Společnost Hennessey upravila Cadillac CTS-V na 761, 811 i 1013 koní

Společnost Hennessey upravila Cadillac CTS-V na 761, 811 i 1013 koní

V dubnu letošního roku slibovala společnost Hennessey hodně ostrou úpravu už v základu dost ostrého Cadillacu CTS-V. Jak řekla, tak se také stalo. Na světě jsou podrobnější informace o tom, co všechno si tento radikální úpravce pro americký sedan připravil. K dispozici jsou tři varianty, kdy výkon té poslední překračuje tisíc koní.

Než se do toho pustíme, je dobré připomenout jeden zajímavý fakt. Cadillac CTS-V ve svém základním provedení představuje vůbec nejsilnější model, jaký kdy tato automobilka zákazníkům nabídla. Už v sérii je totiž k dispozici motor s parametry 477 kW (649 k) a 855 Nm. Cože? Vám to přijde málo? Potom si můžete nechat od Hennessey upravit řídicí jednotku a systém sání. Rázem naroste výkon na 559 kW (761 k). Pořád málo?

Video: Obří SUV GMC Yukon od Hennessey dá stovku za pět sekund

Video: Obří SUV GMC Yukon od Hennessey dá stovku za pět sekund

Druhá varianta úprav od Hennessey přidává k předchozím změnám ještě navíc vylepšenou klikovou hřídel nebo jiný mezichladič vzduchu. Potom už nabídne CTS-V 597 kW (811 k).

Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládl rychlost 335 km/h

Ford Mustang s úpravami od Hennessey zvládl rychlost 335 km/h

Vrcholem všeho je třetí možnost, kdy se motor upravuje skutečně důkladně. Vymění se písty, vstřiky, radikálně se vylepší také systém přeplňování a tak dále. Díky tomu se CTS-V dostane na 746 kW (1013 k). Nejvyšší rychlost takového auta se blíží hranici 400 km/h. Sériová produkce odstartuje už brzy. Vrcholných exemplářů je ale v plánu pouze 24.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků