Společnost Hennessey upravila Cadillac CTS-V na 761, 811 i 1013 koní

Společnost Hennessey upravila Cadillac CTS-V na 761, 811 i 1013 koní

V dubnu letošního roku slibovala společnost Hennessey hodně ostrou úpravu už v základu dost ostrého Cadillacu CTS-V. Jak řekla, tak se také stalo. Na světě jsou podrobnější informace o tom, co všechno si tento radikální úpravce pro americký sedan připravil. K dispozici jsou tři varianty, kdy výkon té poslední překračuje tisíc koní.

Než se do toho pustíme, je dobré připomenout jeden zajímavý fakt. Cadillac CTS-V ve svém základním provedení představuje vůbec nejsilnější model, jaký kdy tato automobilka zákazníkům nabídla. Už v sérii je totiž k dispozici motor s parametry 477 kW (649 k) a 855 Nm. Cože? Vám to přijde málo? Potom si můžete nechat od Hennessey upravit řídicí jednotku a systém sání. Rázem naroste výkon na 559 kW (761 k). Pořád málo?

Video: Obří SUV GMC Yukon od Hennessey dá stovku za pět sekund

Video: Obří SUV GMC Yukon od Hennessey dá stovku za pět sekund

Druhá varianta úprav od Hennessey přidává k předchozím změnám ještě navíc vylepšenou klikovou hřídel nebo jiný mezichladič vzduchu. Potom už nabídne CTS-V 597 kW (811 k).

Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládl rychlost 335 km/h

Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládl rychlost 335 km/h

Vrcholem všeho je třetí možnost, kdy se motor upravuje skutečně důkladně. Vymění se písty, vstřiky, radikálně se vylepší také systém přeplňování a tak dále. Díky tomu se CTS-V dostane na 746 kW (1013 k). Nejvyšší rychlost takového auta se blíží hranici 400 km/h. Sériová produkce odstartuje už brzy. Vrcholných exemplářů je ale v plánu pouze 24.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků