nejak mi tam medzi tolkymy helmutmy chyba aspon ALFA 4C..pride mi viac sportove auto ako napr. M od BudesMatWydaje.... Ale teda nechcem velmi rypat...;-)
Merc ani jeden, definitivně auto pro důchodce.
Zajímavé je, že tam jsou spíše GT vozy než nějaké vyloženě sportovní. Na rovině to asi jede, ale jak příjdou zatáčky tak amen. Chybí mi tam třeba Subaru STI, nějakej ten Renault RS, Peugeot RCZ-R, prostě auta co jsou sportovní. Nějaké srajdy od BMW nebo Audi jsou pak na okruhu k smíchu.
Samý znalec...
Hlavně ta fotka škodofky hned na začátku super:-D
No a proto je nova Audi S3 lepsi a rychlejsi nez Subaru WRX STI. hold auta se meni ale nazory ne B-]
Jak na co, dle testů je každé pro jiného řidiče, já osobně bych volil Subaru, je to takový surovec, drsňák, je mi bližší..ale chybí ten mega na něj..
Proč je nahoře jako ilustrační obrázek Fabie combi?
Protože fabie je nejlepší sportovní auto :-D:-D:-D
BMW sportovní auta nedělá vůbec a uvedená Audi taktéž nejsou sportovní vozy.Pokud tedy platí definice, že sportovním autem je takové, které bylo od začátku navrženo za účelem výkonu a jízdy pro radost. A ne rodinné auto s rychlými pruhy.
Audi má řadu TT a ta vaší definici vyhovuje. V TT jsem jezdil a určitě to ani náznakem není rodinné auto. Dá se říct, že má i něco z těch legendárních anglických sportovních aut. Je nepohodlné, špatně se ovládá, člověk se s ním pere.
Mno, řada TT je na hraně. Stejně jako BMW Z, MB SLK. Rodinná auta to nejsou, to je pravda. Spíš než sportovní auta jsou to malá kupé. Rozhodně nejsou zaměřena na jízdní vlastnosti a výkon. Cílová skupina ženy a frikulíni to ani nepožadují.Ale uznávám, že o nich lze říct, že jsou to auta kupovaná pro radost :)
Kdo si to kupuje je druhá věc. TT bylo zamýšleno jako levné osobní sportovní náčiní. Malé, lehké, v podstatě dvoumístné, s manuálem, s kopavým turbo benzínem, 4x4, žádný kufr, jen zbytek místa, který tam designérovi zůstal. Vzhledově zcela nekompromisní sporťák.
Silvovu druhou generaci TTčka jsem měl, konkrétně 3.2 V6, haldex, stronic. Takže jsem asi taky trochu frikulín :-D Po prvním nadšení jsem ho prodal a koupil si opravdové sportovní auto s pohonem zadní nápravy, protože s TTčkem se sice dalo jezdit hodně rychle, ale to bylo všechno. Velmi dobře postavené, "nízké" provozní a servisní náklady (pokud teda nevadí průměrná spotřeba 15 litrů) ale zcela sterilní. Ale uznávám, že za sportovní auto to lze asi považovat.
Len si prosim opravte ten nazov clanku. Slovo "sprotvni" nie je az tak OK :)
Díky! Člověk na to kouká celý den a stejně to prostě nevidí.
bezesporu dobrá aua! Němečtí technici se v práci činí... mám takovou teorii... Němky jsou asi moc škaredé, tak chlapi raději chodí do práce a vymýšlejí fajn auta :-D
To jste mě pobavil a asi na tom něco bude. :D
BMW a Porsche nejlepší sportovní vozy, za dostupné peníze, občas Audi si přihřeje polívku a jen lehce, jsou to přeci jen vozy pro teplouše :)
O tech teplometech se to da rict i o BMW kazdy si koupi co se mu libi B-]BMW nemusim kvuli tomu zastaralemu interieru a celkovemu vzhledu, proste to vypada furt stejne vyjimka je jen rok 2014 na to uz se kouka pekne
Které BMW je podle vás sportovní?Audi má alespoň R8, BMW nemá ani to.
jo pane, nepleť si sportovně střižená auta a supersport ( kam R8 v podstatě patří).Já si myslím, že vyjádření 15 500 lidí je vhodnější etalon hodnocení než názory jednotlivců.Navíc si myslím, že tady většina přispěvatelů ani v jednom z uvedených aut ani neseděla natož je vlastnila nějakou dobu.Takže shut up!
1) A proč? Podle gausovy křivky rozložení inteligence v populaci je názor většiny založený na IQ 101 (tedy u nás). Proto jsou režimy ve většině světa (většina Evropy, celá Afrika, USA) založené na podpoře průměrných lidí až v podstatě blbců. Takže se nezlobte, že názor nějaké skupiny, jako například lajkujícího státečka na fejsbůku, je mi zcela ukradený.2) Ano, R8 můžeme považovat za supersport. To ovšem z Fábie RS nebo Audi RS nedělá sportovní auta.3) To že vy jste žádné sportovní auto zatím nevlastnil, ani v uvedených neseděl neznamená, že ostatní jsou na tom stejně.4) K vulgaritám a osobním útokům se uchyluje většinou jedinec mdlého rozumu, neschopný další věcné argumentace.
Co si představuješ pod pojmem sportovní? Připadají ti reálný schopnosti M3,4 nesportovní???
M4 neni sportovni auto, je to sportovne ladeny sedan stredni tridy, ktery prisel o par dveri.
BMW3 mezi generacemi výrazně narostlo, aby se zvětšil komfort cestujících a aby odvezlo více zavazadel. To vše zdědilo M3.Domníváte se, že takto vypadá vývoj sportovních vozů?M3 je výkonově zajímavé, to ano. Ale není to sportovní auto.
Sportovní auto nemůže být komfortní? To si jako představujete, že třeba sportovní boty mají být malé a tlačit?
Ano, přesně tak. Tvrdé nebo komfortní, každé mají svůj účel. Lezl jste někdy? Nebo lyžoval na náročných svazích? Tvrdá bota je nejlepší, pohodlná komfortní bota vás může i zabít.U aut to je stejné. Sportovní auto není zbytečně velké a těžké, není určeno pro převážení kredence a je laděné nekomfortně do tvrda, protože pohodlná měkká pružina je holt zárověň pomalá.Udělat z rodinného kombíku skutečné sportovní auto prostě nelze, ani když by si dal člověk nohu za krk.
:-D takže nejsportovnější auto je vlastně Škoda 1000MB. Ne, nelezl jsem nikdy, ale mám doho hodně odřízeno. Já Vás chápu, ono auto určené vysloveně pro motorsport je samozřejmě něco jiného, ale podle Vás tedy neexistuje žádné sportovní auto, které by mohlo na silnici, protože jakmile má skleněná okna, xenony, nedej bože kožené sedačky už je zbytečně těžké. Podle Vaší interpretace ani Ferrari, Lamborghini, Pagani...prostě žádné auto, které lze koupit a provozovat, není sportovní
Tak znova.Sport je aktivita, kterou dělá člověk pro zábavu a ze stejného důvodu i měří dosažené výkony. Sportovní auto je podle mě takové, které bylo postaveno za tímto účelem.Byla podle vás Škoda 1000 MB postavena za tímto účelem? A např. Gallardo?Já nespochybňuji, že M3 je jak už zde psal Vanos sportovní úprava. Ale je to sportovní úprava něčeho, co primárně nebylo navrženo jako sportovní auto a proto s sebou táhne genetickou zátěž komfortního sedanu.
A teď záludná otázka. Co když například v tom BMW M3 a nebo jiném upraveném civilním autě (souhlasím, že je to úprava) je ,,sportovnější" než nějaké auto, které bylo vytvořeno, jako sportovní? Řekněme, že sportovní auto je například Toyota GT86. Já bych osobně řekl, že BMW M3 je lepší. Jel jsem v obojím (tedy M3 E92). A je podle Vás například BMW Z4 sportovní auto? Nebo Mercedes SLK?
BMW Z, MB SLK a Audi TT jsme diskutovali ve vlákně dole.
Co to znamená lepší nebo sportovnější? Pravděpodobně myslíte, že zajede lepší čas na okruhu. Ano, to ji klidně možné. Ale je to irelevantní. Podle mého názoru nelze hodnotit "sportovnost" podle nějakých exaktních atributů, jako je velikost kol, hmotnost, nebo čas na čtvrt míle. Protože i ta vaše M3 by se musela na čtvrt míle sklonit před starou Karosou s přidělaným reaktivním motorem. A ta Karosa bude pořád jen Karosa postavená pro přepravu lidí, za "sportovní" autobus ji asi označíme jen stěží.Nemám ani problém uznat, že existuje sport Závody nesportovních aut. ;-)Podívejte se na priority sportovních a nesportovních aut. Nesportovní auto je designováno prioritně tak, že musí být komfortní, bezpečné, odvézt hodně cestujících a zavazadel s co nejmenší spotřebou pohonných hmot. Sportovní auto naproti tomu je designováno aby bylo především dobře ovladatelné, s ideálními jízdními vlastnostmi, rychlé a zábavné. Počet cestujících, komfort, zavazadla, spotřeba a částečně i bezpečnost jsou podružné a řešené jak to jde nejlépe po splnění prioritních požadavků.Takže přestože nejsem zrovna fanda GT86, protože považuji její výkon za nedůstojný sportovního auta, uznávám, že sportovním autem jednoznačně je. Narozdíl od té M3, která je sice mnohem výkonnější, ale to je dieslová lokomotiva taky.
No, já právě také neumím posoudit tu sportovnost, proto jsem ji napsal do uvozovek. Ale když nedokážu posoudit sportovnost, tak celkem stěží rozhodu, které auto je sportovní nemyslíte? Jako co když sportovní auta mají správně být přestavěné civilní vozy (což by vzhledem k historii motorsportu dávalo smysl) a nikoliv auta, která se nám dnes prodávají jako ,,sporťáky"? Co je to to sportovní auto prosím Vás? Podle mě je to auto, se kterým lze sportovat, tedy auto určené pro motorsport. Tedy závodní speciály, na čemž se asi shodneme. Ale co ta civilní? V čem je třeba Lamborghini oprávněnější prohlásit se za sportovní auto, než předělaná 3er, tedy M3?
Už jsem se vám to snažil vysvětlit, teď se mě ptáte na to samé.Navíc si pletete sportovní auto a závodní auto.
Závody nejsou sport?
Závody jsou sport. Závodní auto je sportovní auto. Sportovní auto není nutně závodní auto, které musí vyhovět řadě regulí pro danou soutěž.
Ano proto píšu. Na tom, že všechny speciály jsou sportovními vozy se shodneme. Ale opravdu netuším, čím podle Vás jsou tedy ta ,,sportovní" auta sportovnější, než ta jen sportovně upravená. Historie jasně ukazuje, že sportovní vozy byly ze začátku pouze upravené civilní vozy. Až postupem času se začaly dělat zvlášť ,,sportovní" vozy, ale to nikdy neznamenalo, že by platilo, že tím, že jsou tak rovnou stavěné, jsou ,,sportovnější" než ty upravené
Já to vzdávám. S potěšením si poslechnu vaši definici sportovního vozu.
Ona ta M3 je dělaná tak, aby byla dobře ovladatelná, má výkon a je s ní neskutečná sranda, víte?
A proč má tak velký kufr, hm? Nebyla by s ní větší sranda, když by vypadala jinak, měla menší kufr a byla o 200 kilo lehčí?
Nač má Toyota GT86 tak velký kufr? Ne, vy jste mě absolutně nepochopil. Vy tady říkáte, že auta postavená rovnou jako sportovní jsou sportovní a ty ostatní jsou jen přestavby. Ale mě by zajímalo, co to znamená to, že jsou postavena jako sportovní. A když píšete, že musí mít parádní řízení, dostatečný výkon a musí v nich být zábava, tak jen říkám, že to je dost málo, protože zrovna ta M3 splňuje všechny ty Vaše požadavky....Filozofujete, ale vlastně přesně nevíte, co vlastně chcete
Kufr Toyoty rozhodně není velký a byl designován pro přepravu okruhových kol.Kufr M3 byl designován pro přepravu dětského kočárku.Design BMW 3 a Toyoty GT86 vycházel z úplně jiného zadání a jiných priorit. Toyota stavěla sportovní kupé. BMW ani náhodou.
:-D zkusil jste někdy do M3 dát kočárek? ne, fakt mám pocit, že jste ta auta nikdy neviděl naživo. Upřímně, Toyota má kurt asi tak velký, že se do něj vejde o jednu sportovní tašku méně, než do M3....a M3 opravdu lidé nekupují kvůli kufru :-D
http://www.e90post.com/forums/attachment.php...
Mimochodem tohle je obyčejná 3er sedan. M3 bývalo coupé a až později tedy upravili sedan a z coupé udělali M4
říkám kočárek, ne golfky...
Sice vlastním vůz BMW, ale určitě bych takto nesnižoval sportovní vozy od Audi. Jsou to také velmi dobrá auta. Ono v podstatě bez předsudků se dá vybírat nejen z německé produkce sportovních vozů,kde jsou rovněž velmi zdařilé kusy.
trapny helmuti.3-[
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.