Společnost Porsche Česká republika zvýšila prodeje o 30 %

Společnost Porsche Česká republika, importér automobilů koncernových značek Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy zaznamenala v měsíci říjnu 3510 registrací, což je o 29,9 % více než ve stejném období loni. Celkový trh přitom vzrostl v tomto měsíci jen o 10,5 %. Stejnou dynamiku vykazují také výsledky za prvních deset měsíců roku 2015, kdy společnost dosáhla rekordních prodejů a potvrdila své postavení největšího dovozce na českém trhu. Podle údajů SDA Porsche Česká republika v tomto období vykázala 31 865 registrací, což představuje meziroční nárůst o 29,66 % a nový historický rekord.

„Na letošních vynikajících výsledcích se podílejí všechny naše značky,“ uvádějí jednatelé Vratislav Strašil a Franz Pommer. „Je to zásluha skvělého přijetí našich modelových novinek ze strany zákazníků, ale také vynikajícího výkonu a nasazení celé naší prodejní a servisní organizace.“

Registrace osobních vozidel Volkswagen dosáhly v říjnu 2112 vozů, což představuje meziroční nárůst o 20,55 % a tržní podíl 10,74 %. Značka Audi zvýšila prodeje o 45,18 % na 482 vozů (tržní podíl 2,45 %). SEAT registruje nárůst o 37,3 % na 589 vozidel a Volkswagen Užitkové vozy v kategorii N1 vykázal 327 registrací (+ 73 %). Po započtení osobních verzí užitkových vozů (N1 a M1) se tento počet zvyšuje na výrazných 684 vozidel.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků