Společnost Hennessey upravila Cadillac CTS-V na 761, 811 i 1013 koní

Společnost Hennessey upravila Cadillac CTS-V na 761, 811 i 1013 koní

V dubnu letošního roku slibovala společnost Hennessey hodně ostrou úpravu už v základu dost ostrého Cadillacu CTS-V. Jak řekla, tak se také stalo. Na světě jsou podrobnější informace o tom, co všechno si tento radikální úpravce pro americký sedan připravil. K dispozici jsou tři varianty, kdy výkon té poslední překračuje tisíc koní.

Než se do toho pustíme, je dobré připomenout jeden zajímavý fakt. Cadillac CTS-V ve svém základním provedení představuje vůbec nejsilnější model, jaký kdy tato automobilka zákazníkům nabídla. Už v sérii je totiž k dispozici motor s parametry 477 kW (649 k) a 855 Nm. Cože? Vám to přijde málo? Potom si můžete nechat od Hennessey upravit řídicí jednotku a systém sání. Rázem naroste výkon na 559 kW (761 k). Pořád málo?

Video: Obří SUV GMC Yukon od Hennessey dá stovku za pět sekund

Video: Obří SUV GMC Yukon od Hennessey dá stovku za pět sekund

Druhá varianta úprav od Hennessey přidává k předchozím změnám ještě navíc vylepšenou klikovou hřídel nebo jiný mezichladič vzduchu. Potom už nabídne CTS-V 597 kW (811 k).

Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládl rychlost 335 km/h

Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládl rychlost 335 km/h

Vrcholem všeho je třetí možnost, kdy se motor upravuje skutečně důkladně. Vymění se písty, vstřiky, radikálně se vylepší také systém přeplňování a tak dále. Díky tomu se CTS-V dostane na 746 kW (1013 k). Nejvyšší rychlost takového auta se blíží hranici 400 km/h. Sériová produkce odstartuje už brzy. Vrcholných exemplářů je ale v plánu pouze 24.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků