Spolehlivost sportovně luxusních aut je tristní: Deset "jednookých" králů

V našem posledním díle o spolehlivosti automobilů podle pojišťovny Warranty Direct jsme se zaměřili na sportovní a luxusní automobily. A výsledek je v drtivé většině případů přinejmenším šokující…

Zástupci v našem výběru jsou automobily, jejichž pořizovací hodnota mnohdy přesahuje cenu rodinného domu. Že byste však za tyto peníze kupovali kromě prémiovosti a prestiže také spolehlivost, to se rozhodně říct nedá.

Socialistickou Škodu Rapid řadí v USA mezi nejhorší sporťáky historie

Socialistickou Škodu Rapid řadí v USA mezi nejhorší sporťáky historie

Warranty Direct uděluje každému vozu index, přičemž pokud se pohybuje do hodnoty 100, lze tento automobil považovat za nadprůměrný. Ve výběru sportovně luxusních aut se pod tuto hodnotu vešli pouze tři zástupci a model na posledním 10. místě našeho výběru má dokonce index vysoce přesahující hodnotu 600!

Možná vás překvapí, že ve výběru chybí Porsche 911, které je obecně považováno za nejspolehlivější a nejodolnější, alespoň podle německé STK. Nikoliv však podle Warranty Direct, která má ve svých záznamech sice jen generaci 997 (991 je příliš nová) a vede o ní věru nepříliš lichotivé záznamy. Index spolehlivosti 297 řadí Porsche 911 mezi vysoce problematická auta, přičemž 997 trpí zejména na elektroinstalaci.

Sháníte rodinné auto? Máme tipy na 5 spolehlivých ojetin do 150 000 Kč

Sháníte rodinné auto? Máme tipy na 5 spolehlivých ojetin do 150 000 Kč

Mimochodem, první pětice v žebříčku jsou vůbec nejhorší modely ze všech!

A který sportovní, případně luxusní automobil je tím vůbec nejspolehlivějším? Příslušnost k japonské sestavě nejspíš nepřekvapí, model možná ano.

Více informací si přečtěte v naší komentované galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků