelu A120.
Sporťák Alpine A120 s motorem uprostřed v prvním oficiálním videu

Podle dostupných informací má mít sériově vyráběný model motor umístěn uprostřed a pohon zadních kol. Konkrétně by se pod kapotou měl skrývat 1,8litrový čtyřválec

Slavnostní premiéru by měla novinka zažit příští rok. 

Výkon by se podle dohadů měl pohybovat kolem 186 kW. Mluví se také o ještě silnější verzi, která by mohla mít výkon až 224 kW. Akceleraci z nuly na sto by pak vůz mohl zvládnout za 4,5 vteřiny. 

Renault-Alpine nebude dělat jen sportovní kupé. Chystá se i SUV

Renault-Alpine nebude dělat jen sportovní kupé. Chystá se i SUV

Premiérová edice bude limitována 1 955 kusy. Toto číslo není vybrané náhodně, označuje rok vzniku automobilky. Zájemci o vůz musí složit zálohu přibližně 54 000 korun. Celková cena automobilu se šplhá téměř k milionu a půl. 

Francouzskou automobilku vyrábějící závodní a sportovní vozy založil v roce 1955 závodník Jean Rédélé. V roce 1973 koupila značku Alpine další automobilka z Francie - Renault. Produkce skončila v roce 1995. Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Alpine

Značka Alpine vznikla v roce 1955 rukou Jeana Rédélé, syna francouzského dealera automobilky Renault. První vůz, model A106, byl představen téhož roku a během šesti let výroby údajně vzniklo 251 kusů.

Značka slavila úspěchy především v motorsportu, v roce 1996 však zanikla. Podařilo se ji oživit až v roce 2012 konceptem A110-50. Produkční model A110 platí za jeden z nejřidičtějších sportovních vozů druhé dekády jednadvacátého století.

Alpine A110

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 78 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků