má úžasně rychlé reflexy. Všiml si totiž, po osmi letech, že Škoda Auto sponzoruje Tour de France, po devatenácti letech, že je sponzorem MS v hokeji a po čtyřech letech, že sponzoruje i Giro d'Italia. Tedy, co bych za to dal, mít takový postřeh.
Nejen, ze se zde pretaly objevovat zajimave a neotrele clanky a server neposkytuje o nic vic nez Novinky.cz, ale dnes uz je do oci bijici i nezkusenost a amaterismus velke casti prispivajicich...:-(
ty vole, to je titulek jak noha. sponzoring skrze vylepsovani image podporuje propagaci a to vsechno smeruje k vyssim prodejum. ta spojka ale a pomer odporovaci neni vubec na miste.
Zrovna jsem to chtel napsat, prastilo me to do oci uplne stejne. Autor chtel znit chytre, ale o marketingu vi kulove a podle toho to dopadlo. Skoda, ze Skoda nevyrabi taky LCD displeje a kompaktni CD disky, byl by clanek jeste veselejsi.
spojeni komaktni CD disky, je stejne nesmyslny jak "hemenex" se šunkou:-D
Poposedni si, zjevne si sedis na kabelazi.
Ale Skoda pouziva LED diody :-D
jj, nekompetentnost autora a bulvarizace autorevue se projevuje vic a vic.Ono staci porovnat prodeje skody ve francii pred sponzoringem tour a potom. Zvedli se z nula,nula, nic a nula, nula, neco. Do te doby tam skodu nikdo neznal, ted aspon vedi ze existuje.O prospechu spojenectvi s MS v hokeji nelze pochybovat, V zapadoevropskych zemich kde je hokej popularni (tzn. skandinavie) ma skoda znatelne vetsi podil na trhu nez v tech kde hokej neznaji.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.