Společnost GE Money Auto profinancovala v roce 2005 nejvíce vozů v České

Společnost GE Money Auto profinancovala v roce 2005 v České republice nejvíce vozů koncovým uživatelům – celkem 38 876 automobilů v souhrnné hodnotě 7,150 miliardy korun.

Počet financovaných vozů vzrostl ve srovnání s rokem 2004 o 8 %, souhrnná pořizovací cena financovaných automobilů vzrostla meziročně o 10 %. Společnost GE Money Auto v roce 2005 poprvé za dobu svého působení na českém trhu překročila hranici pěti miliard financované částky dosažené v jednom roce. Výsledky loňského roku potvrdily vedoucí pozici GE Money Auto na trhu financování automobilů.

 

Společnost GE Money Auto potvrdila svoji pozici vedoucí společnosti na trhu financování ojetých automobilů, když v loňském roce financovala 35 872 ojetých automobilů, o 9 % více než v roce 2004. Jejich souhrnná pořizovací cena dosáhla 6,008 miliard korun, což je meziročně o 11 % více.

 

Účelový úvěr autoCREDIT potvrdil v roce 2005 pozici nejoblíbenějšího finančního produktu společnosti GE Money Auto. „Hlavními výhodami autoCREDITU je jeho rychlost, jednoduchost a dostupnost. Díky těmto atributům jej naši klienti v loňském roce využili k nákup 32 954 automobilů z celkového počtu 38 876 vozů. Souhrnná pořizovací cena ojetých automobilů dosáhla hodnoty 5,385 miliardy korun,“ uvedl Petr Šaštinský, generální ředitel a předseda představenstva GE Money Auto. „O oblíbenosti úvěru autoCREDIT svědčí i loňské výsledky soutěže Zlatá koruna, v níž se autoCREDIT umístil v kategorii úvěrů na třetím místě. Přitom to byl jediný oceněný nebankovní úvěr,“ dodal Petr Šaštinský.

 

Téměř 39 tisíc nově uzavřených smluv přispělo k dalšímu nárůstu počtu klientů společnosti GE Money Auto, který na konci roku 2005 dosáhl čísla 91 131. V porovnání s koncem roku 2004 je to o 10 % klientů více.

 

„V letošním roce hodláme posílit naši pozici vedoucí společnosti trhu financování ojetých vozů a zůstat významným partnerem i pro dealery nových automobilů. Připravujeme i úplné novinky, jako bude úvěr motoCREDIT určený na financování motocyklů,“ řekl Petr Šaštinský, generální ředitel a předseda představenstva GE Money Auto.

 

Na své klienty myslí společnost GE Money Auto i po ukončení smlouvy o financování vozu. Každý klient po splacení poslední splátky může využívat výhod věrnostního programu Program Plus. Jeho hlavní výhodou je výhodnější financování dalšího vozu a zjednodušený schvalovací proces. Klienti v rámci Programu Plus obdrží rovněž CCS kartu nabitou na hodnotu 2 000 Kč.

 

„Mezi další, loni představené výhody patří i slevová karta Benzin Plus pro všechny nové klienty opravňující k nákupu pohonných hmot v síti čerpacích stanic Benzina se slevou 2,2 %. Za loňský rok naši klienti využili tuto kartu k nákupu 4,33 miliónu litrů pohonných hmot a ušetřili tak přes 2,7 miliónu korun,“ řekl Petr Šaštinský, generální ředitel a předseda představenstva GE Money Auto. „Abychom tuto výhodu ještě zvýšili, poskytujeme našim novým klientům od začátku letošního února novou kartu Benzin Plus, která umožňuje tankovat benzín nebo naftu s pevnou slevou 0,80 Kč na jednom litru,“ uvedl Petr Šaštinský.

 

Mezi další benefity, které společnost GE Money Auto nabízí, patří také v srpnu představené pojištění autoPROTECT, které zajišťuje krytí rozdílu mezi pořizovací cenou vozidla a časovou cenou, již stanovuje pojišťovna v okamžiku pojistné události.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků