Sport Auto Award 2014: Který sportovní vůz je ten nejlepší?

Německý magazín sport auto vyhlásil výsledky své ankety hledající nejlepší sportovní vůz pro rok 2014. Konečné pořadí určují čtenáři, kteří vybírají z mnoha kategorií. Letos se hlasování zúčastnilo 15 551 lidí. Protože jde o německý časopis, asi nepřekvapí, že v drtivé většině případů najdete na předních příčkách něco z produkce Audi, BMW nebo Porsche.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Mezi malými automobily zvítězilo Audi S1, v kompaktních modelech vyhrálo BMW M135i, u sedanů si prvenství odneslo BMW 335i (do 50 000 euro), BMW M3 (do 100 000 euro) a celkem zvláštně Audi RS6 Avant (nad 100 000 euro).

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

 

Mnoha úspěchů se pak dočkala automobilka Porsche. Její modely braly prvenství v kategoriích kupé do 150 000 euro, nad 150 000 euro, kabriolet do 50 000 euro, do 150 000 euro, nad 150 000 euro, i mezi supersporty.

Jako nejlepší naftový automobil byla označena Alpina D3 Biturbo a v podstatě jediným úspěšným neněmeckým vozem je Jaguar F-Type S, který zvítězil mezi kabriolety do 100 000 euro.

V anketě byste našli mezi nominovanými vozy také modely Škoda. Fabia RS skončila mezi malými automobily třináctá ze třinácti, Octavia RS obsadila páté místo mezi sedany do 50 000 euro.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky