Společnost Rowen dopřála svou péči Nissanu 370Z. Bohužel...

Japonská společnost Rowen International představila novou sadu úprav určenou pro stárnoucí Nissan 370Z. Auto dostalo obvyklé věci v čele s novými nárazníky, pořádným difuzorem vzadu a novým výfukem. Výsledek ale tak trochu ztělesňuje tvrzení o tom, že někdy je méně více.

Test Nissan 370Z: sporťák do každé rodiny

Test Nissan 370Z: sporťák do každé rodiny

Přední nárazník obdržel od japonských designérů mnoho otvorů, pod něj se nastěhoval ještě navíc spoiler a pokud si to budete přát, dostanete za příplatek také diody denního svícení integrované do nárazníku.

Asi nejvíce se ale Rowen vyřádil vzadu. Zadní nárazník opět kombinuje mnoho různých otvorů, navíc je doplněn o řádný difuzor a velké koncovky výfuku. Mimochodem také za ten je potřeba si připlatit. Pokud si myslíte, že k „dokonalosti“ ještě něco schází, pak máte samozřejmě pravdu. Není zde klasický zadní spoiler. Ale nebojte, Rowen už na Facebooku oznámil, že zadní křídlo dorazí brzy.

Společnost Rowen upravila Toyotu GT86. Prohlédněte si výsledek

Společnost Rowen upravila Toyotu GT86. Prohlédněte si výsledek

Že se designéři společnosti Rowen Internatiional nebojí, to dokazuje kromě aktuální Nissanu také třeba úprava pro Toyotu GT86 z minulého roku. Před časem pak stejný úpravce prezentoval rovněž vyladěné Subaru Levorg

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků