Společnost Hennessey upravila Cadillac CTS-V na 761, 811 i 1013 koní

Společnost Hennessey upravila Cadillac CTS-V na 761, 811 i 1013 koní

V dubnu letošního roku slibovala společnost Hennessey hodně ostrou úpravu už v základu dost ostrého Cadillacu CTS-V. Jak řekla, tak se také stalo. Na světě jsou podrobnější informace o tom, co všechno si tento radikální úpravce pro americký sedan připravil. K dispozici jsou tři varianty, kdy výkon té poslední překračuje tisíc koní.

Než se do toho pustíme, je dobré připomenout jeden zajímavý fakt. Cadillac CTS-V ve svém základním provedení představuje vůbec nejsilnější model, jaký kdy tato automobilka zákazníkům nabídla. Už v sérii je totiž k dispozici motor s parametry 477 kW (649 k) a 855 Nm. Cože? Vám to přijde málo? Potom si můžete nechat od Hennessey upravit řídicí jednotku a systém sání. Rázem naroste výkon na 559 kW (761 k). Pořád málo?

Video: Obří SUV GMC Yukon od Hennessey dá stovku za pět sekund

Video: Obří SUV GMC Yukon od Hennessey dá stovku za pět sekund

Druhá varianta úprav od Hennessey přidává k předchozím změnám ještě navíc vylepšenou klikovou hřídel nebo jiný mezichladič vzduchu. Potom už nabídne CTS-V 597 kW (811 k).

Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládl rychlost 335 km/h

Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládl rychlost 335 km/h

Vrcholem všeho je třetí možnost, kdy se motor upravuje skutečně důkladně. Vymění se písty, vstřiky, radikálně se vylepší také systém přeplňování a tak dále. Díky tomu se CTS-V dostane na 746 kW (1013 k). Nejvyšší rychlost takového auta se blíží hranici 400 km/h. Sériová produkce odstartuje už brzy. Vrcholných exemplářů je ale v plánu pouze 24.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků