Spolupráce týmu Red Bull F1 s Aston Martinem se prohlubuje. Co to znamená?

Britský kultovní výrobce automobilů Aston Martin by se mohl připojit k jiným velikánům a závodit ve slavné sérii Formule 1. Nasvědčuje tomu hlavně nové vylepšení dohody mezi ním a společností Red Bull Racing. Dále by ze spolupráce mohly vzejít i nové modely od Astonu.

Přišla vám Valkyrie od Aston Martinu šílená? Možná to nebylo vše, co nám britská automobilka na podobné vlně předvedla. Díky rozšíření spolupráce mezi ní a Red Bull Racing se můžeme dočkat velkých věcí. 

Porsche oznámilo konec v kategorii LMP1. Místo toho vstoupí do Formule E

Porsche oznámilo konec v kategorii LMP1. Místo toho vstoupí do Formule E

Jde o pokračovaní již zaběhlého konceptu, kdy Aston podporoval stáj Red Bull. Jako příklad slouží třeba společný designér obou značek Adrian Newey, který navrhoval již zmíněný model Valkyrie.

I přes fakt, že je zpráva již oficiálně potvrzena, neexistují žádné oficiální informace o tom, co by mohlo z tohoto spojení v budoucnu vzejít, každopádně se dá leccos vyčíst z kontextu. Například z tvrzení Aston Martinu, kde se říká, že Valkyrie je jen první z řady "Neuvěřitelných modelů," kterých se od něj svět dočká.

Dále pak z toho, že se bude brzy otevírat nové Aston Martin Advanced Performance Center umístěné do střediska Red Bull Racing v Milton Keynes. Sloužit by mělo jako základna pro inženýry, kteří pracují na sportovních automobilech, a designéry. Jedná se asi o 110 zaměstnanců.

Aston Martin po dlouhé době v černých číslech. Prodeje zdvojnásobili

Aston Martin po dlouhé době v černých číslech. Prodeje zdvojnásobili

Na druhou stranu, stáj Aston Martin Red Bull Racing, což je oficiální název závodního týmu pro příští rok, nebude používat britské motory, nýbrž pohonné jednotky Renault, které jsou v současné době označovány jako TAG Heuer motory. Vše by se však mohlo změnit v roce 2021, na tento rok totiž výkonný ředitel společnosti Andy Palmer potvrdil zájem o účast ve Formuli 1. Vše se ovšem má odvíjet od zavedení pevných kontrol nákladů.

Podívejte se na vizualizaci nového designu týmu pro příští rok i na model Valkyrie:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků