Spolehlivost automobilů v USA: Japonci bodují, Volkswagen se propadá

xX  |  21. 07. 2003 14:40

Jojo - hlavne ze VW, Mercedes i Audi jsou nemecky drzak. Mozna ale tak v nemecku, v americe evidentne ne .... Mimochodem prekvapujici (v negativnim smyslu) je pozice Volva a Mitsubishi .... stejne tak prekvapujici (v pozitivnim smysku alespon pro me) je GMC a Mercury.

Jinak kdyz by se ten zebricek prevedl do evropsky podoby, tak to tak strasny zase neni:
1. Porsche
2. Toyota
3. Honda
4. Jaguar
5. Saab
6. BMW
7. Subaru
8. Nissan
9. Mazda
10. Ford (no, to nevim
11. Audi
12. MB
13. Volvo
14. Mitsubishi
15. Hyundai
16. VW
17. Daewoo
18. Kia
19 - ??? Fiat, Peugeot, Renault, Skoda, Opel, ...

Rekl bych ze to sedi ).

Odpovědět  |   | 
Z  |  21. 07. 2003 18:29

Tomu Fordu se nedivte pokud je v Ameru jinde nez v Evrope. Jediny Ford, ktery jezdi v Evrope i v Americe je Focus a v Americe ho jezdi opravdu malo.

Odpovědět  |   | 
vita  |  22. 07. 2003 00:00

A zaase ,že Evropa ztrácí,ale že 16ti hrnečku od GM praskne v testu potrubí oleje to neni nikde.To zní jako "kupujte Ameriky a Japonce".VW je "shi." a BMW sotva drží pozice. Až Vaše Toyota vyhraje F1tak oslavujte s hrnkem rýže při ruce.Já jsem Evropan a budu kupovat "české "a "německé" auta. Tak ať Vám ta rýže nezadrhne. Nebo mi můj "Bmwráček" až ho vyrobějí a v září dodají nebude dělat radost???????ale podle článku ze servisu neodjedu.

Odpovědět  |   | 
vita  |  22. 07. 2003 00:02

no 116koní bude stejně lenoch.Každej japonec a korejec ho strčí do kapsy. Ale já nezávodím.Jen nechci aby mi rýže čouhala z bot.

Odpovědět  |   | 
xX  |  22. 07. 2003 10:51

To jsem nepochopil - vzdyt ten BMW nedopadl tak spatne - je pred Nissanem, Mazdou, Audi, MB - co chces vic - ze je horsi nez treba Infiniti (coz je hi-end Nissan) nebo Acura (coz je hi-end Honda) nebo Lexus (hi-end Toyota) - to mi vubec divny neni. To jsou opravdu dobry auta (co do kvality). Treba za Infiniti G35 Coupe bych se urcite nestydel ).

Odpovědět  |   | 
vita  |  22. 07. 2003 21:36

Máš pravdu BMW dopadlo dobře,ale co VW?? Prostě mi nějak nesedí,že VW=Hyunday.Nebo je to tím ,že ty auta jsou přecpaný elektronikou? Hlavně aby třeba ty stabilizace podvozku jednou nezblbly.Předtava ,že jedeš po rovině a auto najednou hodí hodiny a pak do stromu...je děsivá.

Odpovědět  |   | 
xX  |  23. 07. 2003 11:42

No to je fakt - krasnym (nebo spis strasnym) prikladem je prave ta nova 7mickova rada BMW - elektronikou precpany, ale nemaj to poradne otestovany, takze se to obcas zblazbni.

Nakonec nejlepsi (nejspolehlivejsi) auto bude neco staryho s karburatorem - tam je nejvetsi elektronika svelta+starter - to uz je dobre odladeny ... Je fakt ze osobne bych si auto precpany elektronikou od Evropanu nekoupil - mozna tak od Japoncu, ktery nepoustej ven beta verze aut, ale od Evropanu ne (viz treba recenze na Stilo, nebo problemy majitelu P307, pripadne prave zminovanej BMW 7).

Odpovědět  |   | 
Tom  |  22. 07. 2003 14:35

Kupuj auta od nácků....a bud na to hrdej....!

Odpovědět  |   | 
ace2  |  22. 07. 2003 17:12

ten 16 hrneček... máš na mysli tu STUDII sixtenn která existuje v jednom exempláři a která byla postavena doslova na koleně ? Jo tak v tom případě máš pravdu.

Odpovědět  |   | 
limach  |  24. 07. 2003 08:42

Evropa se skládá jen z německé a české části? Slyšel jste už i o jiných zemích. Máte opravdu bohatý repertoár možností.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 07. 2003 08:40

Ty seš objektivní jak socdemácká vláda. Tak debilní a stupidní názor, to aby člověk opravdu dlouho hledal. Takť ať se tit to tvé BMW posere dříve než ti předají klíče. Hňupe.

Odpovědět  |   | 
vita  |  29. 07. 2003 23:49

Přirovnání k soc.dem. vládě beru jako urážku typu "TY Čů....".Prostě testy pro Amíky mi už od základu přijdou zavádějící.Ono když o směru celé ekonomiky (250mil obyvatel) rozhoduje telefonicky průzkum skupiny 1500osob z celých států něco naznačuje.Ale o ekonomice tě nebudu poučovat (hňupe).A jinak 2roky záruky a nula na tacho mě stačí (až na ten slabej motor,ale holt nejde všechno a hned).

Odpovědět  |   | 
Lisakus  |  25. 10. 2003 19:17

Než něco povíš tak se koukni na statistiky německe TUV, naše STK a uvidiš že na 4 mistech z prvních deseti se umístila Toyta, tak si vesele nakupuj německe bouraky.

Odpovědět  |   | 
Zabíječ  |  22. 07. 2003 06:15

Moc hezké, ale pro nás Evropany by byla mnohem užitečnější tabulka poruchovosti od TUV, protože jak už bylo řečeno např. Ford v Evropě a Americe jsou úplně jiná auta.

Odpovědět  |   | 
Robo  |  22. 07. 2003 08:07

Kde se da najit ta tabulka TUV ?

R.

 

Odpovědět  |   | 
Zabíječ  |  22. 07. 2003 08:39

Tak to bych taky rád věděl. Ale redakce by mohla mít nějaký zdroj, což?

Odpovědět  |   | 
isquash  |  22. 07. 2003 11:26

http://www.tuev-sued.de/auto_tuev/ a můžete hledat a porovnávat

Odpovědět  |   | 
Robo  |  23. 07. 2003 09:21

Uh, nic moc jsem tam nenasel, nemcina neni moje silna stranka ...
Akorat okdaz na casopis, kde by to porovnani melo byt.

R.

 

Odpovědět  |   | 
LK  |  23. 07. 2003 13:11

A hlavně rozlišení dle značek, nikoliv dle konkrétních modelů.

Odpovědět  |   | 
PeeKaa  |  22. 07. 2003 11:50

Pěknej PR s nulovou vypovídací hodnotou.

Stačí jen aspoň tak na 20 seknud začít využívat mozek a popřemjšlet, "jak to je" s výrobou aut. Malá nápověda pro ty pomalejší: "vážně si myslíte, že Ford, VW nebo Honda vyráběj auta v 1 závodě a rozvážej je po celým světě?".

PeeKaa

Odpovědět  |   | 
LK  |  22. 07. 2003 12:30

Zase se budete za VW bít za každou cenu? Dle mých informací byl test proveden na 55 tisicích aut, což je IMHO docela velký vzorek. Navíc se mi zdá, že tím chcete naznačit dvě věci:
1. Kvalita vozů z různých továren jedné značky je diametrálně odlišná (IMHO určité odlišnosti jsou jasné, ale jedna fabrika nebe a druhá dudy?)
2. VW cpe do ameriky zmetky, zatímco japonci jen to nejlepší.

Ani jedno, ani druhé nevidím jako reálné. Také by stálo za to naznačit, kdo si to P.R. zaplatil. Možná Cadillac s Lincolnem, aby měli v ČR dobrý zvuk

Odpovědět  |   | 
xX  |  22. 07. 2003 14:41

Fakt si to tyhle dve firmy zaplatily? Maji u nas vubec oficialni zastoupeni? Opravdu by se jim to vyplatilo pro tech pripadnejch par kusu co tady rocne muzu prodat?

Odpovědět  |   | 
LK  |  22. 07. 2003 16:29

Tak nevím, jestli jsem dostal já vás nebo vy mně

Odpovědět  |   | 
ace2  |  22. 07. 2003 17:26

Ne to jsme zaplatil já a naš klub sídlící na www.cadillac.cz  No ne vážně. Konečně někdo šáhnul na nedotknutelnosti německých značek. A to je dobře. VW vskutku není příliš kvalitní auto, to že je to zažitý u náš není pro worldwide směrodatné. Teprve na trhu USA se pozná jak si která automobilka stojí protože narozdíl od Evropky se tam prodávají takřka všechny modely a to téměř všech automobilek. v EU se prodává skutečně jen pár modelů s porovnáním s USA. Takže nerad (nebo vlastně rád) to milovníkům VW říkám, ale celosvětovém měřítku je to podprůměrná automobilka. To, že ten kdo má v ČR TDI Passata je king největší není pro zbytek světa směrodatné. Jinak k tomu Fordu, jasně nelze srovnávat US Forda s EU, protože snad jediný model který máme i v EU je Focus a pro vaší info je FOCUS v USA považován za jedno nejhorších aut co do vážných konstrukčních závad. Ulomení ramena, neopodstatněné vystřelování airbagu a po poslední a to bylo hoření motoru. Ono je to také tím že chyby aut se v USA hlídají a vyšetřují a ne jako v EU kde to výrobce tutlá... v USA totiž existuje NHTSA což je "Národní úřad pro silniční bezpečnost" a ten auta a jejich závady sleduje sem tam nařídí recall se zdarma opravou. Jinak ke kvalitě VW v USA... Co je mi známo tak v USA mají továrny jen na pár aut. U VW jsi nejsem jistý a Mercedes tam taky dělá jen asi jeden model. Zbytek je import z EU. Takže majitelé VW co tady už vymýšlíte komploty jen aby se obhájila kvalita VW, otřete si radši nárazník od mastných sazí, auto prodejte a kupte si Buicka. Jsou to pěkná auta konzervativního designu, velmi bohatě vybavená, důstojnou motorizací (ne 1.6 nemají) a s kvalitou k kterou s VW nikdy nepoznáte :)

Odpovědět  |   | 
xX  |  22. 07. 2003 18:22

No VW ma co ja vim tovarnu v Mexiku, ale tam by snad meli delat New Beetle, co se tyce ostatnich aut nevim ....

Odpovědět  |   | 
ace2  |  22. 07. 2003 19:06

jo v Mexiku přesně řečeno v Pueblu. A dělá se tam jenom ten New Beatle

Odpovědět  |   | 
Z  |  22. 07. 2003 22:33

Podle me je hlavnim duvodem proc se kvalita aut nejlepe proveri na americkem trhu az exxtremni pristup k autum jako ke spotrebnimu zbozi - krome fandu a spolecnosti se o sva auta nikdo nestara (max. dolijou olej, ale treba nechaji sjety gumy). Neco jako pravidelnou prohlidku nebo postarat se o auto po zime neznaji. To je potom opravdovy test kvality.
PS 1: Porsche Cayenne prodavane v Americe je z 50 % made in Slovakia a ze zbytku EU
PS 2: Buicky jsou fakt pekny

Odpovědět  |   | 
Majo  |  23. 07. 2003 09:08

No s tou kvalitou VW musim suhlasit, ono je to totiz ludove auto stejne ako FORD, SKODA, SEAT, FIAT.. pravdaze az na niektore modely, respektive ako sa model podari "naladit" (zavady). Na druhej strane kvalitu by bolo potrebne zaplatit.

Odpovědět  |   | 
PeeKaa  |  28. 07. 2003 10:20

Neuvěřitelný co dokáže fandovství .

Docela dobře si dokážu představit jak klub XXL lobuje za své úspěchy v sumu a tvrdí že tlouštíci jsou skvělý "sportovci".

Nechci americký auta hanit ale jsou to prostě jiný auta pro jiný lidi. Já si chci řízení užívat a ne mít pocit, že řídím tank. Uznávám že špičkovaj passat nikdy nenabídne pohodlí průměrnýho americkýho auta (když v evropě eště považovali elektrický okýnka za luxus, v americe už dávno měli i el. sedadla), ale zase když v něm 90 projedu zatáčkou, nebudu mít pocit že se auto musí každou chvíli obrátit na střechu nebo aspoň začít brousit kastlej o zem. Chápu že někdo může mít podobnej životní styl ale většina z nás je jinejch a možná i proto se u nás amerkiky prodávaj tak jak se prodávaj.

zkušenost: buick (tuším century?) a chrysler 300M

podotýkám že pasata nevlastním a ani ho moc nemusím...

PeeKaa

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 07. 2003 21:47

Výpovědi motoristů-vy tomu ještě věříte?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A