Společnost GGR vyladila Ford Focus ST na 300 koní

Společnost GGR vyladila Ford Focus ST na 300 koní

Ford Focus ST je velmi zábavné auto, které rozhodně nemá nedostatek výkonu. Kdyby se ale náhodou našel někdo, komu by standardních 184 kW (250 k) nestačilo, ten může zavítat do společnosti Graham Goode Racing, která nabízí kit „ST300“. Jak název napovídá, výsledkem bude padesát koní navíc.

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Tuning zahrnuje upravené sání i vylepšený výfuk a nový software řídicí jednotky. Na místo původních 184 kW (250 k) a 360 Nm dostane Focus ST po instalaci všeho potřebného výkon 221 kW (300 k) a vrchol točivého momentu 494 Nm.

Video: Nový Focus RS přijíždí smykem, odhalení proběhne v únoru

Video: Nový Focus RS přijíždí smykem, odhalení proběhne v únoru

Balíček vylepšení lze pořídit pro všechny Fordy Focus ST vyrobené od roku 2012. Cenu si u GGR stanovili na dva tisíce euro, přičemž v této sumě je zahrnuta i odborná montáž. A komu nestačí ani Focus s výkonem 300 koní, ten si může počkat na nové RS. To se představí již příští týden. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 119 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 280 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 114 106 km
Cena: 170 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Focus 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 191 512 km
Cena: 74 000 Kč
Ford Galaxy 1,9
Rok výroby: 2003
Stav: 264 758 km
Cena: 76 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků