Spolehlivost MPV podle Auto Bildu: VW Touran nejhorší, ale i druhý

Jan  |  15. 04. 2014 07:32

Renault scenic jen 7?.Znám majitele s 1,6dci má najeto cca 120000,a mění jen spotřební věci,žádná závada,žádný problém se světly,vanou natož snímačem,spíš problém s tímto německým testem,ani u ostatních sceniců lll jsem neslyšel v servise o zavadách

Odpovědět  |   | 
mex  |  15. 04. 2014 08:26

Kolegovi na Scenicovi tenhle snímač měnili, Naštěstí to mel v záruce, jinak by ho omývali

Odpovědět  |   | 
tento tamten  |  16. 04. 2014 19:33

Ten paradoxní výsledek lze vykládat dvojím způsobem:
Buť se kvalita Touranu mezi roky natolik zlepšila, nebo je test jediného kusu o ničem nevypovídající, protože vliv náhody je mnohonásobně větší, než vliv čehokoli jiného. Určitě se u jakékoli značky najde kus, který 100tkm zvládne bez chyby a jiný, kde se sešla smůla s nouzí a bude mít jeden problém za druhým.

Odpovědět  |   | 
jouda  |  15. 04. 2014 09:07

Renault Scénic je nejspolehlivějším MPV na trhu. I v tom Autobildu byl chválen. Po 100 000 km nebyly žádné známky po opotřebení, nikde nic nevrzalo, neskřípalo. Jen ta olejová vana před koncem testu. Podle Britů je Scénic nejspolehlivějším MPV a celkově je na čtvrtém místě. Dle německé DEKRY je Scénic také nejspolehlivějším MPV. Podle francouzských statistik se Scénic přetahuje o první místo s Mazdou 5. I v ČR byl Scénic na dlouhodobém testu SM a prošel bez problémů. Stejně jako v Autobildu byla chválena robustní konstrukce a perfektně zpracovaný interiér. To jsou důvody proč je Scánic nejprodávanějším MPV v Evropě.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  15. 04. 2014 09:46

Vlastnim Grand Scenic III 1,9 dCi, momementalne najazdenych cca 135 tis km. Povodny problem s dennym svietenim (praskanie ziaroviek) musim potvrdit. Po vymene patic ziaroviek servisom za iny typ (BA 15s za T20) uz bez problemu. Za celu dobu, co toto auto vlasnim (4ty rok) to bola jedina zavada s ktorou som mal problem. Za par mesiacov mi konci leasing a podla vsetkeho pojdem do tohoto modelu znovu.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  15. 04. 2014 10:21

Já už mám Grand Scénic 1. TCe pátý rok a zatím jen jedna žárovka. Jinak nic. Nikde nic nevrže, interiér jako nový.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  15. 04. 2014 22:14

Předpokládám,že mínusují pouze ti,kteří vlastní také scénica a mají i jinou negativní zkušenost než prasklá žárovka

Odpovědět  |   | 
mex  |  16. 04. 2014 07:35

To je jen ticha závist majitelů Touranu .

Odpovědět  |   | 
tento tamten  |  16. 04. 2014 19:33

Už jsem se děsil, že nás tentokrát nepobavíš svými moudry

Odpovědět  |   | 
mex  |  17. 04. 2014 08:40

Jsem rad, ze jsem tě pobavil :D

Odpovědět  |   | 
Karel  |  16. 04. 2014 21:21

Kurva mexi, tobě musel nějaký "koncernista" přefiknout starou....
Jinak tvoje postižení nechápu.

Odpovědět  |   | 
mex  |  17. 04. 2014 08:42

Co nadělám, horsi bylo, ze se ji to líbilo :-\

Odpovědět  |   | 
ačerva  |  16. 04. 2014 15:10

na reanulty je běžně spadeno v mnohých závadách je daleko horší VW tak to prostě je!! Renault není nejspolehlivější ale co poslední dobou vyvádí VW tak ta do nespolehlivosti přebije i tatu nano :D

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 04. 2014 12:13

Hm felicia 1.6 (kratka), 3oo.ooo km: keby ku koncu neodisiel termostat, dostala by v kolonke 'pocet zavad' iba jednotku za koniec vyfuku pri nejakych 18o.ooo. Samozrejme ten termostat jej nezabranil prist do ciela (lavor sa v obci sa nasiel: vyliat vodu, vyhodit termostat, zapojit hadicu, naliat vodu, dovolenka sa v ziadnom pripade neodklada a ziadna astronomicka faktura za odtah a servis nehrozi). Teraz deriem koktu I - po oprave par nedorobkov z vyroby (hned po kupe obratom, zrejme na repase v montazi niekto zachrapal) nekompromisne a spolahlivo sluzi cele roky (samozrejme klasicky benzinak, manual a samozrejme nie TSi). To aj dokazuje ze pokial sa nejedna o konstrukcnu chybu (nove TSi od VW, starsie dvojlitre takisto od koncernu, 28i od BMW apod), staci pri vybere dodrzat doleuvedene a problem by nastat nemal:

a/ atmo benzinak (cim konstrukcne starsi, tym lepsie)
b/ dieselu sa vyhnut kilometrovym oblukom
c/ klasicky manual
d/ pravidelne menit prevadzkove naplne
e/ mozog v hlave (nevytacat to za studena apod)
f/ kvalitny zabeh (toto je velmi dolezite, lzi ako ''dnesne auta su zabehnute'' zozerie jedine ten, kto nema mozog, pripadne fyziku zakladnej skoly - ked Vam bude nejaky marketingovy vyplach tvrdit opak, spytajte sa ho trebars ci vie co je to tepelna roztaznost roznych materialov a ak nie, preco sa nevenuje radsej niecomu inemu ako autam - no a ak to vie, preco klame)
g/ do vybavy len to, co treba na jazdu (robit si z auta pojazdnu obyvacku mi akosi nejde do hlavy)
h/ bacha na ''eko'' k.rvitka (obzvlast zaludne a nebezpecne)

Odpovědět  |   | 
Ondrej  |  15. 04. 2014 13:50

Jenze toto uz bude za chvili nabizet jen Dacia, par umirajicich frantiku a Hyundai/kia..

Odpovědět  |   | 
miiio  |  18. 04. 2014 17:24

A toyota, suzuki, škoda (tříhrnky)...

Odpovědět  |   | 
ocelatus  |  15. 04. 2014 23:47

Že bude nej japonec očekávané, že budou frantíci na chvostu též, ale přece jen proč je tam u P5008 turbobenzín 1,6THP - proslulý závadami a stažený z prodeje /navíc tvoří naprostou menšinu z prodeje - pod 10%/ a né spolehlivé HDI. Navíc všechna ostatní vozidla mimo zafiry mají diesel. Nekorektní! Palec dolů!

Odpovědět  |   | 
Dado  |  16. 04. 2014 08:59

Ten P5008 neměl problém jen v motoru. Po 100 000 km byl celej na rozpadnutí (podvozek, interiér). Mě spíš vadí, proč se pořád píše o francouzské nespolehlivosti, když se to týká jen PSA. Renault dnes patří společně s japonci mezi nejspolehlivější značky a je v tom dost nevinně.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 04. 2014 07:29

Ono si nam ty nemecke testy pokazily povest, tak to udelame fikane :) dame toho novejsiho Tourana na druhe misto a toho co se o nem uz vi ze je to srot na posledni. Mazda 5 neni konkurence pro jakekoliv MPV, protoze je pouze 4 mistna a navic bude skutecne spolehliva takze opet kvalitni nemecky test s nemeckym vitezem. Osobne bych sel do S-Maxe, ikdyz ted uz bych si pockal na novou generaci. Neresim testy, jsou dobra a spatna auta, neni to o znacce.

Odpovědět  |   | 
TomZ  |  17. 04. 2014 14:45

Mazda 5 muze byt i 7 mistna. Resp prakticky 6 mistna.
Jen zezadu to bohuzel vypada jak dodavka :(

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 04. 2014 07:50

Otazkou je zda si na ta posledni mista sednou dva dospeli, pocitam vzdy jen plnohodnotna mista pro postavu okolo 190 cm. Z "mensich" rodinnych aut to jde treba ve Fiatu Freemont.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Jak udělat z velkého rodinného auta ložnici? Ukážeme vám to krok po kroku

Toyota Proace Nomad

V poslední době nás zahrnují nejrůznější druhy obytných vozů. Dnes vám ukážeme velmi netradiční, ale funkční způsob.

dnes | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Bez milionů a za dva dny. Systém pro nákup elektronických známek už funguje

Bez milionů a za dva dny. Systém pro nákup …

Vypadá to, že odvážný krok proti kritizované státní zakázce míří k úspěchu. Nový systém k dálničním známkám vytvořený za dva dny už funguje.

27.  1.  2020 | | 72 N/A