Společnost TPCA jmenovala nového prezidenta

S účinností od 1. července 2006 dochází ke změně ve vedení společnosti TPCA. Pan Satoshi Takae opouští pozici prezidenta a nahrazuje ho Yasuhiro Takahashi.

Satoshi Takae, promovaný inženýr, opouští TPCA po více než třech letech. Ve společnosti působil nejprve jako viceprezident odpovědný za produkci - měl na starost nejen vývoj a instalaci výrobních technologií, ale dohlížel i na úspěšný start sériové produkce. Od července roku 2005 byl jmenován prezidentem společnosti a odpovídal za dosažení plánované kapacity závodu, která měla být podle časového harmonogramu dosažena na začátku letošního roku. Po ukončení své úspěšné mise v TPCA se pan Satoshi Takae vrací do své mateřské společnosti - Toyota Motor Corporation.

Pan Yasuhiro Takahashi pracoval po ukončení univerzitních studií v továrně společnosti Toyota Motor Corporation v Takaoce (Japonsko), kde zastával několik administrativních funkcí. V roce 1990 se stal viceprezidentem sdružení zaměstnanců a od roku 2003 zastával v Takaoce funkci generálního manažera administrativního oddělení. Yasuhiro Takahashi je ženatý a má tři syny. Mezi jeho koníčky patří sporty, cestování, klasická hudba a umění.

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků