Společnost Hennessey upravila Cadillac CTS-V na 761, 811 i 1013 koní

Společnost Hennessey upravila Cadillac CTS-V na 761, 811 i 1013 koní

V dubnu letošního roku slibovala společnost Hennessey hodně ostrou úpravu už v základu dost ostrého Cadillacu CTS-V. Jak řekla, tak se také stalo. Na světě jsou podrobnější informace o tom, co všechno si tento radikální úpravce pro americký sedan připravil. K dispozici jsou tři varianty, kdy výkon té poslední překračuje tisíc koní.

Než se do toho pustíme, je dobré připomenout jeden zajímavý fakt. Cadillac CTS-V ve svém základním provedení představuje vůbec nejsilnější model, jaký kdy tato automobilka zákazníkům nabídla. Už v sérii je totiž k dispozici motor s parametry 477 kW (649 k) a 855 Nm. Cože? Vám to přijde málo? Potom si můžete nechat od Hennessey upravit řídicí jednotku a systém sání. Rázem naroste výkon na 559 kW (761 k). Pořád málo?

Video: Obří SUV GMC Yukon od Hennessey dá stovku za pět sekund

Video: Obří SUV GMC Yukon od Hennessey dá stovku za pět sekund

Druhá varianta úprav od Hennessey přidává k předchozím změnám ještě navíc vylepšenou klikovou hřídel nebo jiný mezichladič vzduchu. Potom už nabídne CTS-V 597 kW (811 k).

Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládl rychlost 335 km/h

Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládl rychlost 335 km/h

Vrcholem všeho je třetí možnost, kdy se motor upravuje skutečně důkladně. Vymění se písty, vstřiky, radikálně se vylepší také systém přeplňování a tak dále. Díky tomu se CTS-V dostane na 746 kW (1013 k). Nejvyšší rychlost takového auta se blíží hranici 400 km/h. Sériová produkce odstartuje už brzy. Vrcholných exemplářů je ale v plánu pouze 24.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků