Společnost G-Power připravila 455 koní pro třikrát přeplňovanou X6

Třikrát přeplňovaný dieselový šestiválec, který kromě jiných používá také X6 M50d, rozhodně není slabý, ale někomu by přece jen mohl připadat málo výkonný. Obzvlášť, když má Audi model SQ7 s naftovým šestiválcem o výkonu přes 400 koní. Řešení? Tuning. Třeba ten od společnosti G-Power.

Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

Ta připravila věc, která se jmenuje Bi-Tronik 5 V1. Jde o přídavnou řídicí jednotku umístěnou mezi motor a originální řídicí jednotku. Pokud jedete klidně, motor funguje v sériovém režimu, pokud zrychlíte, tato nová jednotka začne upravovat výstupní signály a výsledkem by měly být parametry 335 kW (455 koní) a 870 Nm. Pro srovnání, sériové parametry třikrát přeplňovaného dieselu jsou 280 kW (381 koní) a 740 Nm.

Na brzdě: BMW M550d

Na brzdě: BMW M550d

Zájemci mohou případně sáhnout ještě po úpravě tovární řídicí jednotky, díky které by měli získat lepší odezvu na plyn. Drobný detailem na závěr pak je třeba odstranění omezovače rychlosti. A kdyby to stále nestačilo, můžete si pořídit třeba tmavé disky o velikosti 23 palců.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků