Společnost Fuji Heavy Industries zahajuje výrobu Toyoty Camry v USA

Společnost Fuji Heavy Industries zahajuje výrobu Toyoty Camry v USA

TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC) a FUJI HEAVY INDUSTRIES LTD. (FHI), oznámily výrobu vozů Toyota Camry v závodu Subaru of Indiana Automotive, Inc. (SIA) jenž je severoamerickou výrobní základnou FHI.

Slavnostního spuštění linky v závodu SIA se zúčastnil prezident TMC Katsuaki Watanabe, prezident FHI Ikuo Mori, předák závodu SIA Hiroyuki Oikawa a prezident SIA Masahiro Kasai, kteří uvítali guvernéra státu Indiana Mitche Danielse a řadu dalších hostů.

Prezident Mori na slavnostní akci uvedl: „Tento projekt jsme dokončili v krátkém a náročném termínu a vděčíme všem za tvrdou práci, díky které se projekt úspěšně realizoval.“

Prezident Watanabe poznamenal: „Významným výsledkem tohoto projektu je možnost naučit se od druhé strany to nejlepší, jak k tomu mezi Toyotou a Fuji Heavy Industriespři přípravě výroby modelu Camry docházelo.“

V říjnu podepsaly firmy TMC a FHI rámcové memorandum o spolupráci, ve kterém se zavázaly k prostudování synergických výhod obchodní spolupráce a vzájemném využívání prostředkůřízení v oblasti výzkumu, vývoje a výroby a vzájemném doplňování obou stran v technologickém rozvoji. V březnu 2006 se obě společnosti dohodly na výrobě vozů Toyota Camry v závodu SIA.

SIA vyrábí model Camry pro severoamerický trh s využitím výrobní kapacity 100 000 vozů ročně. Kvůli

rozšíření výroby o další model se v závodu SIA převedla stávající výroba vozů Legacy, Outback a Tribeca na první dvě výrobní linky a výrobní technologie Toyota společně se způsobem řízení výroby TPS (Toyota Production System) byly zavedeny na zbývající linku pro model Camry. Roční výrobní kapacita závodu SIA tak dosáhla přibližně 240 000 vozů a dále se očekává, že po plném náběhu výroby modelu Camry dojde k celkovému nárůstu o cca 1000 pracovních míst.

Obě společnosti si uvědomují potřebu pokračovat v jednání o komplexním rámci obchodní spolupráce umožněném ještě silnějšími vazbami a směřovaném k dlouhodobé konkurenční schopnosti obou stran.

Výroba modelu Toyota Camry v závodu SIA: přehled

Vyráběný model

Camry pro severoamerický trh

Výrobní kapacita

Přibližně 100 000 vozů / rok

(Včetně zbývajících modelů bude mít SIA roční výrobní kapacitu 240 000 vozů)

Nová investice

Přibližně 230 mil. USD

Nově vytvořená pracovní místa

Přibližně 1 000 (po plném rozběhu výroby)

Zahájení výroby

Duben 2007

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 758 km
Cena: 330 000 Kč
Toyota RAV 4 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 965 km
Cena: 264 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2006
Stav: 118 684 km
Cena: 75 000 Kč
Toyota Auris 1,2
Rok výroby: 2016
Stav: 22 728 km
Cena: 350 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků